Acest departament poate folosi datele despre dinamica pieței și îmbunătățirile serviciului de portare pentru a comunica o imagine pozitivă a companiei și a gestiona reputația în fața publicului.
La patru ani de la data lansarii portabilitatii numerelor in Romania, numarul de portari a ajuns la aproape 900.000, informeaza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM). Numarul portarilor creste in fiecare an: 30% dintre portarile de pana acum s-au realizat in anul 2011, 25% in 2010 si 21% in 2009. Citește articolul
Imaginea unei țări și relațiile sale cu instituțiile europene pot influența felul în care este percepută o companie ce operează acolo. Acest departament urmărește astfel de știri pentru a gestiona reputația companiei și relațiile cu publicul larg și autoritățile.
Subiectul viitoarei extinderi a spatiului Schengen prin aderarea Romaniei si Bulgariei, aflat initial pe agenda urmatoarei reuniuni a ministrilor de interne din Uniunea Europeana, de saptamana viitoare, va fi amanat pentru februarie 2013. Citește articolul
Acest departament urmărește schimbările din cadrul instituțiilor guvernamentale și noile legi (cum ar fi o nouă lege pentru IMM-uri), pentru a menține relații bune cu autoritățile și pentru a comunica eficient despre impactul acestora asupra afacerii și a imaginii companiei.
Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii se reorganizeaza, conform unui act normativ aprobat miercuri de Executiv. Mai precis, este vorba de completarea functiilor institutiei, cu o noua functie de vicepresedinte, dar si de desfiintarea a 15 posturi din structura agentiei. Citește articolul
Departamentul de relații publice ar urmări știrile despre schimbările de la vârful instituției de supraveghere, pentru a înțelege cum pot afecta imaginea publică a sectorului asigurărilor și pentru a gestiona mesajele companiei.
Presedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), Catalin Buzoianu, a fost revocat, marti, din functie, de plenul reunit al Parlamentului, hotararea care stabileste acest lucru fiind deja publicata in Monitorul Oficial. Conform dcoumentului, interimatul functiei va fi asigurat de actualul vicepresedinte, Tudor Balta. Citește articolul
Pentru a monitoriza discuțiile publice și percepția asupra achizițiilor de terenuri de către străini și pentru a gestiona comunicarea companiei pe această temă, mai ales dacă este implicată în astfel de tranzacții.
Liberalizarea pietei funciare din 2014 reprezinta o sabie cu doua taisuri pentru Romania. Pe de o parte, piata terenurilor s-ar putea bucura de o crestere a cererii, dar pe de alta parte, o astfel de masura poate incuraja specula imobiliara, in defavoarea producatorilor. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de rezultatele studiului pentru a înțelege mai bine percepția publică asupra pieței muncii și a companiilor, pentru a-și construi o imagine pozitivă a angajatorului și a comunica eficient despre angajamentele companiei față de tineri și educație.
Deloitte lanseaza a doua editie a studiului Primii pasi pe piata muncii, un proiect amplu care urmareste sa identifice abilitatile, experienta, atitudinea si asteptarile studentilor si absolventilor din tarile central-europene, inclusiv Romania, care isi vor cauta in curand un loc pe piata muncii, informeaza compania intr-un comunicat transmis redactiei. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de modul în care informațiile importante ajung la public și de eficiența campaniilor de comunicare. Articolul evidențiază o problemă de comunicare privind plățile online, ceea ce oferă perspective asupra strategiilor de informare publică și relațiilor cu cetățenii sau clienții.
Sistemul National Electronic de Plati, serviciul public care trebuia sa fie o alternativa pentru plata taxelor si impozitelor, prin platile online, este un esec, a declarat Catalin Cretu, directorul general pentru Romania din cadrul Visa Europe. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a companiei și de relațiile cu autoritățile (cum ar fi ANPC), mai ales când e vorba de subiecte sensibile ca taxele bancare și încrederea publicului.
Romanul este analfabet financiar dar nu este prost, el judeca foarte bine, nu ai cum sa-l convingi daca nu va vedea ca are vreun avantaj, si tocmai din aceasta cauza comisioanele bancilor pentru retragerea de numerar de la bancomate ar trebui sa fie mai mici, pentru ca populatia sa acceseze aceste servicii pe scara mai larga, a precizat directorul in cadrul ANPC, Mihail Meiu. Citește articolul
Oamenii de la Relații Publice gestionează imaginea și reputația companiei. Abilitățile de mediere îi pot ajuta să rezolve conflictele cu publicul sau cu diverse părți interesate, evitând situațiile care ar putea afecta negativ imaginea companiei.
In perioada 5 - 11 noiembrie si 26 noiembrie - 2 decembrie 2012 puteti participa la o serie de cursuri de formare pentru mediatori profesionsti, coordonate de Elena Adina Nica, formator la la Asociatia "Centrul de Mediere Craiova". Citește articolul
Ajută la înțelegerea climatului social, a încrederii publicului în economie și instituții, aspecte importante pentru comunicarea corporativă, gestionarea imaginii și relațiile cu publicul.
73% dintre romani considera ca situatia economica este mai rea decat acum un an, se arata intr-un studiu realizat GfK remis AvocatNet.ro. Pe de alta parte insa, studiul arata ca, desi increderea in politicieni a scazut, speranta ca veniturile vor creste este din ce in ce mai mare. Citește articolul