Ajută la înțelegerea modului în care media de afaceri abordează subiecte cheie, la identificarea liderilor de opinie și la strategiile de comunicare corporate.
Cotidianul online AvocatNet.ro isi va lansa in aceasta saptamana cel de-al doilea proiect editorial in print din acest an - Revista AvocatNet. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice poate folosi această informație pentru a înțelege contextul sprijinului pentru educația profesională și pentru a comunica implicarea companiei în inițiative similare sau în dezvoltarea forței de muncă. Este relevant pentru imaginea publică și pentru mesajele corporative.
"Bursa profesionala", adica un sprijin financiar pentru frecventarea invatamantului profesional, a fost instituita recent, printr-un act normativ publicat in Monitorul Oficial. Mai exact, este vorba despre o bursa in cuantum de 200 de lei, ce se va acorda lunar tuturor elevilor din invatamantul profesional incepand din acest an scolar. Citește articolul
Acest departament urmărește declarațiile liderilor mondiali pentru a înțelege cum pot influența imaginea companiei și mediul de afaceri în general.
Cancelarul german, Angela Merkel, nu este de acord ca tarile cu probleme sa paraseasca zona euro. Citește articolul
Dacă o companie are orice fel de interacțiune cu autoritățile publice, politicieni sau este implicată în campanii de advocacy, acest departament trebuie să știe exact ce este permis și ce nu în relația cu publicul și cu factorii de decizie, pentru a evita acțiuni care ar putea fi interpretate ca influențare incorectă sau mită, asigurând o imagine publică curată și respectarea legii.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 67/2012 privind modificarea art. 55 din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului si pentru modificarea si completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale, a Legii administratiei publice locale nr. 215/2001 si a Legii nr. 393/2004 privind Statutul alesilor locali a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 753, din 8 noiembrie 2012. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de informații despre inițiative sociale și comunitare pentru a le promova, a îmbunătăți imaginea companiei și a stabili legături pentru posibile parteneriate sau acțiuni de comunicare publică.
Asociatia Comunelor din Romania (ACoR), partenerii sai: Brainstorming Consulting si RPIC-ViP din Republica Ceha, au organizat la Cluj conferinta de presa organizata cu ocazia prezentarii activitatilor desfasurate pentru beneficiarii proiectului COMPETENT din cele cinci comune din judetul Cluj. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este direct interesat de calitatea jurnalismului și de poveștile care captează atenția publicului, influențează opiniile și care sunt premiate. Cunoașterea jurnaliștilor și a tipurilor de articole recunoscute îi ajută să înțeleagă mai bine peisajul media, să identifice voci influente și să își calibreze propriile strategii de comunicare și mesaje către public.
Cele mai bune texte de jurnalism narativ din Romania au fost premiate saptamana aceasta in cadrul concursul Superscrieri, organizat de Fundatia Friends For Friends (FFFF) . Competitia promoveaza jurnalismul narativ si scriitura creativa despre oameni, evenimente si momente reale, ca moduri de exprimare a puterii cuvintelor de a influenta în bine relatiile dintre oameni, de a genera schimbari de atitudini, cutume, norme. Citește articolul
Relațiile Publice și Afacerile Corporative sunt interesate de contextul economic general pentru a comunica eficient cu publicul, mass-media și alți stakeholderi, prezentând perspectivele companiei în lumina tendințelor economice majore.
Perspectivele pe termen scurt ale economiei din UE si din zona euro raman fragile, insa se preconizeaza o revenire treptata la cresterea PIB-ului in 2013, tendinta care se va accentua in 2014, informeaza Comisia Europeana pe adresa proprie de internet. Citește articolul
Monitorizează știrile despre integritatea funcționarilor publici și despre scandalurile cu impact în guvern, care pot influența percepția publică și încrederea în mediul de afaceri, relevantă pentru imaginea companiei.
3 dintre ministrii in functie din Cabinetul Ponta sunt acuzati de Agentia Nationala de Integritate de conflicte de interese, de abuz in serviciu sau de incompatibilitate, se arata pe site-ul institutie. Este vorba despre Liviu Pop, ministru delegat pentru Dialog Social, Eduard Hellvig, ministrul Turismului, si Ovidiu Silaghi, ministrul Transporturilor. Potrivit declaratiilor lui Victor Ponta, daca acuzatiile ANI se vor dovedi intemeiate, cei in cauza nu vor mai face parte din echipa guvernamentala. Citește articolul
Acest departament are nevoie să înțeleagă cum funcționează comunicarea publică în timpul campaniilor electorale, ce reguli se aplică pentru aparițiile în media și evenimentele publice. Acest lucru îi ajută să gestioneze imaginea și comunicarea companiei fără a intra în conflict cu regulile electorale.
Campania electorala pentru alegerile parlamentare din acest an se va desfasura in perioada 9 noiembrie-8 decembrie, urmand ca procesul efectiv de vot sa aiba loc duminica, 9 decembrie. Afla astazi, pe AvocatNet.ro, tot ce trebuie sa stii despre campania electorala: cat dureaza, unde se desfasoara, precum si ce sanctiuni primesc candidatii daca nu respecta prevederile legale. Citește articolul
Acest departament urmărește imaginea publică a companiei și interacțiunile cu mediul extern, inclusiv cel politic. Înțelegerea regulilor electorale ajută la menținerea unei imagini publice bune și la gestionarea relațiilor cu autoritățile.
Ordonanta de Urgenta care stabileste ce obiecte pot fi oferite alegatorilor in campania electorala, a fost publicata, joi, in Monitorul Oficial. Mai exact, actul normativ prevede ca alegatorii pot primi afise, pliante, carti postale, calendare, caiete, ilustrate, pixuri, brichete, insa nu si alimente, bauturi sau bunuri cu valoare semnificativa. Citește articolul