Menționarea parteneriatului 'AvocatNet.ro si Blue Air' indică un interes pentru colaborări media și promoționale. Acest departament ar fi interesat de modul în care astfel de parteneriate funcționează și de modul în care pot fi integrate în strategia de comunicare a companiei.
Vibranta capitala a Cataloniei a castigat renume international odata cu organizarea Jocurilor Olimpice din 1992, eveniment ce a dus la o crestere masiva a industriei turismului. Schimbarile aduse orasului se vad si astazi: cartiere renovate sau noi, design modern ce a patruns in toate aspectele vietii din Barcelona, de la cladirile publice, la lucruri mici ca o banca din parc sau un afis de eveniment. Pentru vizitatori acest lucru a insemnat crearea unui oras foarte modern, unde elementele noi pastreaza si se imbina perfect cu orasul vechi. Citește articolul
Acest departament ar putea fi interesat de astfel de proiecte pentru a identifica parteneriate potențiale în comunitate, pentru a înțelege mai bine nevoile sociale și pentru a comunica angajamentul companiei față de responsabilitatea socială. Informațiile pot fi folosite pentru a inspira inițiative proprii și pentru a menține o imagine pozitivă.
Asociatia Comunelor din Romania (ACoR), partenerii sai: Brainstorming Consulting si RPIC-ViP din Republica Ceha, au organizat la Cluj conferinta de presa organizata cu ocazia prezentarii activitatilor desfasurate pentru beneficiarii proiectului COMPETENT din cele cinci comune din judetul Cluj. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este "vocea" companiei către public, presă și parteneri. O comunicare impecabilă, fără greșeli de exprimare, este esențială pentru a construi și menține o bună reputație și credibilitate a companiei.
Tot gandindu-ma ce tema sa dezbatem in aceasta saptamana la Ghidul de supravietuire a limbii romane, am dat peste un articol publicat in Evenimentul Zilei ce mi-a oferit solutia pe tava. Si cautand ulterior mai multe informatii despre subiect, am realizat ca tot mai multa lume scrie gresit cuvantul "propriu", mai ales la plural. Citește articolul
Aspecte precum informarea neadecvată, prețurile neclare online și procentul mare de reclamații rămase fără răspuns pot afecta negativ imaginea publică a companiei. Acest departament este responsabil de comunicarea externă și de gestionarea reputației, fiind interesat de îmbunătățirea transparenței și a relațiilor cu publicul.
In fiecare an, milioane de europeni calatoresc in UE si in afara granitelor acesteia cu avionul, trenul, autobuzul si vaporul. Ca pasageri, au anumite drepturi. Dar acestea sunt de multe ori putin cunoscute sau chiar neluate in seama. Pe 23 octombrie, deputatii europeni vor vota in plen un raport privind consolidarea drepturilor pasagerilor, cu accent pe obligatia companiilor de a informa mai bine pasagerii. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative poate folosi acest conținut pentru a îmbunătăți imaginea publică a companiei. Distribuirea de sfaturi utile pe un subiect sensibil precum bullying-ul demonstrează că firma este preocupată de problemele sociale relevante și de bunăstarea familiilor, consolidând reputația de organizație responsabilă și empatică.
Numai cine nu a fost elev nu stie ce inseamna un conflict cu batausii scolii si cat de neplacut este sa fii tinta batjocurii si pumnilor. Agresiunea in scoala este un fenomen frecvent si este aproape imposibil sa-ti protejezi copilul de astfel de manifestari, dar noi credem ca putem contribui la ameliorarea lor. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică. Informațiile despre încălcări ale drepturilor omului și deciziile instanțelor internaționale sunt importante pentru a înțelege contextul global și pentru a comunica responsabil, mai ales dacă firma are o prezență internațională sau se implică în cauze sociale.
Pe data de 18 octombrie 2012, Curtea Europeana a Drepturilor Omului a pronuntat Hotararea de Mare Camera in Cauza Catan si altii Impotriva Moldovei si a Rusiei, Cererile nr. 43370/04, 8252/05 si 18454/06. Cauza se refera la plangerea copiilor si parintilor din comunitatea moldoveneasca din Transnistria in privinta efectelor politicii lingvistice adoptate in 1992 si 1994 de catre regimul separatist prin care s-a interzis utilizarea alfabetului latin in scoli si in privinta masurilor ulterioare intreprinse in vederea implementarii acestei politici. Citește articolul
Gestionează modul în care compania comunică știri importante, precum obținerea de finanțări pentru proiecte mari, către public și parteneri.
Care este provocarea anului in imobiliare? Orice dezvoltator va raspunde la aceasta intrebarea foarte scurt si la obiect: finantarea bancara. Nu mai este deloc usor sa castigi increderea bancilor, insa cateva proiecte mari i-au facut pe bancheri sa scoata zeci de milioane euro de la "saltea". Ce fel de investitii ii conving pe bancheri? Citește articolul
Acest departament poate folosi datele despre dinamica pieței și îmbunătățirile serviciului de portare pentru a comunica o imagine pozitivă a companiei și a gestiona reputația în fața publicului.
La patru ani de la data lansarii portabilitatii numerelor in Romania, numarul de portari a ajuns la aproape 900.000, informeaza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM). Numarul portarilor creste in fiecare an: 30% dintre portarile de pana acum s-au realizat in anul 2011, 25% in 2010 si 21% in 2009. Citește articolul
Imaginea unei țări și relațiile sale cu instituțiile europene pot influența felul în care este percepută o companie ce operează acolo. Acest departament urmărește astfel de știri pentru a gestiona reputația companiei și relațiile cu publicul larg și autoritățile.
Subiectul viitoarei extinderi a spatiului Schengen prin aderarea Romaniei si Bulgariei, aflat initial pe agenda urmatoarei reuniuni a ministrilor de interne din Uniunea Europeana, de saptamana viitoare, va fi amanat pentru februarie 2013. Citește articolul
Acest departament urmărește schimbările din cadrul instituțiilor guvernamentale și noile legi (cum ar fi o nouă lege pentru IMM-uri), pentru a menține relații bune cu autoritățile și pentru a comunica eficient despre impactul acestora asupra afacerii și a imaginii companiei.
Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii se reorganizeaza, conform unui act normativ aprobat miercuri de Executiv. Mai precis, este vorba de completarea functiilor institutiei, cu o noua functie de vicepresedinte, dar si de desfiintarea a 15 posturi din structura agentiei. Citește articolul