Departament: Comunicare și Relații Publice (PR)
Vrei să te întâlnești cu reprezentanții celor mai mari retaileri din România? Vino la retailArena!
Articolul în sine este o comunicare despre un eveniment public, iar subiectele dezbătute, cum ar fi relația cu consumatorii și imaginea de brand, sunt vitale pentru strategia de comunicare externă a unei companii.
Vrei să te întâlnești cu reprezentanții celor mai mari retaileri din România? Kaufland, Cora, Carrefour, eMAG, Altex, Media Galaxy sau MiniPrix sunt doar câteva dintre companiile ce vor fi prezente la retailArena, cel mai complet eveniment al toamnei pentru retaileri și producători, în perioada 26-27 octombrie. Citește articolul
Ce ar trebui să știe salariații despre perioada de probă
Modul în care compania gestionează angajările și perioadele de probă influențează reputația sa ca angajator. Respectarea legilor și a bunelor practici, menționate în articol, contribuie la o imagine publică pozitivă.
Perioada de probă din contractul individual de muncă reprezintă o modalitate de verificare a competențelor noilor salariați, dar și o metodă prin care persoana încadrată în muncă poate testa dacă este compatibilă sau nu cu organizația angajatoare. Citește articolul
Care este costul real al unui credit şi cum ne dăm seama care e ieftin, lovitură pentru "regenerabilii mici" și judeţele din România în care femeile câştigă mai bine decât bărbaţii
Pentru că impactează imaginea publică a companiei și modul în care comunică despre valorile sale legate de egalitatea de șanse și diversitate.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Cum se desfășoară și ce presupune "Școala altfel" în anul școlar 2016-2017
Un program național cu impact asupra educației și dezvoltării tinerilor este de interes pentru Relații Publice. Aceste informații pot fi folosite pentru a înțelege mai bine publicul (părinți, comunitate), pentru a identifica oportunități de comunicare, parteneriate cu școli sau pentru a alinia mesajele companiei cu inițiativele sociale relevante.
4 Octombrie 2016 | 12636 | Timp de citire: 3 min.
Programul național "Școala altfel" se va desfășura în acest an școlar după metodologia publicată recent în Monitorul Oficial. Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice (MENCS) a prevăzut pentru anul acesta un interval de cinci zile în care preșcolarii și elevii din toate școlile vor putea să depășească granițele tradiționale ale învățăturii și să experimenteze, să cunoască și să se dezvolte. Cele cinci zile nu reprezintă însă o perioadă de vacanță și, asemenea anilor trecuți, elevii vor fi obligați să participe la activitățile la care se înscriu. Citește articolul
Românii îşi petrec din nou vacanţele în ţară, plan abuziv de tarifare al CFR Infrastructură și Metrorex pregăteşte asaltul localităţilor din jurul Capitalei
Acest departament monitorizează tendințele din turism și dezvoltarea infrastructurii pentru a adapta mesajele publice ale companiei, a clădi relații cu partenerii și a identifica oportunități de îmbunătățire a imaginii publice.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Fondurile Prima Casă, suficiente doar pentru câteva mii de români, procesele băncilor împotriva statului, de neoprit și a fost vară fierbinte pe autostrăzi: avans de 221% al plăţilor din fonduri externe pentru infrastructură
Știrile despre deciziile guvernamentale, programele naționale și disputele legale pot influența percepția publică și relațiile companiei cu instituțiile.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Pacient în România
Comandantul cărţii cu buline galbene
O astfel de poveste, cu un puternic impact emoțional și preluată de pe o platformă dedicată cauzelor umanitare, poate fi folosită de acest departament pentru a demonstra implicarea socială a companiei, a construi o imagine publică pozitivă și a comunica valorile umanitare ale organizației către public și parteneri.
Cele două avioane se ciocnesc în aer. Cel roșu și solid, al lui Relu, face câteva mișcări, încercând să se redreseze. Reușește, dar are parte de o aterizare turbulentă. Avionul meu, de vreo trei ori mai mic decât al băiatului, nu are nicio șansă. După impactul nimicitor, se prăbușește în câteva secunde și își înfige carlinga în saltea. Citește articolul
AvocatNet.ro pentru părinţi
Cum gestionăm tentațiile copiilor, de la Facebook la mersul singur la școală și fumat
Informațiile despre provocările parentale și siguranța copiilor în mediul online și în societate pot fi relevante pentru a înțelege preocupările publicului larg. Acest departament poate folosi aceste perspective pentru a crea mesaje publice responsabile, pentru a susține campanii de conștientizare sau pentru a-și poziționa compania ca un actor implicat în bunăstarea comunității.
Tentațiile internetului și ale grupurilor de prieteni pot transforma un copil într-un mod radical, ducându-l în situații extrem de riscante pentru siguranța lui. Așadar, ce ar fi de făcut când copilul începe să dea semne de libertate: vrea Facebook, vrea să meargă singur la școala sau să stea singur afară cu prietenii? Care sunt regulile care pot crește șansele să nu apară probleme pentru copil? Citește articolul
Cum poți reclama la ANPC abuzurile recuperatorilor de datorii
Monitorizează și protejează relația companiei cu publicul și imaginea sa. Acțiunile ilegale sau neetice în recuperarea datoriilor pot afecta serios reputația firmei.
Persoanele fizice au posibilitatea legală de a reclama, la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), încălcarea legislației consumatorilor. În contextul în care recuperatorii de creanțe au de-acum interdicții referitoare la contactarea datornicilor, vă prezentăm ce procedură trebuie urmată la transmiterea reclamațiilor. Citește articolul
Reminder Recuperatorii de datorii nu mai au voie să te caute oricând și oriunde
Acest departament trebuie să fie informat despre riscurile de imagine publică și reputație care pot apărea dacă firma sau partenerii săi (recuperatorii) nu respectă legile privind colectarea datoriilor.
30 Septembrie 2016 | 8 | 226430 | Timp de citire: 3 min.
Recuperatorii de creanțe pot să contacteze doar anumite persoane în afară de datornic, iar contactarea la muncă sau între anumite ore ale zilei este interzisă, potrivit unui act normativ care se aplică de astăzi. Pe deasupra, recuperatorii nu au voie să amenințe, să hărțuiască sau să abuzeze datornicii. În caz contrar, amenzile pot ajunge până la 100.000 de lei. Citește articolul










