avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 709 soluții astăzi
Forum Activitate ocristina

Activitate ocristina

2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
De unde stiti sigur ca au fost decontate concediile medicale? La Ilfov luna trecuta au inceput decontarile pentru 2018 iar la Bucuresti inca nu am primit nimic pe 2017.Mi-e greu sa cred ca aveti de primit banii din 2017 sau 2018 si nu ati luat masuri! Dar oricum nu va priveste pe dvs cand sunt decontate medicalele eu v-am oferit informatiile de mai sus sa va faceti o idee cam cat ati astepta daca acceptati "propunerea" angajatorului. Eu as merge la ITM si as depune plangere ca nu mi-am primit drepturile salariale pe perioada .... fara sa precizez ca este vorba de concediul medical.In principiu ITM-ul ii va cere angajatorului sa faca dovada ca v-a achitat drepturile salariale sau ii va da la dispozitie un termen de ... zile sa prezinte dovada ca v-au fost achitate drepturile.Exista apoi 2 variante: fie va primiti banii, fie angajatorul va face fals in acte si va spune ca v-a platit. In ambele variante ITM-ul va va trimite adresa ca s-a facut dovada achitarii drepturilor moment in care daca ati primit banii ati incheiat povestea daca nu il actionati in judecata si ii puteti face si plangere penala pentru fals in acte.
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util