avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 334 soluții astăzi
Forum Activitate robert paul

Activitate robert paul

Buna seara. Lucrez ca angajat la o firma in oras de 2 ani si ceva. La 9 luni de la angajare, dupa dureri lombare am fost la analize- tumora la rinichi de 9 cm. Mi s-a scos un rinichi, am facut tomograf, scintigrafie osoasa iar dupa alte 9 luni gasita tumora pe ficat de 6cm. Operat si la ficat de 3 luni. Sunt in concediu medical de un an jumatate. Luna urmatoare pe 17 februarie, mi se termina concediul medical. Am cerut la oncologie ca as vrea sa ma pensionez. Oncologul mi-a facut un referat medical, sa ma duc la comisie pe 18 februarie impreuna cu adeverinta de salariat si dosarul cu actele doveditoare operatiilor si restul. De cateva zile am inceput si tratamentul cu sutent 50mg .
De ce oncologul mi-a zis sa ma duc la comisie pe 18 februarie cand se termina concediul medical? credeti ca mi se va aproba pensie pe caz de invaliditate ? am stagiul de cotizare- 2 ani jumatate in alta parte iar la firma aceasta 2 ani si ceva( in concediu medical fiind un an si jumatate). Intreb, deoarece aici am primit raspunsuri bune. Multumesc.