Departament: Comunicare și Relații Publice (PR)
Loteria bonurilor
UPDATE Până când poţi revendica premiul extragerii speciale pentru sărbătorile de iarnă
Pentru a ști ce inițiative are statul care implică publicul larg și cum acestea pot influența modul în care oamenii privesc taxele și comerțul, informații utile pentru comunicarea externă a companiei.
28 Decembrie 2015 | 2 | 4807 | Timp de citire: 2 min.
Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Ministerul Finanţelor Publice (MFP) a organizat o nouă extragere ocazională în cadrul Loteriei bonurilor fiscale. La aceasta sunt câştigătoare bonurile de 766 de lei emise pe 12 octombrie. Citește articolul
27 decembrie: Ce evenimente importante s-au petrecut în această zi de-a lungul timpului?
Acest departament este interesat de evenimente istorice, culturale și instituționale importante (precum crearea FMI, deschiderea unui muzeu național sau prima piesă de teatru românească), pentru a le folosi în comunicările interne sau externe, în postări pe rețelele sociale sau pentru a oferi context general și a marca anumite aniversări.
Această dată este un punct de reper în România deoarece în 1816, la Iaşi, a avut loc primul spectacol de teatru în limba română, la iniţiativa lui Gheorghe Asachi. Tot în această zi, dar în 1991, a fost deschis publicului Muzeul Naţional Cotroceni din Bucureşti. Citește articolul
Ghid pentru supraviețuirea limbii române
Doamnelor și domnilor, nu se mai poartă „cismele”
Acest departament se ocupă cu imaginea publică a companiei, iar o comunicare corectă, fără greșeli de limbă, este esențială pentru a menține profesionalismul și credibilitatea.
26 Decembrie 2015 | 3 | 10363 | Timp de citire: 1 min.
Am dat zilele trecute peste un anunț care promova "cisme și bocanci de damă". Greșeala m-a frapat, nu credeam că e un cuvânt pe care îl poate stâlci vreun vorbitor de limba română. Pentru orice eventualitate, voi consemna, în Ghidul pentru supraviețuirea limbii române, forma corectă, ca să mă asigur că nu perpetuează nimeni eroarea. Citește articolul
O poveste adevărată pe care istoria n-ar trebui să o uite niciodată
Articolul oferă o poveste emoționantă și inspiratională despre umanitate și reconciliere. Poate fi o sursă excelentă pentru campanii de comunicare internă sau externă, mai ales în preajma sărbătorilor, pentru a sublinia valorile companiei legate de comunitate, solidaritate, pace și grija față de oameni, contribuind la construirea unei imagini pozitive.
Credință, loialitate, durere, iubire, prietenie, ură, război, sinceritate, datorie, toate se împletesc într-o poveste pe cât de surprinzătoare, pe atât de adevărată care demonstrează că miracolele chiar există. Citește articolul
Ce nu știai despre Crăciun, dar ai vrea să afli
Acest departament se ocupă de comunicarea internă și externă a companiei, iar articolele despre sărbători și tradiții culturale pot fi folosite pentru a informa angajații, a crea conținut pentru rețelele sociale sau a susține o imagine pozitivă a companiei.
25 Decembrie 2015 | 2 | 6952 | Timp de citire: 3 min.
Cum s-a stabilit data Crăciunului pe 25 decembrie, ce haine a îmbrăcat Moșul de-a lungul vremurilor sau cum arată prima felicitare dedicată acestei sărbători? Iată câteva curiozități pe care le puteți afla materialul nostru de mai jos. Bucurați-vă de el și împărtășiți-l și cu ceilalți - poate fi un subiect tare simpatic de discutat la masa de Crăciun. Citește articolul
Astăzi sărbătorim Crăciunul, dar ce alte evenimente importante s-au petrecut în această zi?
Acest departament este interesat de conținut care poate fi folosit pentru comunicări interne (ex: newslettere pentru angajați), postări pe rețelele de socializare sau pentru a adăuga o notă de cultură generală și evenimente istorice în materialele de comunicare corporate, mai ales când acestea se leagă de date calendaristice importante.
Pe 25 decembrie se sărbătorește Nașterea lui Iisus Hristos, prilej cu care în întreaga lume au loc diferite tradiții și obiceiuri. Însă ce alte evenimente s-au mai petrecut în istorie în această zi de sărbătoare? Citește articolul
Două noi tipuri de entităţi juridice vor putea fi înfiinţate în România
Departamentul de Relații Publice ar putea folosi informațiile despre economia socială pentru a comunica public despre implicarea companiei în sprijinirea comunităților și a persoanelor vulnerabile, îmbunătățind imaginea firmei.
Pe viitor, pe teritoriul ţării noastre vor putea fi înfiinţate două noi tipuri de entităţi juridice, inexistente până acum în legislaţia românească, potrivit unui act normativ publicat în Monitorul Oficial la sfârşitul lunii iulie. Deşi prevederile documentului au intrat în vigoare, cele două noi societăţi, respectiv întreprinderea socială şi întreprinderea socială de inserţie, vor putea fi înnfinţate abia după ce Ministerul Muncii va elabora normele de aplicare în acest sens. Termenul-limită pentru publicarea acestora a expirat acum aproape două luni, astfel încât este foarte posibil ca actul normativ ce va cuprinde aceste norme să apară abia în 2016. Citește articolul
Ce scriu ziarele astăzi?
Alocări suplimentare pentru programul Prima Casă: BT primeşte cele mai multe fonduri şi vânzările de maşini electrice şi hibride au crescut
Este interesat de modul în care știrile despre programe guvernamentale ca 'Prima Casă' sau despre tendințele pieței auto sunt percepute de public și cum acestea pot influența imaginea publică a companiilor.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
(P) Louis Purple a deschis un nou magazin în Afi Palace Cotroceni
Fiind o prezentare a brandului Louis Purple, a conceptului, a produselor și a valorilor sale, articolul contribuie la construirea imaginii publice și la comunicarea corporativă, fiind relevant pentru relațiile publice.
Louis Purple a deschis astăzi un nou magazin în București, în centrul comercial Afi Palace Cotroceni. Louis Purple este un brand de retail exclusiv masculin producând vestimentații made to measure dar și ready to wear. Citește articolul
Ce părere aveți de interzicerea reclamelor la medicamente?
Acest departament trebuie să gestioneze comunicarea externă a companiei în legătură cu schimbările legislative și să mențină o imagine pozitivă, mai ales când este vorba despre publicitate și relația cu publicul sau autoritățile.
Senatul a adoptat luni, cu 100 de voturi pentru și 7 împotrivă, proiectul de lege referitor la interzicerea reclamelor explicite la medicamente la radio și televizor, precum și interzicerea în totalitate a reclamelor pentru medicamentele care se eliberează pe bază de rețetă. Citește articolul










