Articolul prezintă o poveste emoționantă și inspirațională despre o persoană dedicată, ceea ce poate fi folosit pentru a crea o imagine bună a companiei în ochii publicului. Mesajele despre excelență, pasiune și valori umane pot fi integrate în comunicarea corporativă pentru a construi o reputație solidă.
La cinci ani a descoperit muzica, luand primele lectii de pian. La 11 ani a debutat cu orchestra Radiodifuziunii romane, iar cinci ani mai tarziu a avut prima aparitie pe scena Ateneului Roman. In 2013, a fost primul artist roman invitat de catre statul francez sa concerteze in cadrul ceremoniei decernarii prestigioasei distinctii "Legiunea de onoare", la Paris. Tot in acelasi an, a absolvit masteratul in pian la Conservatorul Regal de muzica din Bruxelles si a obtinut licenta in filosofie la Universitatea Sorbona din Paris, ambele cu Magna cum laude. De asemenea, a primit premiul Mentiunea pentru Excelenta, categoria Arte, din partea Ligii Studentilor Romani in Strainatate. Astazi stam de vorba cu tanara pianista Axia Marinescu, care spune ca datoria unui artist este de a se cunoaste pe sine, pentru a putea darui celorlalti. Citește articolul
Acest departament monitorizează deciziile guvernamentale și tendințele sociale. Știrile despre sprijinul statului pentru elevi pot fi relevante pentru a înțelege contextul social, a calibra mesajele publice ale companiei și, eventual, a identifica oportunități de parteneriat sau de a alinia inițiativele companiei cu prioritățile naționale.
Absolventii care au obtinut media 10 la examenul de bacalaureat vor primi de la stat premii in bani, se mentioneaza intr-un act normativ care a intrat ieri in vigoare. De asemenea, anul acesta vor fi premiati nu doar absolventii de liceu, dar si cei de clasa a VIII-a, care au avut media maxima la Evaluarea nationala. Citește articolul
Acest departament se bazează pe construirea și menținerea unor relații puternice și transparente cu publicul, media și alte părți interesate. Principiile de empatie, comunicare sinceră și expunere vulnerabilă sunt fundamentale pentru o imagine publică pozitivă și pentru gestionarea reputației. Abilitățile de public speaking sunt de asemenea esențiale.
E-urile relationale despre care urmeaza sa citesti sunt bune. Spre deosebire de mancare, unde e bine sa te feresti de alimente cu E-uri, in relatii ar fi bine sa ai cat mai multe ingrediente de acest fel. Citește articolul
Persoanele responsabile cu imaginea publică și comunicarea externă sunt interesate de modul în care alte organizații își promovează succesul, își gestionează știrile interne și își construiesc reputația.
Trei dintre cei sapte counseli Clifford Chance Badea vor intra intr-un proces complex de selectie si promovare la nivelul de partener global al Clifford Chance, una dintre cele mai mari case de avocatura din lume. Initiativa vine pe fondul performantelor recente ale celor trei avocati si in contextul in care biroul local a incheiat 2013 cu cele mai bune rezultate din istorie. Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă decizia pentru a comunica corect clienților și publicului despre cum firma respectă drepturile la date private și pentru a menține o imagine publică bună.
La aproape doi ani de la intrarea in vigoare a legii Big Brother, magistratii Curtii Constitutionale au decis ca prevederile acesteia sunt neconstitutionale. Practic, in urma acestei hotarari, operatorii de telefonie si internet nu vor mai stoca datele abonatilor timp de 6 luni, asa cum sunt obligati in prezent. Decizia CCR vine ca urmare a invalidarii, in luna aprilie, a Directivei Big Brother de catre Curtea de Justitie a Uniunii Europene. Citește articolul
Anunțarea unei achiziții importante de către un lider mondial este o chestiune de comunicare externă și de gestionare a imaginii companiei.
Avocatii firmei Bondoc si Asociatii au fost implicati intr-una dintre cele mai importante tranzactii internationale din domeniul travel commerce, prin care Travelport a achizitionat Hotelzone. Tranzactia finalizata de curand va consolida pozitia cumparatorului american in Europa si ii va aduce acestuia o prezenta suplimentara in Romania. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a companiei și comunicarea cu publicul. Dacă firma decide să sprijine cauze sociale legate de copii sau familii, sau să comunice despre valorile sale, este util să înțeleagă procesele complexe precum adopția pentru a putea vorbi informat și credibil despre aceste subiecte în campaniile de relații publice sau afaceri corporative.
Procedura adoptiei in Romania este una destul de greoaie, ce implica timp, multe documente, dar si evaluari sociale si psihologice. Tocmai din acest motiv, am pregatit un ghid complet al adoptiei, din care puteti afla toti pasii ce trebuie urmati, ce criterii conteaza pentru a incredinta copilul unei familii adoptatoare, dar si cat dureaza, in fapt, sa adopti un copil. Citește articolul
Furnizează context pentru inițiative de comunicare externă și parteneriate cu comunitatea școlară, contribuind la promovarea imaginii și reputației companiei prin implicarea în evenimente educaționale.
Ordinul ministrul educatiei nationale nr. 3637/2014 privind structura anului scolar 2014-2015 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 484 din 30 iunie 2014. Citește articolul
Articolul prezintă cum Constantin Tănase a construit o imagine publică puternică, a comunicat eficient cu diverse audiențe prin artă și a gestionat situații controversate, inclusiv cenzura. Aceste aspecte sunt esențiale pentru oricine se ocupă de relațiile cu publicul și imaginea unei companii.
Actorul de vodevil Constantin Tanase, un personaj care si-a lasat amprenta in teatrul de revista romanesc, ar fi implinit sambata 134 de ani. O varsta plina de umor si comic. Ingrediente de baza pentru o comedie de calitate, din ce in ce mai rar intalnita astazi. Sa-l uram pe maestrul Tanase nu doar amintindu-ne ca un teatru din Bucuresti ii poarta numele, ci aflandu-i povestea de viata. Citește articolul
Acest departament se asigură că toate mesajele transmise publicului sau partenerilor sunt scrise corect și profesional. Respectarea regulilor limbii române este importantă pentru a menține o imagine credibilă și profesională a companiei în exterior.
Pluralul cuvantului "horoscop" poate pune probleme serioase chiar si vorbitorilor nativi de limba romana. Terminatia “scop” ne induce in eroare, facandu-ne sa credem ca plural corect ar fi horoscopuri, la fel cum spunem "scop – scopuri", insa dictionarele au total alta abordare. Citește articolul