avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 850 soluții astăzi
Forum Activitate marian67

Activitate marian67

in situatia in care sunteti functionar public clasa I ,perioada de stagiu(debutant) este de 12 luni.
absolvirea studiilor de masterat nu scurteaza perioada de stagiu.
mihaicalinescu2005,dupa modul de exprimare,esti cumva secretar pe la oras?
cred ca ai fi foarte surprins sa afli ca in cele mai multe uat-uri comunale,secretarii sunt mult mai buni practicieni ,si...culmea....juristi foarte buni,pentru ca ....nu au in subordine un intreg compartiment sau directie juridica sa le faca treaba.
de ce au (avem)salariul mai mic?asta nici eu nu inteleg ,functia fiind aceeasi-secretar uat
Legea 188/1999

Art. 92
(1) Exercitarea cu caracter temporar a unei funcţii publice de conducere vacante sau temporar vacante se realizează prin promovarea temporară a unui funcţionar public care îndeplineşte condiţiile de studii şi de vechime în specialitatea studiilor pentru ocuparea funcţiei publice şi care nu are o sancţiune disciplinară aplicată, care nu a fost radiată, în condiţiile prezentei legi.
(2) Dacă funcţia publică este vacantă, măsura prevăzută la alin. (1) se dispune de către persoana care are competenţa numirii în funcţia publică, pe o perioadă de maximum 6 luni într-un an calendaristic, cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.

(3) În mod excepţional, perioada prevăzută la alin. (2) poate fi prelungită cu maximum 3 luni, cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, dacă autoritatea sau instituţia publică a organizat concurs de recrutare sau promovare şi funcţia publică nu a fost ocupată, în condiţiile legii.

conditiile de studii sunt:juridice sau administrative
conditii de vechime : 2 ani

da,"cristinacrivat",toate dispozitiile emise de primar se comunica Institutiei Prefectului in vederea exercitarii controlului de legalitate
la fel si hotararile consiliului local


Un functionar public nu poate solicita concediu pentru a participa la campania electorala ci solicita suspendarea raporturilor de serviciu pe durata campaniei electorale.
Documente? O cerere adresata actualului primar,care trebuie sa emita dispozitia de suspendare a raporturilor de serviciu.
Si sa sperati ca o va emite,ca sa nu apelati la instanta de judecata!
Extras din HG 44/2004-normele de aplicare a codului fiscal

104. Intră sub incidenţa prevederilor art. 262 lit. d) din Codul fiscal operatorii de transport public local de călători a căror activitate este reglementată prin Ordonanţa Guvernului nr. 86/2001 privind serviciile regulate de transport public local de călători, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 544 din 1 septembrie 2001, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 284/2002, denumită în continuare Ordonanţa Guvernului nr. 86/2001.

105. Contribuabilii persoane juridice care au ca profil de activitate servicii de transport public de pasageri, în regim urban sau suburban, sunt scutiţi de la plata impozitului pe mijloacele de transport numai pentru autobuze, autocare şi microbuze, prevăzute în tabelul prevăzut la art. 263 alin. (2) pct. 6 din Codul fiscal, utilizate exclusiv în scopul transportului public local de călători în condiţiile Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificările şi completările ulterioare.

Presupun ca sunteti SC cu activitate de transport public si aveti incheiat cu primaria un contract de delegare a serviciilor de transport public local de calatori.Primaria a aprobat tot prin hotarare de consiliu un serviciu de transport public,un regulament,si tot prin hotarare de consiliu delegarea serviciului de transport public,unui operator(d-voastra),si tot prin hotarare de consiliu aproba tarifele,la propunerea d-voastra.Toate acestea au fost aprobate cu respectarea legislatiei in vigoare ,enumerata mai sus,privind serviciile de transport public de persoane.
In concluzie,daca sunteti operator(prestator) ,chiar daca tarifele au fost aprobate de consiliul local,beneficiati de scutirea impozitului pe mijloace de transport,cu respectarea prevederilor pct.104 si 105 din norme.
ART. 262 Scutiri
impozitul asupra mijloacelor de transport nu se aplică pentru:
a) autoturismele, motocicletele cu ataş şi mototriciclurile care aparţin persoanelor cu handicap locomotor şi care sunt adaptate handicapului acestora;
b) navele fluviale de pasageri, bărcile şi luntrele folosite pentru transportul persoanelor fizice cu domiciliul în Delta Dunării, Insula Mare a Brăilei şi Insula Balta Ialomiţei;
c) mijloacele de transport ale instituţiilor publice;
d) mijloacele de transport ale persoanelor juridice, care sunt utilizate pentru servicii de transport public de pasageri în regim urban sau suburban, inclusiv transportul de pasageri în afara unei localităţi, dacă tariful de transport este stabilit în condiţii de transport public;e) vehiculele istorice definite conform prevederilor legale în vigoare.

Normele de aplicare a Codului fiscal stabilesc foarte clar ce mijloace de transport public sunt scutite.

ce s-a hotarat in acea hotarare de consiliu pe care spuneti ca nu a dus-o la indeplinire secretarul uat?
Răspuns la discuția Revisal
salariati>modificare,din rubrica operatii>date salariat,si schimbati numele de familie al salariatei;am avut si eu un caz si am trecut numele de familie dupa casatorie iar in paranteza numele de familie dinaintea casatoriei
Incercati sa accesati site-ul primariei sector 3,rubrica stare civila sau hotarari ale consiliului local.Aveti sanse mari sa gasiti acolo ce va intereseaza.
Taxa de divort pe cale administrativa este stabilita de catre fiecare primarie in parte,prin hotarare de consiliu.
Nu exista nici minim nici maxim al taxei,asa ca ,fiecare isi stabileste aceasta taxa dupa cum considera.
Va sugerez sa mergeti la serviciul de stare civila in raza caruia locuiti si sa intrebati cat este taxa.