avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 116 soluții astăzi
Forum Activitate Amalgam

Activitate Amalgam

Răspuns la discuția Internship firma IT
Va multumesc mult pentru raspuns!
Buna ziua,

In ce conditii se poate se pot accepta interni intr-o firma mica de IT? Am primit solicitari in acest sens si as vrea sa stiu ce formalitati trebuie intocmite pentru a fi in regula. Pot fi interni doar cei ce inca sunt studenti sau si proaspat absolventi de studii superioare ce vor sa faca internshipul pentru acumulare de experienta?
Multumesc mult!


Răspuns la discuția Renuntare asociere SRL
Multumesc mult pentru raspuns!
Buna,
in 2008, impreuna cu un prieten, am facut o firma de care momentan se ocupa mai mult asociatul meu. Am trecut prin momente dificile, criza, lipsa de experienta dar momentan este profitabila si totul ar fi ok, daca as avea timp sa ma ocup de ea. Din cauza numeroaselor discutii avute cu asociatul meu am decis ca cel mai bine e sa ma retrag si sa-l las sa se ocupe singur.
Va rog, sa imi dati cateva sugestii privind modul in care m-as putea retrage.
Va multumesc!
Discuție Toneta flori...
De ceva timp tot cochetez cu ideea de a-mi deschide o florarie si va rog daca se poate sa imi sugerati cu ce pasi a trebui sa incep...Va multumesc!
Nu am facut plati in contul firmei de contabilitate, asociatul meu stabilise initial cu acestia ca serviiciile de contabilitate sa fie rasplatite facandu-le la randul sau alte servicii ce tineau de partea de promovare a firmei si mentenanta a retelei de calculatoare.
:(
In spatiul respectiv voi muta o instalatie dintr-un spatiu alaturat deoarece respectiva instalatie va fi completata cu alte utilaje iar spatiul unde se aflau anterior nu este suficient de mare. Deci activitatea ce va fi desfasurata e declarata si e trecuta ca obiect de activitate.
Buna,