Departamentul poate folosi acest conținut pentru a comunica angajaților sau publicului larg mesaje care subliniază importanța siguranței familiale și sprijinul companiei pentru bunăstarea angajaților cu copii, contribuind la o imagine pozitivă.
Nu conteaza cat de experimentata esti tu, ca mama, sau cat de atenta esti – copilul tau tot va bifa cateva accidente: cazaturi spectaculoase, buze sparte, arsuri, lovituri si degete prinse in usi cam grabite. Citește articolul
Articolul descrie un eveniment public important, cu discursuri oficiale și o personalitate recunoscută, menit să celebreze un moment istoric și să transmită un mesaj. Un departament de Relații Publice este interesat de felul în care astfel de evenimente sunt organizate, cum se construiește imaginea publică și cum se comunică mesajele cheie.
Sergiu Celibidache a fost invitat sa concerteze la celebrarea reunificarii Germaniei intr-un singur stat naþional, marcand astfel o fila din istoria omenirii. Citește articolul
Știrile despre deciziile economice ale guvernului și schimbările din sistemul financiar sunt importante pentru a înțelege mediul de afaceri și pentru a comunica corect cu publicul și cu partenerii.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Pentru departamentul de Relații Publice, este important să știe cum sunt gestionate public acuzațiile și dezmințirile, mai ales când este vorba de persoane publice și presa, pentru a ști cum să comunice eficient în situații similare care pot afecta imaginea companiei.
Ministrul delegat pentru proiecte de infrastructura de interes national si investitii straine, Dan Sova, a depus plangere la Directia Nationala Anticoruptie (DNA) pentru disparitia contractului incheiat de statul roman cu americanii de la Bechtel. Citește articolul
Interesat de evenimente care promovează inovația și antreprenoriatul, pentru a construi o imagine pozitivă a companiei și a susține comunitatea de afaceri.
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) in parteneriat cu Anglia Ruskin University din Cambridge si Academia de Studii Economice Bucuresti lanseaza in premiera in Romania - „The Big Pitch”, o competitie dedicata ideilor de afaceri si tinerilor intreprinzatori. The Big Pitch va conecta intreprinzatori de succes si business angels cu tineri intreprinzatori aflati la inceput de drum, in cautare de finantare si sprijin pentru planul lor de afaceri. Inscrierile ideilor de afaceri la concurs a inceput in luna iulie si se va finaliza in 23 august, dupa ce termenul a fost prelungit. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat pentru a gestiona reputația companiei în cazul unor acuzații de înțelegeri ilegale sau pentru a comunica transparent despre poziția firmei în astfel de situații de piață sensibile.
Ministerul Agriculturii cerceteaza o eventuala intelegere intre comercianti si traderii de pe piata cerealelor. Ei s-ar fi intalnit la Mamaia pentru a decide pretul cu care vor cumpara cereale de la fermieri. Nu este de mirare ca in prezent graul se vinde cu 160 de euro tona. Nici mai mult, nici mai putin. Citește articolul
Este interesat de modul în care anunțurile economice și fiscale ale guvernului pot influența imaginea publică și relațiile companiei cu diverse părți.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat deoarece se menționează că problemele sunt 'publice', ceea ce înseamnă că reputația companiei poate fi afectată și este nevoie de o comunicare strategică.
Blocarea Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU), din cauza neregulilor gasite de auditorii europeni, a declansat haos si falimente in randul beneficiarilor, mai ales din cauza intarzierilor la plata. Cu toate acestea, institutia nu poate oferi nici macar o lista cu procesele in care a fost tarata de pagubiti. Citește articolul
Cărțile de vizită sunt o parte esențială a imaginii companiei în exterior. Acest departament este interesat să se asigure că toate materialele de branding, inclusiv cărțile de vizită, reflectă profesionalismul și valorile companiei, contribuind la o imagine publică pozitivă.
De mai bine de 16 ani, cartile de vizita sunt produsele noastre de top ce ne asigura constant un volum mare de comenzi, clienti multumiti si din ce in ce mai multe recomandari. Experienta echipei noastre si pasiunea cu care realizam aceste produse ne-au ajutat ca, in tot acest timp, sa ne perfectionam si sa ramanem conectati la noile tendinte, atat de pe piata locala cat si de pe cea externa. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat de modul în care compania gestionează interacțiunile publice, mai ales cele negative, așa cum sunt comentariile jignitoare. Articolul arată cum se încearcă menținerea unui dialog civilizat și protejarea imaginii organizației în fața agresiunii online, aspecte esențiale pentru PR.
Ne jignim unii pe altii si ne place. Ne facem in toate felurile, ne injuram si sangele sta sa clocoteasca in vine. Scrasnim din dinti si aproape ca ne vine sa ne luam la bataie. Visam la realitati in care celalalt e pedepsit exemplar. Ne minunam ca nu i s-a intamplat deja ceva rau. Unii chiar merg la biserica si dau acatist. Altii merg la vrajitoare. Si toate astea, pentru ca inversarea modelelor in societatea noastra a generat o frustrare fara seaman in randul oamenilor obisnuiti. De ce atata tupeu? Cum de ii rabda Dumnezeu? De ce nu-i amendeaza nimeni? Cum de n-am eu o putere acum sa fac aia si cealalta? Hai sa discutam astazi despre violenta verbala si despre viitorul nostru ca societate. Ce zici, mai avem vreo sansa la un altfel de viitor? Citește articolul