avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 651 soluții astăzi
Forum Activitate hunedoreanul

Activitate hunedoreanul

azi am participat 3 persoane la a 11 licitatie a unui teren intravilan.
la prima licitatie pretul a fost de 57500

la a doua 43125, la a 11 ( adika azi ) a fost tot de 43125

am fost 3 licitatori care au oferit 23000 primul
20000 al doilea si 19500 al treilea

pretul final de adjudecare a fost de 23.000 adika 40 % din primul pret al licitatiei.

precizez ca la al 10 termen reprezentata creditorului inainte de a incepe licitatia a intrebat licitatorii care e pretul care il ofera si vazand ca pretul e sub cel cerut de banca (43.125 ) inainte de a incepe licitatia a solicitat suspendare licitatiei.

Acum la al 11 termen nu a mai intrebat care este oferta licitatorilor si in consecinta licitatia a inceput si s a desfasutat normal.

La aflarea sumelor comunicate de executor reprezentantul bancii a comunicat ca nu e de acord su sumele propuse si in consecinta refuza sa semneze procesul verbal al licitatiei.

la finalul licitatiei adjudacata cu 23.000 lei a fost precizat in procesul verbal ca banca nu e de acord cu suma oferita.

Apoi pe procesul verbal al licitatie reprezenta bancii a scris urmatoarle :

,,banca se opune vanzarii terenului la pretul de 23000 lei , pretul fiind derizoriu in comparatie cu creanta bancii. Executorul refuza sa tina cont de opinia bancii incalcand principiul ,,Disponibilitatii,,
Nerezervam dreptul de a contesta in instanta prezentul proces verbal.,,

Va rog sa ma sfatuiti daca pot merge mai departe in achitarea diferenti de pret pina la suma finala de 23.000 sau - principiul ,, DISPONIBILITATII,, este definitoriu in acest caz si licitatia - procesul verbal de adjudecare poate fi anulat.

multumesc
Răspuns la discuția Abuzuri gdf
In principiu lucrurile stau asa
DISTRIBUITORUL este unic, si deci nu poate fi schimbat. Furnizorul poate fi schimbat. In RO SUNT APROXIMATIV 100 de furnziori care au gazul in conducta/teva din fata contorului dumneavoastra....

Noi clienti alegem de la cine cumparam gazul.
Va spun din proprie experienta. de 4 ani am un alt furnizor mai ieftin decit cel vechi si DA am tot acelasi DISTRIBUITOR.

Ca sa fie mai simpli, e ca la telefonie mobila. Va schimbati operatorul ( in cazul nostru e furnizorul ) insa va pastrati telefonul si vechiul numar de telefon ( va portati ). tot la fel e si in gaze. Concurenta exista pe furnziare. Iar GDF ( CEI CARE VA VIND GAZUL ) POT FI SCHIMBATI.
Va pastrati teava, contorul instalatia totul totul totul.. se schimba doar factura....
va stau la dispozitie cu clarificari...
In luna Ianuarie 2014 am achizitionat un apartament la licitatie de la un BEJ.
Am fost la primarie sa pot sa l inscriu pentru impozit si apoi m am prezentat la CF pentru intabulare. De la CF am fost trimis la Fiante sa platesc impozitul pe tranzactie imobiliara insa de acolo am fost instiintat verbal ca daca am ,,achizitionat,, astfel apartamentul nu trebuie sa platesc un astfel de impozit.
In consecinta am revenit la CF si in prima faza am fost refuzat sa depunerea actelor. Acolo din intimplare a fost prezent si un avocat care mi a confirmat mie si doamnei de la registratura ca intradevar nu trebuie platita acea taxa. Astfel mi au fost primite actele insa dupa o perioada scurta am primit un document in care m i se transmitea ca trebuie sa platesc acel impozit pentru a putea sami intabulez acel apartament.
Intrebarea mea este:
Cine are dreptate ? Ce trebuie sa fac ? Si cui sa ma adresez ? pentru ca apartamentul sa poate sa fie intabulat

Iata ce am citit si aici,

[ link extern ] /
Iata care e problema.
In anul 2009 am obtinut la licitatie un apartament in Hunedoara. Mi a fost inmanat un act de adjudecare precum a procesul verbal de licitatie.Este a doua proprietate acest apartament, mai detin inca unul in alta localitate. Am fost la cartea funciara anul acesta sa l intabulez. Din 2009 pina acum in acel apartament nu a locuit nimeni si nu a fost intabulat. Mi a fost solicitata la intabulare o dovada de plata a impozitului pe tranzactie imobiliara. Am fost la AFP Hunedoara ( apartamentul fiind situat in Hunedoara ) sa platesc impozitul aferent insa de acolo mi a fost comunicat ca impozitul trebuie platit de cel care a SOLICITAT EXECUTAREA ADICA DE CREDITOR ( din declaratii nu am inteles bine cine trebuia sa l plateasca, NOTARUL sau CREDITORUL). In consecinta am fost indrumat sa ma informez la AFP Orastie despre clarificarea situatiei si plata impozitului la AFP unde imi am eu domiciliul. In prima faza mi a fost comunicat ca e ok si ca mai trebuie sa aduc un CNP CREDITORULUI. Am adus copie dupa buletinul persoanei ( am solicitat copia la executor ) la AFP Orastie, urmand ca sa fiu contactat pentru plata impozitului. In urmatoarea zi mi s a comunicat ca de fapt eu trebuie sa platesc impozitul pe tranzactie la AFPul unde isi avea la data tranzactiei crditorul domiciliul adica la AFP Alba Iulia.
Care e problema?
1.CINE TREBUIE SA PLATEASCA IMPOZITUL?
A)EU CA NOU PROPRIETAR?
B)EXECUTORUL CARE A INCASAT BANII ( el a platit din banii incasati apa, gaz, curent, asociatie, izolati, etc
C)NU TREBUIAU PLATITI DE CATRE EXECUTOR SI ACESTI BANI DE ,,IMPOZIT PE TRANZACTIE IMOBILIARA?)
PS ( precizez ca despre persoana-CREDITOR nu mai stiu nici o veste nici daca traieste nici daca nu traieste )

2.UNDE TREBUIE SA PLATESC ACEST IMPOZIT?
A) LA HUNEDOARA,( unde e locatia apartamentului )
B)LA ORASTIE ( AFP de care apartin cu domiciliul )
C)LA ALBA IULIA ( acolo unde isi avea domiciliul CREDITORULvechiul la data licitatiei )

3.CARE E VALOAREA IMPOZITULUI? ( LA Hunedoara am primit o suma la Orastie alta suma si probabil la Alba daca voi ajunge sunt sanse sa am alta suma )

4.PRECIZEZ CA VALOAREA APARTAMENTULUI ESTE DE PE ACTE DE 22500 LEI NOI.

multumesc
Problema e simpla. In fiecare an platesc impozit pentru ca folosesc un panou de 1 metru patrat amplasat pe domeniul public ( celebra capra publicitara ). Cred ca e corect sa platesc pentru asta ca folosesc domeniul public al primariei, la fel cum si o terasa de vara plateste la primarie pentru ca isi amplaseaza mesele pe spatiul public. Ma intreb insa daca eu si altii platim chirie/impozit pentru domeniul public de ce nu si companiile de utilitati nu platesc catre primarii ,,ceva chirii/impozite,, pentru ca pe domeniul public isi au : retelele de gaz cei din E ON si cei din DGF, ( companii care nu mai apartin statului ROMAN ); retelele de energie electrica cei de pe la E ON, CEZ, ENEL, ( companii care nu mai apartin statului ROMAN ); retelele de apa APA NOVA.
CRED CA E CORECT ASA CUM EU PLATESC CHIRIE/IMPOZIT PENTRU CA FOLOSESC DOMENIUL PUBLIC TOT ASA AR TREBUI SA PLATEASCA ORICE FIRMA/COMPANIE CARE FOLOSESTE SPATIUL/TERENUL PUBLIC.

ar putea cred venii destui de ,, seriosi,, bani la bugetele locale daca ,,MULTINATIONALELE - MULTIFUNCTIONALELE,, AR FI OBLIGATE SA PLATEASCA CEVA BANUTI LA BUGETELE LOCALE...
Va solicit sprijinul pentru urmatoarea problema
Un bun prieten de al meu are o firma din anul 2008 care in prezent este pe pierdere si in care e singur asociat. Doresc sa preiau legal administrarea acestei firme (el este de acord cu aceasta preluare ) si sa raspund legal de administrarea ei ( juridic, finaciar, etc ) sub orice forma legala exista.
Am fost la registrul comertului si mi au dat mai multe variante privitor la aceasta situatie si as dori sa ,,aplic,, pentru cea mai ,,ieftina,, solutie.
Au fost 3 variante ( poate sunt mai multe dar atitea mi au fost prezentate ) cu urmatoarele solutii
1. Sa devin asociat cu el in firma cu cota egala.
2. Sa devin asociat cu el in firma avand o de cel putin 51%.
3. Sa ,,vanda,, si eu sa ,,cumpar,, firma cu totul
4. Sa devin administrator legal al firmei.

- Daca mai sunt si alte variante va rog sa mi le comunicati.

CUM POT REZOLVA ACEASTA PROBLEMA ?

MA INTERESEAZA SA DUREZE PUTIN, SI DESIGUR COSTURILE CELE MAI MICI.

-EU SUNT ANGAJAT IN ACEASTA FIRMA CU 2 ORE...

PS firma poate ramine a lui insa juridic eu trebuie sa o administrez si sa raspund de ea...

multumesc
=D>
nu sub nici o forma nu am stiut de acest lucru ca societatea b era deja declarata in faliment la data incheierii contractului de comodat.
De altfel in celelalte spatii ale societatii b functioneaza in prezent alte doua societati fara ca ele sa fi primit in acest interval vreo veste. DE ALTFEL LICHIDATORUL NU A FACUT PINA ACUM NIMIK. el nu are acces in spatiu si cheile pentru spatiu sunt la admin societatii b
adelaida_07 a scris:

Eu am o curiozitate: cum ati intrat in posesia somatiei daca ati parasit sediul inainte de a fi somati de lichidator?
Din cate inteleg ati inchis sediul doar in documente in fapt continuati sa functionati in sediul debitoarei si tocmai in acasta consta somatia, sa eliberati si faptic sediul nu doar in hartii, in caz contrar veti suporta cheltuielile cu evacuarea si demersul in instanta pentru evacuare.


Somatia a venit pe o alta adresa nu pe adresa punctului de lucru ci pe cea a sediului social. Da asa e sediul e inchis in documente si faptic acolo nu mai sunt decit citeva calc si birouri, ceva hartii, orarul nu mai exista doar un nr de telefon pe usa in cazul in care cineva mai doreste sa ne contacteze pana vom deschide un nou sediu. Din luna februria de cind societatea B a intrat in faliment LICHIDATORUL nu a dat nici un semn de viata. Spun asta pt ca noi am intrat in spatiu doar in luna martie fara ca cei de la care am luat spatiu ( societatea B ) sa ne spuna acest lucru. De altfel lichidatorul nu a dat nicodata pe acolo. TREBUIE SA MAI STIT CA ACEST SPATIU ARE 3 INTARI SEPARATE SI IN FIECARE ACUM FUNCTIONEAZA ALTE SOCIETATI INSA LA NICI UNA NU A TRIMIS VREO SOMATIE DE CIND A INTRAT IN FALIMENT. noi am predat cu PV spatiul catre societatea B si intram si iesim din spatiu pentru a lua documente si a le transporta doar in prezenta celor care au cheie de intrare. LICIDATORUL NU ARE CHEIE DE ACCES IN NICI UNUL DIN SPATIU.



intrebarea este.....CE INSEAMNA ,,SANCTIUNI PENALE,, si ce implicatii au ... IN ADRESA LICHIDATORUL SOLICITATA SAI PREDAM LUI SPATIUL DESI EL NU LA PRIMIT DE LA SOCITATEA B. acum noi nu mai avem acces in spatiu el fiind predat catre socitatea B. cheile de acces sunt al ei. EL SOLICITA PREDAREA SPATIULUI... NOI CE SAI PREDAM DAKA NU MAI AVEM NIMIK SPATIU
Iata care este problema.
Societatea A a functionat pina acum citeva sapt intr un spatiu al unei alete societati B cam o perioada de 9 luni. Pentru a putea functiona in acest spatiu societatea A a incheiat un contract de comodat cu societatea B. Trebuie mentionat ca societatea B la data incheierii contractului de comodat cu societatea A nu a precizat nici verbal nici in scris ca acel spatiu pe care la predat societatii A era un spatiu care fusese girat la banca, iar apoi inaintea incheierii contractului de comodat societatea B intrase in faliment. Dupa obtinerea contractului societatea A a solicitat autorizatie de functionare din partea primariei pe raza careia isi desfasura activitate si a inregistrat la reg comertului un punt de lucru fara ca sa intimpine vreo problema. La o perioada de timp lichidatorul judiciar a trimis o adresa catre societatea A prin care someaza predarea spatiului catre lichidator desi acesta nu avea nici o cheie pentru accesul in acest spatiu ( societatea B nu a dat lichidatorului cheie de acces in spatiu )
Cu 3 zile inainte de sosirea somatiei de la lichidator societatea A a inchis punctul de lucru pe acesta locatie si in baza unui proces verbal a predat spatiu catre societatea B ( care era in faliment ) . In spatiu au mai ramas citeva documente de birou si vechile dotari ale societatii B. .Cu alte cuvinte societatea A a inchis punctul de lucru din spatiul societatii B cu citeva zile inainte de sosirea somatiei de la lichidator..

SOMATIA SUNA CEVA DE GENUL

.....,, rezulta ca ati inchis sediul secundar ce functiona la adresa, in acest moment dvs fiind pasibili de sanctiuni penale in conditiile in care societatea dvs functioneaza la aceasta adresa,
In cazul in carfe nu veti da curs prezentei in termenele stabilite mai sus, va vom actiona in instanta de judecata, urmand ca dvs sa suportati toate cheltuielile ocazionate cu un eventual proces.
SA CLARIFIC,

Masina a fost primita de mine in baza unui document de mina in care eu am declarat ca am primit masina. Apoi stop alceva nu exista. Constatarea contraventiei a fost facuta de un drum national. NU AM FOST PRINS IN TRAFIC SI NICI NU STIAM CA A FOST COMISA O CONTRAVENTIE PINA CE IN DATA DE 30.03 2011 NU A FOST EMISA ACEASTA CONTRAVENTIE-.PROCES VERBAL-
Nu cred ca exista o dovada ca ,,decedatul ,, a fost la volan ( el fiind decedat la data intimplarii ). In procesul verbal se scrie ca exista o fotografie in care probabil apare masina sau poate apar si eu :) ( ca sa vezi cita libertate avem ...) iar procesul verbal nu este PRECIZAT CINE ERA LA VOLAN,

deci pv de contraventie este facut pe un decedat si intre sotia decedatului si mine este un document de mina simplu.
atit
durerea este ca din oct 2010 daca stiam sigur luam aceasta rovinieta insa ei smecherii de la cestrim au astetpat ca sa se umfle contraventiile si apoi dupa vreo cinci luni au ajuns la ,,decedat,,

MA INTREB DE CE ACEST LUCRU NU A FOST FACUT MAI REPEDE din ce spun ei ( ma rog reprezentati lor ) puteau sa astepte si 6 luni ai apoi sa trimtia adresa...

Oare am vreo sansa daca ii dau in judecata de tergiversare si intirziere voita a termenului de trimtiere ce sanse as avea...
DESIGUR CA IN LOCUL MEU MAI SUNT SI ALTI .... platesti platesti dar cel putin sa te anunte in termen scurt de probleme nu dupa vreo 6 luni in care noi involuntar am circulat fara rovinieta....


mai pot aduce si alte rpeciazari