Un scandal legat de trucarea licitațiilor afectează grav imaginea publică a companiei. Acest departament are rolul de a gestiona comunicarea publică și de a proteja reputația firmei, mai ales în situații de criză.
Consiliul Concurentei a sanctionat patru companii cu o amenda in valoare totala de peste 25,4 milioane de lei (aproximativ 5,6 milioane euro) pentru trucarea a doua licitatii organizate de S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. Medias, informeaza institutia intr-un comunicat de presa publicat pe site-ul propriu. Citește articolul
Dacă persoana menționată în articol are legătură cu o companie, departamentul de Relații Publice trebuie să știe pentru a gestiona posibilele întrebări din partea presei și pentru a proteja imaginea publică a companiei.
DIICOT a inaintat catre Tribunalul Bucuresti o cerere de arestare preventiva de 29 de zile pentru Claudiu Cercel, vicepresedintele BRD, au declarat pentru Business24 reprezentantii Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism. Citește articolul
Articolul prezintă o inițiativă socială de anvergură, oferind un exemplu de implicare comunitară și de responsabilitate, informații utile pentru comunicarea externă a companiei și pentru gestionarea imaginii publice.
Asociatia Comunelor din Romania (ACoR), partenerii sai: Brainstorming Consulting si RPIC-ViP din Republica Ceha, au organizat la Cluj conferinta de presa organizata cu ocazia prezentarii activitatilor desfasurate pentru beneficiarii proiectului COMPETENT din cele cinci comune din judetul Cluj. Citește articolul
Fiind un comunicat de presă despre obținerea unui premiu important și despre poziționarea companiei ca lider de piață, acest articol este de interes direct pentru departamentul de Relații Publice, care gestionează imaginea și comunicarea realizărilor companiei.
Universul Juridic Magazin, cea mai mare si mai complexa librarie online specializata in domeniul juridic, economic si de business din Romania, a obtinut premiul intai in cadrul Galei Premiilor eCommerce 2012, trecand de peste 85 criterii de jurizare, informeaza un comunicat de presa remis redactiei. Evenimentul de premiere a a avut loc marti, 30 octombrie 2012. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice trebuie să fie informat despre campaniile guvernamentale importante pentru mediu, pentru a gestiona imaginea publică a companiei și pentru a identifica oportunități de implicare sau de comunicare aliniată cu valorile de mediu.
Sambata, 3 noiembrie, va debuta una din cele mai mari actiuni de impadurire din Romania, campania nationala de plantare "Impadurim Romania!", initiata de Ministerul Mediului si Padurilor, anunta institutia pe site-ul propriu. Proiectul are ca scop impadurirea mai multor suprafete de teren din majoritatea judetelor, unde vor fi plantati in total peste 26 de milioane de puieti. Citește articolul
Departamentul de PR monitorizează evenimentele majore din țară, inclusiv numirile la vârful justiției, deoarece acestea pot influența opinia publică și mediul de afaceri, fiind important pentru comunicarea și reputația companiei.
Tiberiu Mihail Nitu a fost propus pentru functia de procuror general al Parchetului Inaltei Curti de Casatie si Justitie, iar Ioan Irimie a fost nominalizat pentru functia de procuror-sef al Directiei Nationale Anticoruptie, a anuntat, joi, Ministerul Justitiei, pe site-ul propriu. Totusi, inainte de a fi numiti in functie de Presedintele Romaniei, acestia trebuie avizati de Consiliul Superior al Magistraturii. Citește articolul
Afectează imaginea și reputația băncilor implicate, iar acest departament trebuie să știe cum să comunice cu publicul în astfel de situații delicate.
Procurorii DIICOT cerceteaza o frauda de 22 de milioane de euro in sistemul bancar romanesc. In acest caz sunt implicate persoane de la conducerea bancilor, precum vicepresedintele BRD, Claudiu Cercel, dar si functionari ai statului, precum Aurel Saramet, presedintele Fondului de Garantare pentru IMM-uri, care a fost suspendat din functie. Citește articolul
Contribuie la înțelegerea contextului socio-economic general, util pentru comunicarea externă, poziționarea publică și imaginea companiei.
In luna septembrie 2012, rata somajului a fost estimata la 7,1%, aflandu-se la acelasi nivel cu luna august si in scadere cu 0,6% fata de nivelul inregistrat in septembrie 2011, informeaza Institutul National de Statistica (INS) in cel mai recent raport publicat. Citește articolul
Acest departament gestionează modul în care compania este percepută în public și cum comunică. Articolul le arată ce fel de mentalitate există în societate legat de afaceri și riscuri, informație utilă pentru a construi mesaje potrivite sau pentru a înțelege mai bine comunitatea.
Doar 17,5% dintre romani au in vedere deschiderea unei afaceri pe cont propriu, ceea ce plaseaza Romania pe ultimul loc in topul tarilor cu economie orientata pe eficienta si pe locul 56 din 59 de tarile analizate. Citește articolul
Urmărirea actelor guvernamentale și a deciziilor Senatului, mai ales cele legate de inițiative sociale, mediu sau administrarea publică, ajută la înțelegerea agendei publice și la formularea unor mesaje coerente pentru public și parteneri.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 732 si 733, din 30 octombrie 2012 au fost publicate: Citește articolul