Pentru a înțelege contextul legislativ și guvernamental care poate afecta imaginea sau strategia companiei, inclusiv colaborările internaționale.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 540 si 541 din 27 august 2013 au fost publicate: Citește articolul
Companiile implicate în programul 'Prima Casă' (bănci, dezvoltatori imobiliari) ar dori să comunice această veste bună publicului și clienților lor, deoarece mai mulți bani înseamnă mai multe posibilități pentru cumpărători.
Hotararea Guvernului nr. 615/2013 pentru completarea art. 3 din anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 717/2009 privind aprobarea normelor de implementare a programului "Prima Casa" a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 531 din 22 august 2013. Citește articolul
Articolul detaliază etapele unei competiții, finale, jurizare și premii, ceea ce e relevant pentru a comunica despre eveniment, a atrage atenția publicului și a gestiona imaginea companiei implicate (ca organizator, sponsor sau participant).
Perioada de inscrieri pe site-ul oficial al competitiei The Big Pitch - www.thebigpitch.ro s-a incheiat vineri. Cele mai bune zece idei de afaceri din cele postate vor castiga un loc in Marea Finala, avand oportunitatea de a obtine premiul cel mare in valoare de 10.000 de euro si facand din visele lor de afaceri o realitate. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie la curent cu modul în care țara este percepută la nivel public și internațional, mai ales în contextul unor critici legate de eficiența guvernării, pentru a gestiona imaginea companiei și relațiile cu diverse părți interesate.
Mai sunt patru luni pana la startul noului exercitiu financiar 2014 - 2020 si Romania inca nu a finalizat un draft coerent de Acord cu CE, care sa stabileasca prioritatile investitionale pentru care se vor acorda cele 40 de miliarde de euro. Citește articolul
Cunoașterea strategiei naționale de ocupare a forței de muncă ajută la înțelegerea contextului social și economic, fiind utilă pentru a comunica public angajamentul companiei față de obiectivele de angajare și incluziune, îmbunătățind reputația și relațiile cu publicul.
Varsta de pensionare ar putea fi prelungita, iar firmele care angajeaza someri si persoane din grupuri vulnerabile ar putea primi anumite facilitati fiscale. Aceste masuri sunt cuprinse in proiectul privind Strategia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca 2013-2020, lansat, astazi, in dezbatere publica pe site-ul Ministerului Muncii. Citește articolul
Orice scandal de fraudă, mai ales cu fonduri publice, poate afecta grav reputația unei companii. Acest departament trebuie să fie la curent pentru a gestiona comunicarea și a proteja imaginea firmei.
Speranta cresterii ratei de absorbtie a fondurilor europene sta in capacitatea institutiilor publice de a atrage bani, insa angajatii statului stapanesc prea putin sistemul de achizitii publice. Asa motiveaza ANRMAP un contract de zeci de mii de euro pentru realizarea unor materiale informative bazate pe generalitati. Citește articolul
Interesat de știrile despre educație și dezvoltarea copiilor, care pot fi folosite pentru a arăta implicarea companiei în comunitate și pentru a construi o imagine pozitivă.
Elevii din clasa pregatitoare si cei din ciclul primar vor studia, incepand din toamna, trei noi materii optionale, precizeaza un comunicat, publicat astazi, pe site-ul Ministerului Educatiei. Cele trei discipline sunt “Filosofie pentru copii”, “Educatie financiara” si “Educatie pentru societate”. Citește articolul
Acest departament este preocupat de felul în care compania este percepută și de relațiile cu publicul. Medierea poate ajuta la rezolvarea discretă și amiabilă a problemelor, evitând scandalurile și menținând o imagine pozitivă.
Centrul de Mediere Craiova, centrul pilot infiintat pentru a testa medierea ca modalitate de solutionare a conflictelor in Romania, organizeaza in Bucuresti un curs de mediatori profesionisti in perioada 23 - 29 septembrie si 07-13 octombrie 2013. Cursul va fi tinut de Elena-Adina Nica, avocat, mediator si formator in domeniul medierii. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de felul în care compania este văzută de public și de cum își comunică valorile. Un eveniment cultural de anvergură, care promovează talente, oferă oportunități excelente pentru a îmbunătăți imaginea publică a unei companii, fie prin sponsorizare, fie prin implicare directă, și este o sursă de inspirație pentru campanii de PR.
Campania "Romani pentru o lume" a ajuns la cea treia etapa, si ultima, respectiv concursul „Tribut Valorilor Culturale Romanesti” ce promoveaza valorile nationale si incurajeaza tanara generatie in a-si urma visul, indiferent de segmentul cultural in care activeaza. Citește articolul
Poate folosi informațiile despre inovațiile ecologice românești pentru a arăta publicului și presei că firma este modernă, responsabilă și contribuie la un viitor mai bun, îmbunătățind reputația companiei.
Gaura din stratul de ozon, schimbarile climatice, emisiile gazelor cu efect de sera, eco-terorismul, defrisarile masive, topirea ghetarilor sunt consecinte directe ale actiunilor intreprinse fie de indivizi, fie de catre diferite companii. Reprezentantii marilor companii romanesti, si nu numai, vor considera aceste efecte ca un lucru de la sine inteles, ca o consecinta acceptabila, in conditiile in care acestea sunt o garantie a progresului si a evolutiei tehnologice, chiar daca riscul imediat este cresterea exagerata a nivelului poluantilor din aer. Citește articolul