Acest departament urmărește tendințele de pe piața muncii și inițiativele guvernamentale pentru a-și calibra comunicarea publică. Informațiile despre programele de ocupare a forței de muncă pot fi relevante pentru imaginea companiei sau pentru a demonstra implicarea în contextul social.
Peste 3.000 de persoane vor beneficia, gratuit, de servicii de formare profesionala organizate de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca pe parcursul lunii februarie 2014. Potrivit ANOFM, la nivel national vor fi organizate 152 de programe de formare profesionala. Citește articolul
Acest departament poate folosi informațiile despre sprijinirea familiilor și a angajaților-părinți pentru a comunica o imagine pozitivă a companiei, arătând că firma este preocupată de bunăstarea personalului său.
Stimulentul de insertie este suma de bani pe care statul o acorda parintilor care se afla in concediu de crestere a copilului pentru a-i stimula pe acestia sa se intoarca in campul muncii mai devreme. AvocatNet.ro iti spune astazi tot ce trebuie sa stii despre regulile de acordare a stimulentului aplicabile in 2014. Citește articolul
Articolul este un comentariu puternic despre percepția publică asupra politicii și a instituțiilor, dar și despre rolul societății civile. Profesioniștii în Relații Publice sunt interesați de astfel de analize pentru a înțelege sentimentul public, pentru a comunica eficient și pentru a poziționa compania în contextul societal, evidențiind contribuțiile non-politice.
Intr-o societate cu repere atat de sucite cum e societatea romaneasca, nu asteptati de la politicieni sa gaseasca lumina. Ei n-o cauta, n-au cautat-o niciodata. N-ar sti sa o gaseasca nici daca le-ar arde degetele. Noi, in schimb, fiecare dintre noi, cu mijloacele noastre rudimentare, cu fricile si greutatile noastre, cu anii de umilinta si suferinta, noi suntem ultima noastra speranta. Noi tinem tara asta departe de anarhie si asta e lucru mare. Chiar daca ne omoara, incet-incet. Citește articolul
Discursurile și jurămintele din articol sunt exemple de comunicare strategică, esențiale pentru a construi o imagine publică pozitivă, a legitima conducerea și a transmite viziunea unei entități.
Alexandru Ioan Cuza si Mihai Kogalniceanu si-au legat numele de un moment fundamental al devenirii Romaniei modern: Mica Unire, posibila dupa ce Cuza a fost ales domnitor si in Moldova si Tara Romaneasca. Am pregatit astazi pentru voi doua texte din cele doua momente-cheie care au permis infaptuirea Unirii: discursul lui Mihail Koglaniceanu de la alegerea lui Alexandru Ioan Cuza ca domn al Moldovei si juramantul domnitorului din ziua in care a fost ales sa conduca ambele principate romane. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea companiei și comunicarea cu publicul. Partajarea de conținut care sprijină familiile și dezvoltarea copiilor poate îmbunătăți percepția publică asupra companiei, arătând că are o latură umanitară și este implicată în cauze sociale benefice.
Cu totii stim ca e greu sa adormi un copil dupa o zi plina de activitati de tot soiul. Cu cat trece ora de somn, cu cat el poate deveni mai obosit si mai greu de linistit, nu-i asa? Pentru un somn bun, specialistii recomanda o rutina in fiecare seara, in jurul aceleiasi ore: e bine ca cel mic sa se spele pe dinti cu cel putin 30 minute inainte de culcare, apoi sa urmeze o perioada de citit impreuna cu parintii, la o lumina difuza. Astfel, creierul se obisnuieste cu intunericul mai usor, secreta melatonina mai repede, ceea ce le induce un somn linistitor celor mici. Citește articolul
O poveste de succes a unui român talentat la nivel internațional este o sursă excelentă de conținut pentru comunicarea externă și internă a unei companii. Departamentul de Relații Publice poate folosi astfel de articole pentru a inspira publicul, a promova valorile de excelență și dedicare ale companiei sau pentru a demonstra sprijinul față de educație și dezvoltarea tinerilor. Contribuie la o imagine publică pozitivă.
A fost desemnata recent "Studentul Roman al Anului din Strainatate". A absolvit universitatea Harvard cu distinctia "Magna cum Laudae" in istoria artei si arte plastice si in prezent este doctorand si asistent universitar la universitatea Columbia. De asemenea, a scris poezii japoneze, a pus in scena o piesa de teatru si a lucrat ca scenograf si designer de costume. In scurta perioada petrecuta in tara, a pus bazele Centrului de Cultura si Civilizatie Japoneza la Constanta. Este vorba despre Sonia Coman, o tanara care isi descrie ascensiunea spunand ca nimic nu se poate realiza fara curiozitate intelectuala, daruire si perseverenta. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care societatea percepe o decizie precum pedeapsa capitală, de dezbaterile publice și de imaginea generală a unei țări sau a unor principii etice în lumina opiniei publice.
Pedeapsa cu moartea este, in momentul de fata, pastrata in aproape 50 de state din lume, printre care SUA, Japonia si China, potrivit celui mai recent studiu in domeniu citat de presa centrala. Dintre tarile care practica acest tip de pedeapsa, China se afla pe locul I dupa numarul executiilor, cu nu mai putin de 3.000 doar in anul 2012. Citește articolul
Această informație este importantă pentru imaginea publică a companiei și pentru comunicarea transparentă cu angajații și clienții, mai ales dacă modificările legate de bacșiș sau contribuții stârnesc discuții publice sau afectează percepția angajaților din HORECA.
Astazi se implinesc 155 de ani de la infiintarea primului cabinet al Tarii Romanesti, dupa Unirea Principatelor, condus de Ioan Alexandru Filipescu. De asemenea, in urma cu 90 de ani era deschisa prima editie a Jocurilor Olimpice de iarna. Cititi in materialul urmator ce evenimente importante s-au petrecut in istorie in zilele de 25 ianuarie. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice poate găsi util articolul pentru că vorbește despre construirea unui 'brand personal' și despre cum să te 'marketezi'. Aceste principii sunt similare cu modul în care o companie își construiește reputația și comunică strategic, elemente esențiale în relațiile publice și afacerile corporative.
Despre frica si despre efectele ei asupra procesului de cautare a unui locul de munca se discuta frecvent. In plus, de parca teama de a nu fi descoperiti de sefi nu era suficienta, candidatii trebuie sa faca fata in zilele noastre schimbarilor rapide la nivel de tehnici de recrutare si evaluare (recrutarea mobila, CV-ul infografic, comunitatile de talente etc.). Citește articolul
Prezintă succese românești în tehnologie, cultură și educație, aspecte pozitive ce pot fi folosite în comunicarea publică a companiei și pentru consolidarea imaginii.
Prima participare a unei echipe romanesti in etapa finala a competitiei internationale Zero Robotics s-a incheiat cu un meritoriu loc doi. Cei cinci elevi de la Colegiul National de Informatica din Piatra Neamt au fost foarte aproape de a castiga finala elitelor din domeniul cercetarii spatiale. Citește articolul