avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 411 soluții astăzi
Forum Activitate costi4

Activitate costi4

Buna ziua,

Doresc sa intreb daca o persoana fizica, nu PFA, poate sa detina un magazin online prin care sa vanda diverse produse. (sa desfasoare deci o activitate economica)

In cazul in care persoana fizica poate desfasura o activitate economica, mai am o intrebare:

Acel magazin online trebuie sa respecte prevederile legii 365/2002 in speta articolul 5 - adica trebuie sa afiseze datele de identificare? Sau se supune legii 677/2001 si nu trebuie sa asfiseze datele de identificare?

Multumesc,
Marius.
Răspuns la discuția Adaugare CAEN de Medic
Multumesc pentru raspuns,

Eu sunt medic stomatolog angajat, inscris la Colegiul Medicilor. Deci in exercitarea profesiei de medic ma ocup doar de servicii medicale. PFA-ul este separat si activitatea nu are legatura cu serviciile medicale.

Pentru ca vreau sa renunt la statutul de angajat, eram interesat de forma juridica sub care pot activa.

Intrebarea care se naste acum este daca pot activa atat cu PFA-ul existent cat si cu forma juridica de medic.

Multumesc.
Buna ziua,

Doresc sa va adresez o intrebare:

Eu in acest moment detin un PFA cu coduri CAEN 6311 (Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe), 6209 (Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei), 6202 (Activitati de consultatanta in tehnologia informatiei), 4791 (Comert cu amanuntul prin intermnediul caselor de comenzi sau prin Internet).

Intrebarea mea este daca se poate adauga acestori coduri CAEN si codul 8623 (Activitati de asistenta stomatologica) – Mentionez ca sunt medic stomatolog.

Multumesc.

Răspuns la discuția Acordare de premii in bani
daniela vorovenci a scris:

La art. 42 si art. 75 alin. (1) din Codul fiscal al Romaniei se stabileste ca veniturile din premii cuprind venituri in bani si/sau natura din concursuri, ca, de exemplu: