Informațiile despre modul de calcul al primelor de asigurare în cazul încetării anticipate a poliței și despre limitele de despăgubire sunt esențiale pentru a planifica bugetul și a gestiona costurile legate de asigurări, precum și pentru a evalua impactul financiar al unor posibile accidente.
Ordinul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 22/2012 pentru modificarea si completarea Normelor privind asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule, puse in aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 14/2011 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 840, din 13 decembrie 2012. Citește articolul
Acest departament este direct responsabil pentru completarea și depunerea declarațiilor fiscale ale companiei, inclusiv a celor menționate în articol (Formularul 204 și Formularul 205), și trebuie să fie la curent cu orice modificări aduse formularelor sau instrucțiunilor de completare.
Ordinul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1913/2012 privind modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 52/2012 pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare prevazute la titlul III din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 850, din 17 decembrie 2012. Citește articolul
Fuziunile și achizițiile au un impact mare asupra banilor și impozitelor unei companii. Acest departament este responsabil să se asigure că totul este corect și conform din punct de vedere financiar și fiscal.
Firma internationala de avocatura CMS a fost desemnata „Consultantul Juridic al Anului in Europa Centrala si de Est” in cadrul ceremoniei de decernare a premiilor publicatiei Financial Times (FT) & Mergermarket M&A Awards care a avut loc la Londra, saptamana trecuta, informeaza casa de avocatura intr-un comunicat remis redactiei. Citește articolul
Prezintă decizii care pot influența aspecte bugetare și financiare, inclusiv cheltuielile de personal la nivel național, esențiale pentru planificarea și gestionarea financiară a companiei.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 846, 847, 848 si 849, din 14 decembrie 2012, au fost publicate: Citește articolul
Departamentele financiare sunt interesate de rezultatele afacerilor și de tendințele economice, cum ar fi activitatea de fuziuni și achiziții, care pot influența strategiile financiare ale propriei companii.
Casa de avocatura Eversheds Lina & Guia a inregistrat o crestere de 48% a cifrei sale de afaceri in anul 2012, fata de anul anterior. Aceasta crestere depaseste cu 14% estimarile initiale ale companiei pentru acest an. Citește articolul
Procesul de privatizare și majorarea capitalului social implică operațiuni financiare și modificări ale structurii proprietății, ce au impact direct asupra situației financiare și a obligațiilor fiscale.
Ministerul Comunicatiilor (MCSI) a anuntat, vineri seara, ca Guvernul a aprobat miercuri proiectul de Hotarare de Guvern care modifica strategia de privatizare a Postei Romane, proiectul de act normativ fiind astfel publicat spre dezbatere publica joi, dupa ce fusese deja aprobat. Citește articolul
Articolul menționează expertiza în drept fiscal și insolvență, subiecte de mare interes pentru departamentul financiar-contabil al unei companii.
Andrei Sarban, Andrei Vasilescu si Emilia Toader, avocati seniori in cadrul casei de avocatura Bostina si Asociatii, au promovati la statutul de avocati asociati informeaza societatea de avocatura intr-un comunicat de presa remis redactiei. Citește articolul
Articolul oferă o imagine de ansamblu asupra sănătății economiei (plecarea investitorilor, criza, stabilitatea leului) și a sectorului bancar (supraveghere, fraudă), informații esențiale pentru planificarea financiară, bugetare și managementul trezoreriei companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Articolul menționează posibilitatea de a direcționa 20% din impozitul pe profit către asociație, o decizie fiscală importantă pentru departamentele financiar-contabile ale companiilor.
Nu, nu-ti cer bani pentru vreun copil sarac ori o familie amarata de cine stie unde. Nu-ti cer nici sa sustii proiecte stupide ori investitii facute de amorul artei. Nici macar nu-ti cer sa citesti un alt articol trist. Nu. Astazi, prefer sa-ti spun o poveste. Povestea unui proiect de care depinde, intr-un viitor imposibil de negat, viata mea sau viata ta. Te invit deci sa cunoastem "norocul" de pana acum al multor oameni. Sa-l privim in ochi, sa-i intelegem importanta si, cine stie, sa ne asezam la masa lui intrebandu-l pe unde are de gand sa mai mearga. Promit ca e un text interesant. Ce zici? Citește articolul
Acest departament se ocupă cu banii și taxele firmei. Articolul îi ajută să știe cum să facă facturile electronic în mod corect și cum să le înregistreze pentru taxe.
Legea care reglementeaza factura electronica nu se mai aplica de la 1 ianuarie 2013, asa cum a fost stabilit, intrarea ei in vigoare fiind amanata inca o data de autoritati. Motivul? Compatibilizarea dispozitiilor acestui act normativ cu o directiva europeana privind sistemul comun al taxei pe valoarea adaugata. Citește articolul