avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 383 soluții astăzi
Forum Activitate mireacaty

Activitate mireacaty

Discuție Legea 51
Ce construcții nu necesita autorizația de construire ? Am o rulota tip fast food , intr,-un parc industrial, am amenajat pt iarna cu pereți fin OSB placați cu rigips pe interior si cu acoperiș pt cca 20mp. Urbanismul mi-a fct vizita si mi-a cerut demolarea pt nu pot intra in legalitate. Este nevoie de aut constr pt asta ? Nu are fundație, este amplasata in curtea unei firme private , cu care reînnoim ctr anual . aștept răspuns
Discuție Viza CFP
Buna ziua,

Ce responsabilitate implica viza CFP in institutiile publice .
Lucrez ca inspector de specialitate intr-o institutie subordonata Primariei ( de profesie sunt economist) si voi fi delegata la B Financiar Contabilitate pentru viza CFP .
Ce presupune aceasta atributie ? ( Am vechime de 2 ani in sistemul bugetar si 13 ani in sistem privat - contabilitate primara . )
De ce trebuie sa am eu aceasta "atributiune ", ma gandesc ca ar trebui sa fac altceva ( furnizori , clienti) , iar viza CFP mi se pare normal sa fie sarcina contabilului sef sau cineva din contabilitate care cunoaste mai bine circuitul documentelor si cum este organizata activitatea in institutia noastra .

VA MULTUMESC !!!

Astept raspunsul !!!

Cu stima ,
Buna ziua ,

Firma in insolventa , dupa un timp Admin Finant intenteaza proces pentru atragerea raspunderii pentru asociatii firmei .
Am depus Intampinare la Tribunal , si le-a fost respinsa cererea .
Au facut apel la Curte si acum am depus Intampinare pentru mentinerea hotararii Tribunalului . Intrebarea este : Am sanse sa se mentina hotararea Tribunalului ????? Cat va mai dura acest proces ???
Intre timp la Tribunal , pt firma s-a inchis procedura insolventei , urmeaza sa fie radiata .
Buna ziua ,