avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 374 soluții astăzi
Forum Activitate tatianab70

Activitate tatianab70

Buna ziua! As dori sa stiu daca vand un spatiu comercial si masina care sunt pe firma ce se va plati la stat sau cat se va plati din suma obtinuta ? Ce voi plati impozit sau cas sau ce la stat ? Va multumesc anticipat
Buna ziua ! sunt asistenta medicala la o scoala apartinem de primarie dar banii pt salarii vin tot de la guvern ca toti cei din sanatate. primaria a spus ca noi nu vom primii cei 25% la salariu din 1 ian. 2018 si drept urmare vom avea la salariu net mai putin au spus ca ei asa au interpretat legea salarizarii.este adevarat noi cei din medicina scolara nu primim cei 25%?In speranta ca ma putei lamuri sau sa-mi trimiteti unde scrie in lege asa ceva (ca eu am citit-o dar nu stiu sa o interpretez) va multumesc anticipat
Buna ziua daca poate cineva sa -mi spuna daca lucrez pe data de 9 iunie(MENTIONEZ CA LUCREZ LA O FIRMA PRIVATA SI ASTAZI NE-AU ANUNTAT CA VOM LUCRA PE 9 IUNIE fara nici o alta explicatie) trebuie sa ni se dea liber altadata sau sa se plateasca dublu cum este legea cu zilele libere prin lege si noi lucram chiar daca este firma privata presupun ca trebuie sa respecte legea nu? multumesc
Buna ziua
va rog sa-mi spuneti cum se numeste ordonanta de guvern care am inteles ca s-a dat luna aceasta in care nu mai poti sa iti faci detasarea de la un institut la altul(e vorba de munca la stat in care puteai sa iti faci detasarea pe o perioada determinata de la o institutie la alta fara concurs si am inteles ca sa dat ceva ordonanta luna aceasta care anuleaza acest lucru dar pe o perioada determinata)
va multumesc
Buna ziua
va rog frumos sa-mi spuneti daca se pot face angajari la stat pe perioada determinata fara sa se dea concurs pe post si o angajare care nu este in locul nimanui(adica nu in locul cuiva care de exemplu este in cic etc)pur si simplu o angajare pe un post nou infiintat(e vorba de o angajare la o primarie)