Acest departament urmărește cum sunt percepute problemele sociale și acțiunile statului, mai ales în domenii sensibile precum sănătatea. Informațiile pot fi utile pentru monitorizarea opiniei publice, pentru a gestiona relațiile cu autoritățile și pentru a calibra mesajele companiei.
Pacientii romani sunt singurii din Uniunea Europeana care nu au acces la medicamentele de ultima generatie, care le-ar putea creste speranta de viata si sansele de vindecare, potrivit unui comunicat de presa al Asociatiei Pacientilor Cronici din Romania (APCR). Citește articolul
Acest departament urmărește cum este perceput mediul de afaceri din România la nivel internațional și cum pot fi îmbunătățite relațiile cu publicul și alte companii pentru a susține imaginea corporativă.
Romania ocupa locul 73 in clasamentul global Doing Business, ce analizeaza reglementarile din 189 de tari in privinta usurintei de a desfasura afaceri in mediul privat. Pozitia ocupata de tara noastra, mai slaba decat cea de anul trecut, indica un mediu mai putin prietenos pentru IMM-uri, a declarat intr-un comunicat de presa Mihaela Matei, Supervising Marketing Associate, EY Romania, si coordonator al proiectului EY Antreprenorii vorbesc. Citește articolul
Scandalurile de acest gen pot afecta reputația unei companii, iar departamentul este interesat să învețe cum să gestioneze percepția publică și să evite situații similare.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Acest departament poate fi interesat pentru a înțelege contextul legal al unor crize financiare care pot afecta reputația companiei sau a partenerilor, sau pentru a comunica cu autoritățile despre probleme legislative.
Intrarea in vigoare pe 25 octombrie 2013 a Noului Cod al Insolventei a produs nelamuriri in randul cititorilor nostri, care ne-au intrebat cum se pot aplica noile reglementari, in conditiile in care acestea au fost atacate la Curtea Constitutionala (CCR). AvocatNet.ro va raspunde in materialul urmator la aceasta intrebare. Citește articolul
Ei sunt responsabili de comunicarea publică a evenimentelor importante din companie, cum ar fi achizițiile strategice, și de gestionarea imaginii și a relațiilor cu presa.
Wolf Theiss a finalizat in acest an, pana in prezent, zece tranzactii, conform unui comunicat de presa remis redactiei noastre de aceasta casa de avocatura. Ultimele doua tranzactii in care a fost consultant le-a anuntat recent. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este direct interesat de premiile acordate pentru excelența în PR, pentru a înțelege cele mai bune practici în comunicarea corporativă și gestionarea imaginii publice, în special în rândul firmelor de avocatură.
AvocatNet.ro, cea mai mare comunitate de business si juridica din Romania, a desemnat joi, 24 octombrie 2013, castigatorii premiilor de excelenta in consultanta fiscala si juridica, in cadrul celei de-a treia editii a Galei AvocatNet.ro. Evenimentul, in cadrul caruia au fost acordate 17 distinctii, a fost gazduit de Athenee Palace Hilton si a reunit intr-o atmosfera selecta peste 150 participanti din randul caselor de avocatura si consultanta fiscala din Romania, dar si reprezentanti ai unor companii importante din mediul de business romanesc. Citește articolul
Acest departament vrea să știe ce spun autoritățile despre economie pentru a putea comunica mai bine cu publicul și a-și alinia mesajele în funcție de starea generală a economiei.
Rectificarea bugetara negativa preconizata de Guvern nu trebuie privita ca un dezastru, situatia datorandu-se in primul rand faptului ca la constructia bugetului s-a mers pe un scenariu prea optimist in privinta incasarilor, a afirmat duminica, la Pitesti, ministrul Economiei, Andrei Gerea. Citește articolul
Starea economiei și deciziile guvernamentale sunt subiecte de interes public și pot influența modul în care compania își comunică strategia și acțiunile, fiind importante pentru reputația și imaginea publică.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Acest departament este vocea companiei în relația cu publicul, presa și partenerii. Pentru a menține o imagine profesională și a transmite mesaje clare și credibile, este absolut necesar ca toate comunicările externe (comunicate de presă, postări, declarații) să fie impecabile din punct de vedere gramatical și de punctuație.
Suntem tentati sa consideram virgulele niste simple accesorii intr-o fraza. Micile semne de punctuatie, ignorate de multe persoane, sunt, totusi, extrem de importante in constructia unei propozitii, lipsa lor ducand de multe ori la exprimari gresite, haioase sau de-a dreptul ilare. Daca nu ma credeti, haideti sa ne jucam impreuna cu exemplele urmatoare. Citește articolul
Întregul articol este un exemplu de 'storytelling' și branding personal. Prezintă parcursul unui artist, cum își construiește imaginea, cum comunică cu presa și publicul, cum își promovează munca la nivel național și internațional. Este relevant pentru strategiile de comunicare, de imagine și de relații cu media ale unei companii.
Teo Milea a avut nevoie de opt ani, de la idee pana la finalizarea acesteia, respectiv primul album, "on white... and black keys", dar anul viitor il pregateste in detaliu pe al doilea, pentru care si-a planuit primele lansari de piese, isi programeaza atent urmatoarele concerte si a crescut numarul de ore de exercitiu. Desi pare totul exact, n-am spus nimic. De fapt, tot ceea ce i s-a intamplat lui Teo Milea in ultimul an a venit de la sine si pare sa continue in acelasi fel. Citește articolul