Acest departament se ocupă cu gestionarea imaginii și reputației companiei în exterior. Modul în care angajații se prezintă, în special cei cu roluri publice sau de reprezentare, contribuie direct la percepția generală și profesionalismul companiei.
O imagine atent construita, in completarea pregatirii profesionale, denota profesionalism. In acest domeniu in care activati, imaginea dumneavoastra va „vinde” serviciile de avocatura pe care le oferiti. Citește articolul
Acest tip de conținut, care abordează o problemă umană și relaționabilă, poate fi folosit în comunicări interne (cum ar fi newslettere sau bloguri de companie) pentru a construi empatie, a uni angajații și a promova o cultură organizațională de susținere și înțelegere reciprocă.
Putine lucruri sunt mai greu de dus pentru un copil decat cele care il fac sa para altfel. Iar vestea ca pustiul meu va trebui sa poarte ochelari a picat ca un traznet pentru ca urma sa se schimbe… totul! Citește articolul
Pentru a monitoriza politicile publice și inițiativele guvernamentale legate de educație și societate, care pot influența imaginea publică și relațiile companiei cu comunitatea.
Absolventii de liceu care nu au sustinut si cei care nu au promovat examenul de bacalaureat vor putea face meditatii gratuite la liceu pentru acest examen, care vor fi organizate si finantate de stat. Noua masura a fost introdusa in legea educatiei printr-un act normativ care a intrat deja in vigoare. Ii va ajuta aceasta masura pe elevi sau vor fi nevoiti sa apeleze in continuare la meditatiile in particular, pe care trebuie sa le plateasca? Citește articolul
Acest departament este interesat să știe despre programele care promovează sportul național și identitatea culturală, deoarece poate folosi aceste informații pentru a crea campanii de comunicare sau pentru a poziționa compania ca un susținător al valorilor românești, îmbunătățind relațiile cu publicul și cu instituțiile.
Sportul national al Romaniei va fi promovat printr-un nou program instituit de autoritatile centrale, dupa cum se arata intr-un act normativ publicat in Monitorul Oficial. Mai precis, este vorba despre programul "Redescopera oina", ce va consta intr-un complex de activitati necesare sustinerii practicarii si promovarii jocului de oina, desfasurat prin intermediul Federatiei Romane de Oina. Citește articolul
Acest departament este interesat de știri pozitive care promovează imaginea, valorile și realizările culturale ale României pe plan internațional, contribuind la o reputație publică bună și la relațiile cu diversele părți interesate.
Poezii ale scriitoarelor Nina Cassian si Doina Ioanid au fost incluse intr-un top international al celor mai frumoase 50 de poeme de dragoste din ultimii 50 de ani. Asadar, "The Yellow Dog/ Cainele galben", de Doina Ioanid, si "Lady of Miracles/ Donna miraculata", de Nina Cassian, se numara printre cele mai frumoase poezii din lume. Citește articolul
Soluționarea amiabilă a disputelor prin mediere poate proteja imaginea publică a companiei și poate contribui la construirea unor relații pozitive cu părțile interesate, evitând publicitatea negativă a proceselor în instanță.
Am cunoscut-o pe Liliana Ceausescu, mediator si consultant in Forumul AvocatNet.ro, la unul dintre evenimentele AvocatNet.ro, desfasurat in apropierea Craciunului. Am vorbit atunci despre mediere, despre legislatie greoaie, despre sistemul romanesc care impiedica dezvoltarea profesionala si despre dificultatile de a fi consultant. Dar, cum noua ne plac mai mult oamenii din spatele specialistilor, am decis ca astazi sa va aratam si cealalta fata a Lilianei, cea pasionata de viata si de muzica, cea care accepta orice provocare cu zambetul pe buze si considera ca toti oamenii respira pe "nas", atat ciobanul, cat si presedintele de stat. Citește articolul
Este important pentru a înțelege cum evoluează imaginea României ca mediu de afaceri și cum aceste strategii naționale pot influența modul în care compania comunică și se poziționează în piață.
Tinta principala a strategiei pentru IMM-uri este ca pana in anul 2020 numarul de firme existente in tara noastra sa creasca de la 474.000, in acest an, la 670.000, a declarat joi Florin Jianu, ministrul Delegat pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri si Turism, cu ocazia lansarii versiunii in limba romana a "Cartei Albe a IMM-urilor din Romania 2014". Citește articolul
Acest departament trebuie să fie informat despre evenimente publice importante, cum ar fi calendarul alegerilor, pentru a-și planifica comunicarea cu publicul și pentru a înțelege pulsul societății.
Hotararea Guvernului nr. 521/2014 privind aprobarea Programului calendaristic pentru realizarea actiunilor necesare pentru alegerea Presedintelui Romaniei in anul 2014 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 493 din 2 iulie 2014. Citește articolul
Acest departament se ocupă de modul în care informațiile despre concedieri sunt comunicate public, pentru a menține o imagine bună a companiei și a gestiona relațiile cu media.
CFR Marfa anunta disponibilizarea, ca urmare a demararii programului de restructurare si reorganizare, a unui numar de 2.500 de angajati, personal excedentar, care vor beneficia de 12-24 de salarii compensatorii, in valoare maxima de 1.625 lei/luna. Citește articolul
Urmărește evenimentele politice importante și deciziile guvernamentale pentru a înțelege mediul în care operează compania și pentru a menține o relație bună cu publicul și autoritățile. O bună înțelegere a procesului electoral este crucială.
Alegerile prezidentiale se vor desfasura in 2 noiembrie, potrivit unui act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Un alt document, intrat in vigoare deja de o saptamana, prevede ca la scrutinul din toamna nu se vor mai infiinta sectii de votare speciale. Citește articolul