Pentru a menține o imagine publică impecabilă a companiei, asigurându-se că toate comunicatele de presă, mesajele publice și materialele de relații publice sunt corecte lingvistic și profesionale.
Un tip ii spunea deunazi in metrou partenerei de calatorie ca "i-ar place" o vacanta in Tenerife. Si nu e prima persoana pe care o aud folosind o astfel de constructie. Am incercat sa explic mai jos de ce este gresita aceasta forma :) Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar găsi acest articol extrem de relevant pentru că prezintă un exemplu reușit de eveniment public care a generat o reacție pozitivă și o implicare mare din partea oamenilor. Aceștia ar putea analiza cum astfel de evenimente creează o imagine bună, atrag atenția presei și a publicului larg, dar și cum pot fi organizate evenimente similare pentru promovarea imaginii și misiunii companiei.
In timp ce coboram treptele de la metrou incepu' sa se auda de departe o muzica de harpa. Sunetele erau molcome si, daca reuseai sa privesti cu ochii mintii prin aerul ala inchis din subteran, vedeai notele muzicale cum se zbenguie in voie. Cobor scarile rulante si zaresc harpa, statea chiar acolo, parca in asteptarea urmatorului metrou. Citește articolul
Acest departament urmărește campaniile publice și sociale pentru a înțelege mediul în care operează compania și pentru a identifica oportunități de implicare sau de aliniere cu cauze importante. Cunoașterea eforturilor de prevenire a violenței poate ajuta la construirea unei imagini corporative responsabile și la comunicarea eficientă cu publicul.
Aproape 20.000 de tineri liceeni vor fi informati cu privire la riscurile implicarii in acte de violenta, precum si la consecintele violentei, informeaza Ministerul Administratiei si Internelor intr-un document de presa publicat recent. Concret, in perioada noiembrie 2012-martie 2013, in fiecare judet din tara se va desfasura campania "Nu lasa violenta sa te transforme intr-un infractor!", in cadrul careia tinerii vor fi implicati in diverse activitati ce au ca tema prevenirea violentei. Citește articolul
Acesta este un tip de comunicare externă, folosit pentru a promova imaginea brandului, noile colecții și serviciile speciale, exact ceea ce face un departament de Relații Publice.
Rochii de seara, tinute de birou pentru femei de afaceri, rochii de cocktail si pentru orice alt eveniment fericit din viata noastra, toate se regasesc in showroom-ul Cristallini. In cei doi ani de cand este lansat, acesta a devenit principala destinatie de shopping pentru doamnele si domnisoarele care isi doresc o rochie deosebita. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar găsi interes în acest articol pentru a înțelege mai bine inițiativele sociale din comunitate, cum pot contribui la imaginea companiei sau pentru a identifica posibile parteneriate în proiecte similare de implicare socială.
Asociatia Comunelor din Romania (ACoR), partenerii sai: Brainstorming Consulting si RPIC-ViP din Republica Ceha, au organizat la Cluj conferinta de presa organizata cu ocazia prezentarii activitatilor desfasurate pentru beneficiarii proiectului COMPETENT din cele cinci comune din judetul Cluj. Citește articolul
Acest departament poate fi interesat să cunoască proiecte sociale importante din comunitate, pentru a identifica oportunități de parteneriat, de a-și alinia imaginea publică cu inițiative pozitive sau de a înțelege nevoile sociale locale.
Asociatia Comunelor din Romania (ACoR), partenerii sai: Brainstorming Consulting si RPIC-ViP din Republica Ceha, au organizat la Cluj conferinta de presa organizata cu ocazia prezentarii activitatilor desfasurate pentru beneficiarii proiectului COMPETENT din cele cinci comune din judetul Cluj. Citește articolul
Anunțul numirii unui nou director general este o veste importantă care trebuie comunicată publicului, presei și partenerilor. Acest departament gestionează imaginea și comunicarea externă a companiei.
Ministerul Finantelor a convocat astazi Adunarea Generala a Actionarilor (AGA) la EximBank pentru numirea unui nou Consiliu de Administratie (CA) in cadrul bancii de stat. Traian Halalai, director general adjunct la Banca Romaneasca, este propunerea Finantelor pentru functia de presedinte CA. Citește articolul
Este interesant pentru că abordează crearea și promovarea unui brand (SARTO), precum și inițiativele educaționale (blog, comunitate de stil) pentru public. Aceste aspecte sunt relevante pentru strategiile de comunicare, imagine corporativă și relații cu publicul.
Lansarea noii colectii pentru sezonul toamna-iarna SARTO, primul primul concept-boutique masculin din Romania axat pe consiliere vestimantara masculina, a avut loc marti, 25 septembrie, la SOFA restaurant & bistro café din Bucuresti. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de vizibilitatea brandului companiei prin asocierea cu evenimente cu impact pozitiv, cum ar fi cel de mediu, și de gestionarea imaginii publice prin acțiuni responsabile și parteneriate media.
Asociatia MaiMultVerde lanseaza o noua campanie de strangere de fonduri printr-un eveniment unic in tara noastra, o combinatie inedita de moda si caritate. Fashion for Trees are drept scop adunarea de fonduri pentru viitoarele actiuni de plantare si se bucura de participarea si sprijinul unora dintre cei mai importanti designeri si stilisti din Romania. Citește articolul
Știrile despre ajutorul guvernamental pentru Oltchim, grevele de la Draexlmaier și impactul macroeconomic pot influența imaginea publică a companiilor și necesită o comunicare strategică.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul