Articolul explică ce criterii trebuie îndeplinite pentru ca un produs să fie atestat ca 'tradițional'. Departamentul de calitate trebuie să se asigure că produsele companiei respectă aceste standarde pentru a putea obține sau menține o astfel de certificare.
AvocatNet.ro va prezinta cele mai importante acte normative publicate in Monitorul Oficial, Partea I, din 11 noiembrie 2013. Citește articolul
Departamentul de Managementul Calității este interesat de ordinele privind atestarea produselor tradiționale, deoarece acestea stabilesc standarde și cerințe de calitate pe care produsele trebuie să le îndeplinească pentru a fi certificate.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 688 si 689 din 11 noiembrie 2013 au aparut: Citește articolul
Articolul pune accentul pe 'calitatea serviciilor poștale', iar acest departament se ocupă exact cu asigurarea și monitorizarea standardelor de calitate pentru produsele sau serviciile oferite de companie, inclusiv cele livrate prin intermediari.
Compania Nationala "Posta Romana" (CNPR) va oferi, incepand cu ianuarie 2014, servicii de brokeraj, a declarat, luni, intr-o conferinta de presa, Dan Nica, ministrul pentru Societatea Informationala. Citește articolul
Departamentul de Calitate este interesat de standardele și obligațiile privind calitatea și siguranța produselor vândute în UE, pentru a se asigura că produsele companiei respectă toate normele.
In Uniunea Europeana traiesc 500 de milioane de oameni in 28 de tari. Avem dreptul sa traim, sa muncim, sa calatorim si sa facem achizitii oriunde in Europa. Anual, facem peste un miliard de calatorii peste granita, iar 12 milioane dintre noi traiesc in alta tara din UE. Dar, uneori, intampinam obstacole legate de libertatea noastra de a ne misca in Europa, pentru ca nu profitam din plin de drepturile noastre. Tocmai de aceea am pregatit astazi o sinteza utila, ce cuprinde majoritatea drepturilor de care putem beneficia ca cetateni europeni. Citește articolul
Standardele stricte de producție, igienă și siguranță alimentară, precum și calitatea superioară a produselor bio (lipsa pesticidelor, hormonilor), sunt aspecte fundamentale pentru departamentul de Managementul Calității.
Mancarea biologica, ecologica sau organica a ajuns sa fie tot mai consumata in ultimii cinci ani, pe masura ce a devenit tot mai accesibila ca pret si oferta. In plus, interesul pentru aceasta creste in continuare, deoarece tot mai multi consumatori ii descopera beneficiile. Cu toate acestea, in ultimii doi ani au aparut nutritionisti care au nuantat situatia alimentelor ecologice. Ei enunta ca nu este nevoie ca tot ceea ce consumam sa intre in aceasta categorie, deoarece calitatea nutritionala nu se imbunatateste mult in cazul unor produse bio fata de varianta lor conventionala. Citește articolul
Aprobarea procedurilor de practică pentru asistenți medicali generalisti este direct relevantă pentru asigurarea și controlul calității serviciilor în domeniul medical sau pentru organizațiile care angajează astfel de personal.
AvocatNet.ro va prezinta cele mai importante acte normative publicate in Monitorul Oficial, Partea I, din 31 octombrie 2013. Citește articolul
Articolul subliniază importanța calității în artă – de la alegerea instrumentului (pian natural) la dedicarea pentru repetiții și dorința de a oferi o performanță superioară celei înregistrate. Abordarea artistului față de perfecționarea constantă și atenția la detalii pentru a livra cea mai bună 'experiență' pot servi ca exemplu de angajament față de calitate și excelență.
Teo Milea a avut nevoie de opt ani, de la idee pana la finalizarea acesteia, respectiv primul album, "on white... and black keys", dar anul viitor il pregateste in detaliu pe al doilea, pentru care si-a planuit primele lansari de piese, isi programeaza atent urmatoarele concerte si a crescut numarul de ore de exercitiu. Desi pare totul exact, n-am spus nimic. De fapt, tot ceea ce i s-a intamplat lui Teo Milea in ultimul an a venit de la sine si pare sa continue in acelasi fel. Citește articolul
Este interesat de modul în care externalizarea și digitalizarea pot îmbunătăți calitatea și eficiența proceselor interne, contribuind la reducerea erorilor și la optimizarea fluxurilor de lucru.
Activitatile IT si de salarizare sunt cele mai externalizate servicii din cadrul companiilor locale, urmate de contabilitate, customer care si achizitii, potrivit estimarilor Accace, una dintre principalele companii de externalizare si consultanta de afaceri din Europa Centrala si de Est. In ultimii 5 ani insa, externalizarea activitatilor contabile a inregistrat un avans considerabil pe plan local, iar prin informatizarea continua a proceselor, este estimat ca numarul companiilor care apeleaza la furnizori specializati sa creasca tot mai mult in perioada urmatoare. Citește articolul
Departamentul de calitate este interesat de menționarea 'standardelor de calitate și eficiență' și a 'serviciilor de cea mai înaltă calitate', deoarece se asigură că produsele și serviciile oferite respectă aceste standarde.
Biso Romania, filiala a companiei austriece Biso Schrattenecker, unul dintre liderii pietei europene de echipamente agricole, anunta deschiderea unui nou punct de lucru ce va deservi fermierii din zona de sud a tarii, in Alexandria, Judetul Teleorman. Inaugurarea oficiala a acestuia va avea loc joi, 24 octombrie. Decizia companiei de a schimba sediul filialei sale dedicate sudului tarii, din Rosiorii de Vede in Alexandria, vine in urma unui studiu de piata ce a relevat oportunitatea unui astfel de demers. Totodata, reprezinta un pas inainte pe care Biso Romania il face pentru a imbunatati nivelul de service, servicii si vanzari pe care il ofera clientilor sai. Citește articolul
Regulile de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, medicamente și dispozitive asigură că aceștia respectă anumite standarde de funcționare, ceea ce este direct legat de activitatea departamentului care se ocupă de calitatea serviciilor și produselor oferite.
Ordinul comun Ministerului Sanatatii si Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1170/606/2013 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii publice si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.211/325/2006 pentru aprobarea regulamentelor de organizare si functionare a comisiei nationale, a subcomisiilor nationale si comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si materiale sanitare, a standardelor de evaluare, precum si a normelor metodologice pentru evaluarea furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si materiale sanitare a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 640, 17 octombrie 2013. Citește articolul