Acest departament monitorizează evenimentele politice și sociale importante, cum ar fi alegerile naționale, pentru a înțelege contextul în care operează compania și pentru a gestiona comunicarea internă sau externă legată de astfel de subiecte.
Numarul sectiilor de votare din strainatate pentru alegerile europarlamentare din 25 mai va fi de aproape 200, anunta Ministerul Afacerilor Externe intr-un comunicat de presa publicat recent. Vezi in ce tari sunt organizate cele mai multe sectii de votare. Citește articolul
Acest departament este interesat de succesul inițiativelor antreprenoriale ale studenților pentru a înțelege dinamica socială și economică, putând folosi aceste informații pentru campanii de comunicare sau pentru a identifica posibile parteneriate cu mediul academic și startup-uri.
In Romania, functioneaza de peste 10 ani o lege prin care studentii care demareaza o afacere sunt scutiti de plata unor taxe. Citește articolul
Acest departament urmărește deciziile guvernului (cum ar fi cele despre organizarea alegerilor sau despre ajutoarele pentru diverse sectoare economice) pentru a înțelege cum pot influența imaginea publică a companiei și pentru a gestiona comunicarea cu autoritățile și publicul larg.
AvocatNet.ro va prezinta cele mai importante acte normative publicate in Monitorul Oficial din 18 aprilie 2014. Citește articolul
Acest departament este interesat pentru că un cod etic asigură că angajații mențin o imagine bună și credibilă a companiei în ochii publicului și ai partenerilor, prevenind situațiile care ar putea afecta reputația.
Ordinul Ministerului Afacerilor Externe nr. 890/2014 privind aprobarea Codului etic pentru Corpul diplomatic si consular al Romaniei a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 271 din 14 aprilie 2014. Citește articolul
Acest departament monitorizează deciziile guvernamentale și legislația care vizează domenii de interes public major, cum ar fi educația. Înțelegerea contextului și a modificărilor legislative referitoare la sistemul național de învățământ poate fi importantă pentru strategia de comunicare externă a companiei, pentru poziționarea în dialogul social sau pentru deciziile de implicare în comunitate.
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 16/2014 privind modificarea si completarea Legii educatiei nationale nr. 1/2011 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 266 din 10 aprilie 2014. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative poate folosi acest articol pentru a îmbunătăți comunicarea, atât internă, cât și externă. Poate fi inclus în newsletter-uri pentru angajați sau adaptat pentru postări pe rețelele sociale, semnalând interesul companiei pentru cultură, tradiții și diversitate, contribuind astfel la o imagine pozitivă a companiei.
Pentru crestini, Pastele este una dintre cele mai mari sarbatori, pentru unii chiar cea mai mare. Cu toate acestea, cu ocazia Sarbatorii, crestinii pastreaza inca numeroase obiceiuri si practici fara nicio semnificatie pentru crestinism, unele fiind pagane. Citește articolul
Conținutul inspirațional și pozitiv poate fi folosit de departamentul de Relații Publice pentru a comunica valorile companiei, a îmbunătăți imaginea publică și a susține campanii de comunicare internă sau externă care promovează optimismul, implicarea civică și spiritul de comunitate.
Cu totii credem in ceva. Si, totusi, lumea-i altfel decat credem noi. Cu totii am fi in stare sa murim pentru ceva. Cred. Sau sa cersim pentru ceva. Banuiesc. Si, totusi, putin ajung atat de departe incat sa o faca. Nu pentru ca n-ar fi cauze suficiente, ci pentru ca, de cele mai multe ori, intre ganduri si actiuni e o prapastie evidenta. Un lucru de inteles, sa nu fim ipocriti. Ce-ar fi insa daca toate aceste framantari ale noastre ar fi doar spoiala unei vieti cladite in jurul scopului evident pe care il pierdem deseori printre degete. Nu-l bagam in seama. Il aruncam la cos. Cum adica, doar atat sa fie? E prea simplu! Dar iata ca eu am ales sa vorbesc despre el. Cine stie, poate ma aude cineva. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice & Afaceri Corporative caută adesea mesaje care să transmită o imagine pozitivă a companiei și să comunice valorile acesteia. Articolele inspiraționale pot fi folosite în comunicările externe sau interne pentru a sublinia o cultură organizațională bazată pe gândire pozitivă, generozitate și viziune.
Hristos a inviat! Daca aseara ati fost sa luati lumina, va doresc ca aceasta sa va astearna in suflet fericire si liniste si sa va calauzeasca drumul pe care il aveti de urmat in acest an. Citește articolul
Este important pentru a asigura o comunicare externă și internă adecvată, sensibilă la contextul cultural și religios, și pentru a planifica mesajele sau activitățile companiei în perioadele de sărbătoare, arătând respect față de tradițiile comunității.
Saptamana Luminata este prima saptamana care urmeaza dupa Invierea Domnului, fiind inceputul unei perioade de sarbatoare care se termina dupa cincizeci de zile de la Pasti, la Pogorarea Sfantului Duh (Rusaliile). In tot acest timp, slujbele la biserica se tin diferit fata de restul anului, nu se fac metanii si nici nu se fac parastase. Citește articolul
Acest departament este interesat de articole care oferă informații culturale, istorice și tradiționale, cum ar fi simbolismul florilor de Paște și legendele asociate. Aceste informații pot fi folosite pentru a crea conținut relevant pentru publicul larg, pentru comunicările interne și externe ale companiei (de exemplu, postări pe rețelele sociale, felicitări de sărbători) și pentru a demonstra o înțelegere a contextului cultural și a tradițiilor.
In functie de zona, mai multe flori, dintre cele care apar primavara, sunt cunoscute drept Floarea Pastelui. Astfel, legendele acestor flori difera mult, unele nefiind, de fapt, deloc legate de sarbatoarea crestina. Mai jos, puteti citi despre cele mai des intalnite legende si plante denumite Floarea Pastelui. Citește articolul