Informațiile despre scumpirea combustibililor și blocajele din infrastructura rutieră (centura Capitalei) sunt vitale pentru planificarea rutelor, costurile de transport și eficiența livrărilor.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Companiile care folosesc vehicule pentru transport sau livrări ar fi interesate de acest program pentru a-și moderniza flota de camioane sau de utilitare, reducând costurile operaționale și impactul asupra mediului.
Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 2.691/2012 pentru modificarea Ghidului de finantare a Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national, aprobat prin Ordinul ministrului mediului si padurilor nr. 981/2012 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 605, din 23 august 2012. Citește articolul
Volumul producției și al comenzilor menționat în sectoare precum industria prelucrătoare și comerțul cu amănuntul ajută la planificarea transporturilor, gestionarea stocurilor și optimizarea fluxului de produse.
Managerii societatilor comerciale estimeaza, pentru perioada august-octombrie 2012, o tendinta de crestere moderata in sectorul de comert si o relativa stabilitate in industria prelucratoare, constructii si servicii, in comparatie cu cele 3 luni anterioare, informeaza Institutul National de Statistica (INS) in cel mai recent studiu publicat. Citește articolul
Dacă este vorba de mașini folosite în logistică (ex: vehicule de transport, livrări), înnoirea parcului auto poate îmbunătăți eficiența și reduce costurile operaționale, aspecte esențiale pentru acest departament.
Unitatile administrativ-teritoriale si institutiile publice pot casa autoturismele pe care le detin daca au o vechime de 5 ani de la data fabricatiei, potrivit unui act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Pana in prezent, conditia de casare pentru toate categoriile de persoane juridice era ca autoturismul sa fie mai vechi de 10 ani. Citește articolul
Contractele cu partenerii din lanțul de aprovizionare (transportatori, depozite) sunt reglementate de Codul Civil, iar acest departament are nevoie să cunoască noile prevederi pentru a-și desfășura activitatea fără incidente legale și pentru a gestiona eficient relațiile contractuale.
Fostul Ministru de Justitie din Quebec, vine la Bucuresti in 19-20 octombrie, pentru a raspunde intrebarilor profesionistilor dreptului din Romania. Dezbaterile initiate de Gil Remillard, dar si de alti lectori invitati de peste hotare, al caror nume va fi anuntat pe masura confirmarii participarii dumnealor, se vor desfasura in cadrul evenimentului LexPedia din 19-20 octombrie 2012, ce va avea loc in Aula Magna a Universitatii Titu Maiorescu din Bucuresti. Citește articolul
Departamentul de Logistică este interesat de cursul valutar, deoarece acesta afectează costurile de transport și prețul materialelor sau produselor cumpărate din străinătate, având impact asupra întregului lanț de aprovizionare.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Creșterea costurilor la energie, ca urmare a noilor taxe, poate influența costurile de transport și depozitare, afectând eficiența lanțului de aprovizionare al firmei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Departamentul de Logistică gestionează transportul și depozitarea mărfurilor. Deoarece articolul vorbește despre raportarea achizițiilor și livrărilor de produse taxate special (accizabile), ei trebuie să știe cum să urmărească stocurile și mișcarea acestor produse pentru a respecta termenele de raportare.
Ordinul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala 1.087/2012 pentru modificarea si completarea Instructiunilor privind depunerea online a declaratiilor privind situatia achizitiilor si livrarilor de produse accizabile utilizand aplicatia EMCS-RO STOCURI, aprobate prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 26/2011 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 592, din 20 august 2012. Citește articolul
Informațiile sunt utile pentru gestionarea contractelor de închiriere a depozitelor sau a altor spații logistice, în special cele legate de starea proprietății, reparații și continuitatea operațiunilor de aprovizionare și distribuție.
In cuprinsul acestui articol vom avea in vedere drepturile chiriasilor in contractele de inchiriere de bunuri imobile, din perspectiva reglementarilor aplicabile potrivit noului Cod Civil, proprietarul bunului imobil ce face obiectul contractului de inchiriere urmand a fi denumit generic "proprietar". Citește articolul