Acest departament poate comunica public despre măsurile luate de instituție pentru a-și susține personalul militar afectat și familiile acestora, îmbunătățind reputația și relațiile cu publicul.
Legea nr. 30/2014 pentru modificarea si completarea Legii nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 255 din 8 aprilie 2014. Citește articolul
Comunică publicului, partenerilor și presei implicarea firmei în programe ecologice și responsabile, pentru a consolida imaginea pozitivă a companiei.
Ordinul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice nr. 447/2014 privind modificarea si completarea Ghidului de finantare a Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national, aprobat prin Ordinul ministrului mediului si schimbarilor climatice nr. 364/2014 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea, nr. 248 din 7 aprilie 2014. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de mediere deoarece promovarea soluționării pașnice a conflictelor și participarea la astfel de evenimente poate îmbunătăți imaginea publică a companiei și arăta responsabilitatea sa socială, în special prin discuțiile cu mediul media și PR.
Congresul al VIII-lea al Uniunii Centrelor de Mediere din Romania(UCMR), federatia nationala infiintata in 2005, ce reuneste asociatii profesionale ale mediatorilor din fiecare judet al Romaniei, va avea loc, intre 23 si 25 mai, la Bucuresti, sub denumirea "Medierea, brand de tara", se mentioneaza intr-un comunicat al uniunii transmis redactiei. Citește articolul
Acest departament urmărește declarațiile oficialilor și dezbaterile importante din societate. O decizie majoră legată de educația copiilor poate influența reputația companiei, modul în care comunică cu publicul și relațiile sale cu diversele părți interesate, inclusiv guvernul.
Premierul Ponta cere dezbatere nationala cu privire la introducerea invatamantului obligatoriu de la 5 ani, inainte ca Guvernul sa ia o decizie. Dupa ce in urma cu un an si jumatate se opunea vehement acestei idei, Victor Ponta admite acum ca acesta este trendul european si mondial. Citește articolul
Companiile implicate în program (ex. producători auto, dealeri) pot folosi informațiile pentru a-și comunica public participarea și contribuția la obiectivele de mediu, îmbunătățind imaginea corporativă și relațiile cu publicul.
De luni, persoanele fizice se pot inscrie in Programul Rabla si isi pot casa autoturismul la operatorii economici autorizati, dupa cum a anuntat recent ministrul mediului, Attila Korodi. Potrivit demnitarului, sunt puse la dispozitie 17.000 de tichete, alocate electronic dealerilor. Afla din materialul de mai jos care sunt pasii ce trebuie urmati pentru a schimba autoturismul vechi cu unul nou. Citește articolul
Anunțurile despre angajări importante, mai ales în poziții care implică relația cu clienții, sunt de interes pentru a comunica noutățile firmei și pentru a construi o imagine publică pozitivă.
Astazi, NNDKP a anuntat consolidarea departamentului de marketing si business development prin cooptarea Ancai Toma in calitate de business development manager. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat de modificările aduse codului de reglementare a conținutului audiovizual, pentru a asigura că materialele de comunicare și publicitate ale companiei respectă normele în vigoare.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 241, 242, 243 si 244 din 4 aprilie 2014 au aparut: Citește articolul
Articolul discută despre cum statul sprijină mass-media românească în străinătate pentru a menține legătura cu românii din afara țării și a promova o imagine pozitivă. Pentru un departament de relații publice, este important să înțeleagă strategiile de comunicare și de construire a imaginii la nivel național și internațional, mai ales în contextul relației cu diaspora.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 15/2014 pentru completarea art. 52 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 241, din 4 aprilie 2014. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a companiei, iar interacțiunile cu presa, partenerii și publicul larg necesită un comportament exemplar, politețe și abilități de comunicare rafinate pentru a menține o reputație bună.
Arthur Martine a publicat cartea "Martine’s Hand-book of Etiquette and Guide to True Politeness" ("Manualul lui Martine despre eticheta sau Ghidul adevaratei politeti") in 1866. Desi pot parea desuete, la aproape 150 de ani de la publicare, unele dintre regulile de politete si de eticheta mentionate de Martine pot fi folosite si in secolul al XXI-lea. Citește articolul
Modificările urbane pot afecta percepția publică asupra companiei și relația acesteia cu comunitatea, necesitând o strategie de comunicare adaptată și o poziționare atentă.
In conditiile in care traficul rutier pare sa sufoce centrul marilor orase din Romania, in ultimii ani se discuta tot mai mult despre cum poate fi rezolvata aceasta situatie. Mult timp s-a crezut ca, pentru a descongestiona traficul rutier din marile orase, trebuie construite strazi cu mai multe benzi rutiere. Acum 50 de ani, un arhitect danez a venit cu o idee opusa. De fapt, pentru a fi mai liber, centrul orasului trebuie redat oamenilor, respectiv sa fie create mai multe arii unde ei sa poata relationa. Citește articolul