Articolul este un exemplu excelent de comunicare a impactului pozitiv pe care o companie și fundația sa îl au în comunitate, contribuind la îmbunătățirea imaginii publice și a reputației corporației.
Incepand din aceasta saptamana, Spitalul Marie Curie din Capitala are o noua sectie de terapie intensiva pentru nou-nascuti, finantata de Fundatia Vodafone Romania si construita in parteneriat cu Asociatia Inima Copiilor. Fata de sectia veche, care avea o capacitate de 11 paturi si o suprafata de 190 mp, corpul de cladire care gazduieste acum noua Sectie de terapie intensiva nou-nascuti are 4 niveluri, o capacitate de 27 de paturi si o suprafata totala de 1600 mp. Citește articolul
Articolul oferă context istoric și cultural despre valorile naționale, important pentru comunicarea externă și imaginea publică a companiei.
De 1 decembrie va urez "La multi ani" si nu pentru ca astazi ar trebui sa ne amintim cu totii ca suntem romani. Nu. Putem sa facem asta in orice zi din viata noastra. Insa va urez pentru ca este un gest normal la aniversari, iar mesajul, desi simplu, este cuprinzator ... putin inseamna mai mult. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat de anunțurile și evenimentele publice organizate de instituții guvernamentale importante, precum Camera Deputaților. Participarea sau simpla cunoaștere a acestor evenimente ajută la înțelegerea contextului civic și politic, la menținerea unei imagini publice pozitive și la identificarea unor posibile oportunități de relaționare.
Camera Deputatilor organizeaza astazi, 1 decembrie, "Ziua portilor deschise", cu ocazia Zilei Nationale a Romaniei, la Palatul Parlamentului, conform unui comunicat de presa al acestei institutii. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de astfel de articole pentru a le folosi în comunicarea externă a companiei, mai ales în preajma unor evenimente sau sărbători naționale importante. Acestea ajută la construirea unei imagini pozitive și la alinierea companiei cu valorile culturale și istorice ale țării.
Nu de putine ori m-am gandit ca politicienii au confiscat Ziua Romaniei pentru a-si promova propriiile interese. In mintea mea, 1 decembrie a devenit sinonima cu discursuri sforaitoare despre patriotism (in care, fie vorba intre noi, politicienii par sa creada cel mai putin), depuneri de coroane pe la diverse monumente, parade facute "de parada", fasole cu ciolan cu iz electoral. O intamplare reala, povestita de scriitorul Lucian Blaga, insa, mi-a schimbat toata perspectiva si m-a facut sa ma gandesc la semnificatia acestei zile, si nu la ce se intampla in prezent cu ocazia ei. Povestea urmatoare m-a facut sa privesc ziua Romaniei cu mai multa consideratie si cu… drag, de ce sa nu recunosc? Cititi si voi si poate in fiecare an de-acum incolo, imuni la ce se intampla in afara, ne vom gandi cu emotie la 1 decembrie si vom zambi spunand "Trãiascã România dodoloaþã!". Citește articolul
Acest departament este vocea publică a companiei. Calitatea limbajului în comunicatele de presă, rapoartele anuale sau alte materiale publice este fundamentală pentru a menține o imagine profesională și credibilitatea companiei.
”Intruna” si ”intr-una” suna la fel. Daca atunci cand vorbim, diferenta intre cele doua cuvinte este insesizabila, ei bine, in scris, lucrurile nu mai stau deloc asa. Pentru ca, in functie de contextul in care folosim cuvantul, trebuie sa il scriem sau nu cu cratima. Citește articolul
Materialul este o sursă excelentă pentru campanii de comunicare internă sau externă, promovând creativitatea, autenticitatea și importanța ascultării, putând contribui la construirea unei imagini pozitive și umane a companiei.
Sufletul este atunci cand…. sau de ce nu mancam noi marar cu mere! Ce legatura exista intre copilaria petrecuta in plina epoca comunista, stelele de pe cer si profesorul de desen Dorel Zaica? Aflati din randurile de mai jos, randuri incarcate de emotie si magie: Citește articolul
Articolul este o comunicare publică a rezultatelor unui eveniment, implicând participarea și angajamentul publicului (voturi pe Facebook) și promovând imaginea sponsorilor. Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este responsabil cu gestionarea imaginii publice a companiei și cu modul în care aceasta comunică despre evenimentele la care participă sau pe care le susține.
Juriul de specialitate a desemnat castigatorii concursului „Tribut Valorilor Culturale Romanesti”. Fiecare jurat a notat, pe platforma de inscriere a concursului, lucrarile admise in concurs cu puncte de la 1 la 100. Nota finala reprezinta media dintre punctelor acordate de fiecare membru al juriului de specialitate - care a reprezentat 80% - si cele acordate de sponsorii campaniei „Romani pentru o lume”, care a reprezentat 20%. Pentru desemnarea castigatorului, pentru fiecare subcategorie in parte, s-a luat in calcul cea mai mare nota obtinuta in urma jurizarii. Citește articolul
Departamentul este interesat de dezbaterile publice privind simbolurile naționale și evenimentele istorice, pentru a înțelege sentimentul public și a-și adapta comunicarea externă și internă, menținând o imagine corporate adecvată.
Pe 1 decembrie sarbatorim ziua nationala a Romaniei, insa cati dintre noi isi mai amintesc ca aceasta zi a fost celebrata pe 10 mai, pana la abdicarea regelui Mihai, la finele anului 1947? Citește articolul
Discută despre gestionarea imaginii publice a unui critic și scriitor, relația cu publicul și cu alți profesioniști, cum face față criticilor și reacțiilor negative, precum și rolul său în promovarea literaturii și a culturii în societate.
Prima data l-am intalnit pe Marius Chivu in vara, tocmai lansase volumul "Ce-a vrut sa spuna autorul", despre care vorbea cu o pasiune ce te cuprindea automat, doar ascultandu-l. Mi-am zis atunci ca mi-ar placea sa-l ascult povestind cu aceeasi patima despre viata si literatura lui. O oarecare teama m-a oprit, totusi, sa-l contactez imediat. La o adica, este unul dintre cei mai cunoscuti si apreciati critici literari din Romania. Intr-un final, l-am intalnit si-a doua oara, intr-un alt cadru. Si-abia atunci mi-am dat seama ca teama mea de la inceput nu-si avea rostul. Marius Chivu e mai mult decat un scriitor, mai mult decat un critic. E un om ce scrie cu sufletul, un om ce se sacrifica pe sine pentru a promova cartile altora. Si tocmai de astfel de oameni are nevoie literatura noastra. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice poate folosi această informație pentru a arăta că firma este la curent cu prioritățile naționale în educație, ceea ce poate îmbunătăți imaginea publică a companiei, mai ales dacă aceasta are legături cu sectorul educațional.
Ministrul Educatiei Nationale, Remus Pricopie, a declarat joi ca prin proiectul de buget pe 2014 Educatia va primi 22 de miliarde de lei, cel mai mare buget din ultimii ani. Citește articolul