Aici se găsesc standarde și ghiduri noi pentru calitatea construcțiilor, cum ar fi cele pentru acoperișuri sau fațade, esențiale pentru asigurarea calității produselor sau serviciilor.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808 si 809 din 19 decembrie 2013 au aparut: Citește articolul
Articolul include informații despre legitimarea personalului de control și inspecție în domeniul calității în construcții și supravegherea pieței produselor pentru construcții, ceea ce este important pentru asigurarea unor standarde înalte de calitate în proiectele și produsele companiei.
AvocatNet.ro va prezinta cele mai importante acte normative publicate in Monitorul Oficial, Partea I, din 18 decembrie 2013. Citește articolul
Este responsabil să se asigure că produsele de panificație pe care firma le vinde respectă standardele de calitate și cerințele legale, așa cum sunt stabilite de autorități.
AvocatNet.ro va prezinta cele mai importante acte normative publicate in Monitorul Oficial, Partea I, din 16 decembrie 2013. Citește articolul
Modificările la procedurile de control de stat pentru producția de beton sunt esențiale pentru companiile din construcții, pentru a asigura conformitatea și calitatea produselor livrate.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 780, 781, 782, 783 si 784 din 13 si 14 decembrie 2013 au aparut: Citește articolul
Departamentul de calitate este interesat să știe cum e percepută calitatea produselor de către clienți, pentru a se asigura că standardele interne corespund așteptărilor din piață și că oferă în continuare produse de încredere.
Topul 5 al celor mai de calitate marci dintre bunurile de larg consum cuprinde 4 marci de dulciuri, reprezentand 3 tipuri de produse, conform unui comunicat de presa remis redactiei noastre de compania de cercetare de piata GfK. Mai exact, calitatea si traditia sunt caracteristicile care fac diferenta intre marcile de producator, iar marcile private se evidentiaza prin raportul bun calitate/pret, mentioneaza un studiu GfK. Citește articolul
Departamentul de Managementul Calității ar aprecia accentul pus pe calitatea profesională și pe faptul că firma nu urmărește extinderea cu orice preț, asigurând astfel servicii de înaltă calitate pentru clienți.
Casa de avocatura Danila Petre si Asociatii a aparut acum unsprezece ani, din fuziunea prin absorbtie a unui cabinet individual si a unei societati de avocati. In prezent, are o echipa de 20 de avocati, dintre care 12 avocati ai casei si 8 colaboratori cu propriile cabinete individuale, precum si relatii de parteneriat cu societati de avocatura din alte patru orase - Cluj, Oradea, Chisinau (Republica Moldova) si Ruse (Bulgaria). Printre cele 16 arii de expertiza ale casei de avocatura se numara insolventa, resursele umane, energia, sanatatea, proprietatea intelectuala si agricultura, iar printre clienti se gasesc banci, companii de constructii, firme din energie, din farma si producatori alimentari, fiind atat din Romania, cat si din strainatate. In plus, Danila Petre si Asociatii se concentreaza tot mai mult pe agricultura, deoarece este un domeniu cu potential in Romania, desi inca lipsesc instrumentele legislative si financiare care sa incurajeze dezvoltarea marilor fermieri. Citește articolul
Accentul pus pe profesionalism, calitate constantă a serviciilor și adaptarea la nevoile clientului fără a compromite standardele este un exemplu de bune practici în managementul calității.
Casa de avocatura Danila Petre si Asociatii a aparut acum unsprezece ani, din fuziunea prin absorbtie a unui cabinet individual si a unei societati de avocati. In prezent, are o echipa de 20 de avocati, dintre care 12 avocati ai casei si 8 colaboratori cu propriiile cabinete individuale, precum si relatii de parteneriat cu societati de avocatura din alte patru orase - Cluj, Oradea, Chisinau (Republica Moldova) si Ruse (Bulgaria). Printre cele 16 arii de expertiza ale casei de avocatura se numara insolventa, resursele umane, energia, sanatatea, proprietatea intelectuala si agricultura, iar printre clienti se gasesc banci, companii de constructii, firme din energie, din farma si producatori alimentari, fiind atat din Romania, cat si din strainatate. In plus, Danila Petre si Asociatii se concentreaza tot mai mult pe agricultura, deoarece este un domeniu cu potential in Romania, desi inca lipsesc instrumentele legislative si financiare care sa incurajeze dezvoltarea marilor fermieri. Citește articolul
Prescripțiile tehnice referitoare la controlul nedistructiv, procedurile de sudare și autorizarea operatorilor din aceste domenii sunt cruciale pentru asigurarea calității produselor sau serviciilor companiei, în special în industrie.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 759, 760 si 761 din 6 decembrie 2013 au aparut: Citește articolul
Acest departament este responsabil să se asigure că procesele de informare a clienților și de efectuare a tranzacțiilor sunt clare, corecte și de înaltă calitate, respectând standardele și regulile impuse.
Serviciile de schimb valutar oferite de casele de schimb valutar presupun anumite drepturi pentru consumatori si obligatii pentru operatorii economici. Astfel, consumatorii au dreptul sa fie corect, complet si precis informati asupra cursurilor de schimb, dar si sa primeasca un anumit document, inainte de efectuarea operatiunii valutare. Citește articolul
Asigurarea calității include și claritatea și corectitudinea documentației, a procedurilor și a rapoartelor. O comunicare scrisă precisă este vitală pentru a evita erorile și a menține standardele de calitate.
”Intruna” si ”intr-una” suna la fel. Daca atunci cand vorbim, diferenta intre cele doua cuvinte este insesizabila, ei bine, in scris, lucrurile nu mai stau deloc asa. Pentru ca, in functie de contextul in care folosim cuvantul, trebuie sa il scriem sau nu cu cratima. Citește articolul