Pentru că asigură că toate comunicările companiei, fie ele interne sau externe (comunicate de presă, postări pe social media, rapoarte), sunt scrise corect și profesional, menținând o imagine impecabilă.
Introdusa in 2005 in Dictionarului ortografic, ortoepic si morfologic, scrierea legata a cuvintelor din seria "nicio, niciun" a provocat o serie de dezbateri de-a lungul vremii. Astazi, o sa va explic de ce este corect sa scriem asa si nu vorbim doar de vreo nascocire a celor de la Academie . Citește articolul
Modul în care ANRE comunică, organizează consultări publice și interacționează cu diverse asociații este important pentru strategia de comunicare și imagine a companiei, mai ales în contextul reglementărilor guvernamentale.
Legea nr. 160/2012 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 33/2007 privind modificarea si completarea Legii energiei electrice nr. 13/2007 si Legii gazelor nr. 351/2004 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 685, din 3 octombrie 2012. Citește articolul
Acest departament folosește informații despre mediul de afaceri, actele normative și platformele media relevante pentru a comunica eficient cu publicul, a menține o imagine pozitivă și a înțelege contextul în care operează compania.
Peste 700.000 de oameni au citit in luna septembrie cotidianul de business AvocatNet.ro, conform informatiilor furnizate de catre Studiul de Audienta si Trafic Internet. Astfel, AvocatNet.ro este cea mai accesata publicatie de business din luna septembrie, ocupand pentru a 6-a oara in acest an locul 1 in categoria Economic & Financiar. Citește articolul
Discuțiile despre creșterea notorietății brandului, campaniile de publicitate și imaginea corporativă sunt direct legate de responsabilitățile acestui departament.
Business Review organizeaza in data de 11 Octombrie la Willbrook Business&Convention Center, cea de-a 3-a editie a evenimentului Focus on Telecom. Citește articolul
Articolul menționează ca subiect de discuție 'Brandingul', care este esențial pentru construirea și menținerea imaginii și reputației unei companii. Departamentul de relații publice și afaceri corporative este interesat de felul în care aceste strategii de branding influențează percepția publicului și relațiile cu diverse grupuri de interes.
Intra pe site-ul conferintei Leaders in Marketing www.leadersinmarketing.ro la sectiunea inregistrare, completeaza, plateste la jumatate de pret si esti unul dintre norocosii ce vor avea numai de invatat atunci cand cei zece speakeri internationali, autori de carte si consultanți pentru companii din top Fortune 500 vor expune strategii de marketing cu eficienta dovedita. Toate acestea doar în cadrul conferintei internationale Leaders in Marketing. Citește articolul
Pentru că un număr în creștere de reclamații poate afecta serios imaginea publică a companiei. Ei trebuie să știe aceste date pentru a gestiona comunicarea și a proteja reputația firmei.
Cei mai mari cinci asiguratori din Romania au inregistrat, anul acesta, o crestere cu 50% a reclamatiilor. Cele mai multe apartin beneficiarilor politelor de raspundere civila auto (RCA). Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative beneficiază de pe urma dezvoltării creativității, deoarece este crucială pentru campanii de comunicare inovatoare, gestionarea imaginii companiei și crearea de mesaje de impact care să atragă și să rețină atenția publicului.
Creative Fitness Studio este un program intensiv de descoperire, stimulare si dezvoltare a creativitatii in sensul generarii de idei pentru cei care cauta solutii pentru problemele personale sau profesionale. Din 16 octombrie incepe noua sesiune de antrenamente Citește articolul
Acest departament urmărește deciziile guvernamentale și proiectele mari pentru a înțelege contextul în care operează compania și pentru a comunica eficient cu publicul și alte organizații despre implicarea companiei în inițiative similare sau impactul acestora.
Sistemele de alimentare cu energie termica din 13 localitati din tara vor fi reabilitate cu sprijin financiar de la bugetul de stat, se arata intr-un act normativ publicat in Monitorul Oficial. Cofinantarea statului se ridica la valoarea totala de peste 32 milioane lei. Citește articolul
Conținutul se concentrează pe comunicare, identitate de brand, poziționare și branding de companie, toate fiind responsabilități cheie ale departamentului de Relații Publice și Afaceri Corporative.
Fundatia Venture Connect organizeaza cea de-a sasea intalnire din cadrul programului Venture Mentoring inceput in luna martie 2012. In fiecare luna, un mentor Venture Connect se va intalni cu antreprenori pentru a veni cu raspunsuri si solutii la problemele de business pe care le intampina. Citește articolul
Acest departament urmărește subiectele importante din societate, cum ar fi cele legate de sănătate, pentru a înțelege mai bine publicul și a ghida mesajele companiei către acesta.
Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 897/2012 pentru modificarea Ordinului ministrului sanatatii nr. 1.147/2011 privind aprobarea modelului Carnetului de vaccinari a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 673, din 26 septembrie 2012. Citește articolul