Acest departament trebuie să știe cum se iau deciziile la nivel de guvern, cum se stabilesc prioritățile și cum se urmăresc politicile publice, pentru a putea comunica eficient cu autoritățile, a influența deciziile publice și a-și adapta strategiile de relații publice.
Decizia prim-ministrul nr. 430/2013 pentru modificarea art. 3 pct. VII din Decizia prim-ministrului nr. 105/2013 privind stabilirea atributiilor Cancelariei Primului-Ministru a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 637 din 15 octombrie 2013. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie la curent cu schimbările politice majore și cu persoanele cheie din guvern pentru a gestiona relațiile cu autoritățile și pentru a comunica eficient despre contextul economic.
Andrei-Dominic Gerea a devenit oficial ministru al Economiei, dupa ce decretul de numire in functie a fost publicat in Monitorul Oficial si a depus juramantul de investitura. Pentru aceasta functie, el a fost propus ieri de Partidul National Liberal (PNL). Acest minister a ramas vacant pe 7 octombrie, dupa ce Varujan Vosganian a demisionat. Citește articolul
Articolul este un comunicat de presă despre un program de burse, fiind relevant pentru acest departament deoarece ajută la promovarea imaginii și reputației companiei, comunicând inițiativele sale către publicul larg și părțile interesate.
Patru burse de merit vor fi acordate studentiilor care au fost premianti ai Sesiunilor de Comunicari „Bursele Bostina”, ajunse la cea de a VIII-a editie, se arata intr-un comunicat de presa remis redactiei noastre de casa de avocatura “Bostina si Asociatii”. Citește articolul
Articolul subliniază importanța gestionării comunicării și a reputației corporative în timpul crizelor, mai ales când este implicată media, și cum avocații contribuie la acest proces de protejare a imaginii publice a companiei.
In perioada 6-11 octombrie 2013, Ligia Cecilia Popescu si Ileana Glodeanu au participat din partea Wolf Theiss Romania la conferinta anuala a International Bar Association (IBA) Boston 2013, se arata intr-un comunicat de presa remis redactiei noastre. Cele doua avocate au facut parte dintr-o delegatie de parteneri din cadrul celorlalte 13 birouri ale firmei de avocatura Wolf Theiss din Europa Centrala si de Sud-Est. Citește articolul
Acest departament este direct responsabil de imaginea și comunicarea externă a companiei, iar angajarea unui specialist PR de top este de interes major pentru modul în care o firmă își gestionează relațiile cu publicul și media.
Ana-Maria Gavrila s-a alaturat echipei Clifford Chance Badea in pozitia de Head of Communications, incepand din luna octombrie a acestui an. Responsabilitatea sa principala va fi construirea unei platforme transparente de comunicare care sa reflecte performantele biroului local al celei mai mari case de avocatura din lume, precum si profilele individuale ale avocatilor sai, artizani in cele mai sofisticate si riguroase tranzactii derulate in Romania si la nivel regional. Citește articolul
Acest departament urmărește deciziile guvernamentale și schimbările sociale care pot influența imaginea publică a companiei sau relațiile cu diversele părți interesate. Cunoașterea modificărilor în ajutoarele sociale le permite să înțeleagă mai bine mediul social și să comunice adecvat.
Cererea si declaratia pe propria raspundere pentru solicitarea ajutorului social vor fi modificate astfel incat, in baza aceluiasi formular, beneficiarii sa poata solicita atat venitul minim garantat, cat si alocatia pentru sustinerea familiei si ajutorul pentru incalzirea locuintei. Noul model a fost publicat vineri in Monitorul Oficial, fiind cel propus de Ministerul Muncii. Vezi in articol noul formular care a intrat in vigoare. Citește articolul
Gestionează modul în care compania comunică despre campanie publicului larg, anunță câștigătorii și folosește aceste informații pentru a-și îmbunătăți imaginea.
Regulamentul concursului organizat de AvocatNet.ro pentru seminarul "Insolventa – cum functioneaza in practica". Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar fi interesat de acest articol pentru că ilustrează o campanie de conștientizare publică. Este o sursă de inspirație pentru modul în care se pot construi mesaje sociale, se pot colabora cu asociațiile și se pot organiza evenimente (precum expoziția foto) pentru a îmbunătăți imaginea și a influența atitudinile publice.
Pana la varsta de 17 ani, Roxana a fost o fata obisnuita, preocupata de scoala si animata de o dorinta arzatoare de a studia actoria si dansul. Destinul, insa, a avut alte planuri cu Roxana, un vaccin antigripal avand sa-i schimbe traseul vietii pentru totdeauna. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a companiei și relația cu comunitatea. Susținerea unei cauze precum lupta împotriva cancerului și promovarea participării la o astfel de campanie poate îmbunătăți semnificativ reputația companiei și arată implicarea sa în probleme importante pentru societate.
Fiecare dintre noi poate schimba lumea. Si aici nu am in minte idei grandioase sau schimbari radicale, ci de aspectele mici din viata de zi cu zi. O dovada de schimbare generata de puterea de actiune individuala este si Bursa binelui, locul unde oameni obisnuiti pot schimba lumea care ne inconjoara, o pot face mai buna. Citește articolul
Articolul anunță o campanie publică și un concurs menite să promoveze personalități și concepte culturale, utilizând platforme online pentru promovare și interacțiune cu publicul. Un astfel de concurs este un instrument excelent pentru comunicarea externă și construirea imaginii unei companii, fiind de interes pentru departamentul care gestionează relațiile cu publicul și imaginea corporativă.
inscrierea in concursul „Tribut Valorilor Culturale Romanesti” se va prelungi pana la data de 30 octombrie 2013, la solicitarea publicului. Intra pe www.romanipentruolume si ai sansa de a fi descoperit, de a inregistra debut artistic, de a fi promovat si de a primi burse care sa iti asigure progresul necesar in a deveni viitorul reprezentant al culturii romanesti. Citește articolul