Protejează reputația companiei, iar scandalurile legate de 'munca la negru' pot afecta grav imaginea publică, necesitând prevenție.
Iata care sunt cele mai importante riscuri pe care le presupune neincheierea unui contract individual de munca atat pentru beneficiarul muncii, cat si pentru prestatorul acesteia. Citește articolul
Acest departament monitorizează pozițiile asociațiilor de afaceri (cum este AOAR) și planurile guvernului, deoarece acestea pot afecta imaginea publică a companiei sau pot crea un context nou pentru comunicarea externă.
Reprezentantii oamenilor de afaceri din Romania cer Ministerului Finantelor Publice sa prezinte, inainte sa angajeze noi imprumuturi, rapoarte privind sumele obtinute pana acum de la Banca Mondiala, considerand ca cele mai multe fonduri au finantat proiecte care nu au ajutat mediul de afaceri. Citește articolul
Articolul conține știri economice și guvernamentale importante, relevante pentru comunicarea externă, poziționarea publică a companiei și relațiile cu părțile interesate.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Ajută la rezolvarea discretă a conflictelor, protejând imaginea publică a companiei și evitând publicitatea negativă.
Toti cei care se afla intr-un conflict cu o persoana fizica sau juridica au posibilitatea, inainte de a se adresa instantei de judecata, de a incerca mai intai solutionarea amiabila a conflictului. Acest lucru se poate realiza doar daca apeleaza la un mediator si incheie o intelegere sau un acord de mediere. Procedura poate fi realizata chiar si in cursul procesului, caz in care instanta de judecata va amana cauza, pentru a da partilor posibilitatea de a incerca rezolvarea disputei pe cale diplomatica. Aflati astazi dintr-un ghid util tot ce trebuie sa stiti despre mediere: ce este, cine poate apela la mediator, ce se intampla daca partile nu se prezinta la mediere, precum si care sunt costurile unei astfel de sedinte. Citește articolul
Modificările la Constituție, mai ales la preambul, reprezintă o declarație importantă despre identitatea și valorile României. Este esențial pentru departamentul de Relații Publice să înțeleagă aceste mesaje pentru a comunica coerent și a alinia imaginea companiei cu contextul național și public.
Proiectul de lege privind revizuirea Constitutiei Romaniei a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 100 din 10 februarie 2014. Citește articolul
Știrea este o formă de comunicare pozitivă despre acțiunile de CSR și parteneriatele de succes, utilă pentru departamentul care gestionează imaginea publică și relațiile cu media.
La Spitalul de Copii Marie Curie s-a incheiat cu bine prima misiune medicala din 2014 desfasurata in cadrul Centrului de excelenta pentru malformatii cardiace. Citește articolul
Orice încălcare a ordinii publice sau a normelor sociale de către companie sau în spațiile sale poate afecta negativ imaginea publică, iar acest departament are rolul de a preveni și gestiona astfel de situații pentru a proteja reputația firmei.
O serie de fapte constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenzi de pana la 6000 lei, se precizeaza in legea privind ordinea si linistea publica, care a fost republicata recent in Monitorul Oficial. Citește articolul
Cărțile de vizită sunt o parte importantă a imaginii și identității unei companii. Acest departament este interesat de produse care ajută la promovarea unei imagini profesionale și de calitate a brandului.
Specialistii in tipar digital de la Agrafa Print continua sa-si imbogateasca portofoliul de produse si servicii oferind noi solutii inovatoare, competitie si materiale de promovare cu impact semnificativ. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat să prevină situațiile care pot afecta imaginea și reputația companiei, asigurându-se că operațiunile și comportamentul angajaților și partenerilor respectă normele de conduită publică.
Legea nr. 61/1991 pentru sanctionarea faptelor de incalcare a unor norme de convietuire sociala, a ordinii si linistii publice a fost republicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 96, din 7 februarie 2014. Citește articolul
Articolul analizează percepția publicului față de artă și artiști, modul în care un mesaj este transmis și receptionat, dar și importanța efortului și a autenticității. Aceste aspecte sunt relevante pentru înțelegerea dinamicii relației cu publicul, comunicare eficientă și construirea unei imagini pozitive, conform obiectivelor departamentului de Relații Publice.
Imi place teatrul, ma fascineaza. Daca as putea, as vedea cate o piesa la doua zile si tot nu m-as plictisi. Nu mi-ar displacea nici sa revad unele spectacole, doar pentru a-mi reaminti adevarurile pe care ti le pun in fata fara mila. Citește articolul