Acest departament ar putea folosi informațiile despre evenimentele istorice, culturale și științifice pentru a crea conținut interesant pentru comunicările companiei, fie pentru angajați, fie pentru public. De exemplu, pot inspira postări pe rețelele sociale sau articole pentru buletine interne, contribuind la o imagine pozitivă și la implicarea publicului.
In urma cu 71 de ani, la cinema Aro, a avut loc premiera filmului "O noapte furtunoasa", ecranizare dupa comedia lui Ion Luca Caragiale. De asemenea, astazi se implinesc 182 de ani de la moartea celebrului scriitor Goethe. Cititi in materialul urmator despre evenimentele importante care s-au petrecut in zilele de 22 martie de-a lungul istoriei. Citește articolul
Acest departament este interesat de știrile despre promovarea culturii românești și despre succesul artiștilor noștri pe plan internațional. Ele ajută la construirea unei imagini pozitive a României, cu care o companie poate alege să se asocieze pentru a-și îmbunătăți reputația și relațiile cu publicul.
Romania va fi prezenta, in perioada 21-24 martie 2014, la cea de a 34-a editie a Salonului International de Carte, cel mai important eveniment editorial din Franta, cu un stand organizat de Institutul Cultural Roman, avand tema "Des livres à venir, l’avenir des livres". Prezenta romaneasca din acest an vine dupa ce, la editia din anul 2013 a aceluiasi eveniment, Romania a avut calitatea de invitat de onoare. Citește articolul
O companie cu o cultură a flexibilității și care pune preț pe bunăstarea angajaților are o imagine publică pozitivă, ceea ce ajută în comunicarea cu publicul și în construirea unei reputații solide.
Parca mai mult decat oricand, primavara e mai firesc si mai usor sa ne gandim la schimbare. Nu trebuie neaparat sa fie vorba de schimbari majore, desi sunt situatii in care ele e posibil sa se lase de mult timp asteptate). Poate ca nu avem nevoie neaparat de un loc de munca nou, ci doar de o "curatenie de primavara" a celui actual, a programului, a modului in care ne organizam timpul si ne asezam prioritatile pe liste scrise sau doar gandite. Citește articolul
Acest departament urmărește cum alte companii își comunică public realizările, schimbările de structură și procesele de rebranding, pentru a-și gestiona reputația și imaginea în fața publicului și a partenerilor.
Bostina si Asociatii adopta modelul conducerii corporatiste si isi schimba denumirea, conform unui comunicat de presa remis de casa de avocatura comunicat. In plus, Bostina si Asociatii a obtinut incasari din activitati avocatiale ale biroului din Bucuresti in crestere cu 44% anul trecut fata de anul precedent. Citește articolul
Acest departament este interesat de recunoașterea publică și premiile obținute în industrie, deoarece acestea contribuie la reputația și imaginea unei companii. Informațiile pot fi utile pentru strategii de comunicare externă sau pentru a înțelege cum alte firme își promovează succesul.
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) a castigat distinctia "Firma de proprietate intelectuala a anului in Romania" la gala premiilor Managing Intellectual Property (MIP), ce a avut loc miercuri seara, la Londra, conform unui comunicat de presa al acestei case de avocatura. Delia Belciu, asociat senior in practica de profil a firmei, a primit trofeul in numele NNDKP. Citește articolul
Pentru o companie care interacționează cu presa sau cu organizații non-guvernamentale, este important să știe cum se pot acredita reprezentanții acestora la evenimente publice, cum ar fi alegerile, pentru a asigura o bună comunicare și transparență.
Organizatiile neguvernamentale si institutiile de presa care vor sa participe ca observatori la europarlamentare pot face acest lucru doar in baza unei acreditari eliberate de Autoritatea Electorala Permanenta, dupa cum precizeaza reglementarile legale. Modelul acreditarii a fost publicat astazi in Monitorul Oficial. Citește articolul
Monitorizează numirile și schimbările în funcțiile publice cheie, precum și republicarea legilor cu impact social, pentru a menține relații eficiente cu autoritățile și a gestiona imaginea publică a companiei.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 195, 196, 197 si 198 din 21 martie 2014 au aparut: Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este responsabil cu promovarea și informarea publicului despre proiect, inclusiv prin activități de publicitate eligibile.
Autoritatea de Management pentru Programul Operational Regional (AMPOR) - Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat pe 11 martie 2014 deschiderea unei noi cereri de proiecte in cadrul DMI 4.3., in perioada urmatoare, in regiunile Nord-Est, Sud-Muntenia si Nord-Vest, respectiv domeniul de interventie 4.3. "Sprijinirea dezvoltarii microintreprinderilor". Citește articolul
O condamnare penală a companiei sau o amendă mare poate dăuna grav imaginii publice. Departamentul de relații publice trebuie să știe cum să gestioneze comunicarea în astfel de situații delicate, mai ales dacă trebuie să publice hotărârea de condamnare.
Persoanele juridice trebuie sa fie mult mai atente cum isi desfasoara activitatea, au spus specialistii pentru AvocatNet.ro. Mai exact, noul Cod penal, care a intrat in vigoare la 1 februarie, a introdus noi infractiuni pentru care persoanele juridice pot fi sanctionate. In plus, valoarea amenzii pe care o platesc firmele a crescut. De asemenea, noile reglementari penale au introdus o pedeapsa care nu exista anterior. Citește articolul
Este interesat de modul în care angajamentul pentru mediu și deținerea certificărilor de carbon neutralitate contribuie la imaginea publică pozitivă și la reputația companiei.
Carbon Solutions Global va fi prezent in cadrul expozitiei Romenvirotec - primul targ carbon neutru din Romania - si va organiza doua seminarii cu tematica responsabilitatii fata de mediu. Seminariile sunt adresate tuturor celor care au luat deja masuri sau sunt pe cale sa-si reduca impactul negativ asupra mediului inconjurator si doresc sa afle care sunt avantajele acestei initiative. Citește articolul