avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 183 soluții astăzi
Forum Activitate Mitu_Constantin

Activitate Mitu_Constantin

Răspuns la discuția Plata pensiei de invaliditate
Multumesc frumos pentru raspuns.

Carp Mircea a scris:

In mod normal trebuie sa primiți pensia și restanțele in decembrie (2019).

Am primit decizia de pensie de invaliditate gradul 2 de la Casa de Pensii, decizie emisa in data de 14.11.2019. Dosarul a fost depus in data de 14. 10.2019. Decizia de pensionare fiind emisa fix dupa 30 zile.
In decizie scrie ca plata pensiei de invaliditate se va platii de la data de 05.10.2019, data de cand a incetat contractul de munca.
Intrebarea mea este care ar fi data cand voi primii pensia de invaliditate(banii)?
Pentru a iesii la pensie pentru limita de varsta, daca as avea 34 de ani stagiu de cotizare iar ca persoana cu handicap grad 2 imi trebuiesc 2 treimi din stagiul normal de cotizare respectiv din 35=2/3 => 23,3 ani Punctajul anual total se imparte la 23,3 si nu la 35 ani... Asa o fi?
Buna ziua , va rog ajutati-ma cu un sfat . Sunt angajat intr-o Companie cu capital majoritar de stat , avand peste 32 de ani vechime in cadrul acestei companii, sunt persoana scutita de plata impozitului pe venit salarial . Odata cu trecerea contributiilor de la angajator la angajat in Ianuarie 2018 mj s-a majorat salariul de incadrare brut cu procentul contributiei datorat de catre angajator , astfel ca dupa aplicarea formulei de calcul al CASS si CAS , salariul meu net s-a diminuat exact cu procentul contributiei datorat de catre angajator, chiar daca nu mi se retine impozitul pe venit salarial . In Februarie 2018 cand s-a emis O.U.G. 3/2018 din 8 februarie 2018 privind unele măsuri fiscal-bugetare avand in considerare necesitatea asigurării în anul 2018 a aceluiaşi nivel al veniturilor din salarii şi asimilate salariilor realizate în anul 2017 de persoanele fizice scutite de la plata impozitului pe aceste venituri , am solicitat in scris conducerii Companiei , recalcularea salariului conform O.U.G. 3/2018 ,Nu am primit niciun raspuns in scris dar verbal mi s-a argumentat faptul ca nu exista normele de aplicare a O.U.G. 3/2018. Dupa aparitia in iunie 2018 a O.A.N.A.F. nr. 1450/2018 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor art. I si III din O.U.G. nr. 3/2018, am solicitat din nou in scris recalcularea salariului pe anul 2018 conform O.U.G. nr. 3/2018 si a normelor de aplicare , din nou fara niciun raspuns in scris din partea Companiei , primind doar un raspuns verbal de data aceasta spunandu-mi-se ca "nu stiu cum sa aplice in declaratia 112 si au cerut informatii suplimentare de la ANAF" . Nici in momentul in care scriu nu am primit in scris nici raspunsurile la solicitarile de recalculare a salariului implicit nici salariul recalculat conform O.U.G. 3/2018. Ce ma sfatuiti sa fac in continuare ?
Sunt incadrat in grad de handicap accentuat nerevizuibil , va rog sa m-a lamuriti cu privire la rubrica DATA dobandirii handicapului din Certificatul de incadrare in grad de handicap . Speta mea este - in anul 1996 a debutat in mod agresiv afectiunea medicala probata cu acte medicale pentru care am fost incadrat in grad de handicap , dar actele pentru incadrare in grad de handicap le-am depus in anul 2008 an in care am fost incadrat in grad de handicap. Intrebarea mea este la rubrica DATA dobandirii handicapului din Certificatul de incadrare in grad de handicap se va trece data cand am obtinut certificatul de handicap sau data cand a debutat afectiunea medicala ?
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
v-am trimis adresa ,
Multumesc frumos pt raspunsuri , in mod normal si eu la servici inregistrez toate actele primite in registrul de intrari iar pe act in sine pun stampila unitatii , de intrare , si completez nr de inregistrare ,data, anul, la fel si pentru actele ce ies din unitate .
Dar verificand un dosar de executare am observat ca pe niciun act nu este trecuta data, anul si nr de inregistrare al actelor , de aceea intreb daca in mod normal si executorul este obligat sa faca acest lucru pe actele de intrare si depuse in dosar sau asa cum scrie in regulamentul de aplicare a Legii nr. 188/2000art 84(3) Actele întocmite vor fi evidenţiate în aceste registre, menţionându-se totodată şi onorariul stabilit- numai in registru?
Buna ziua . Am o intrebare daca doriti sa ma lamuriti -Executorul Judecatoresc are obligatia sa inregistreze (cu nr de inregistrare /data/anul - inscriere pe actul primit) orice act primit intrun dosar de executare ? sau se fac inregistrarile numai in registrul general al executorului iar pe act nu se mentioneaza inregistrarea? Multumesc frumos
Răspuns la discuția PRESCRIPTIE SAU PERIMARE ?
Nu m-ati inteles, in baza unui titlu executoriu izvorat dintr-un contract de credit care nu imi apartine , sunt executat , elementele de identificare ca -CNP-ul , nr de contract credit , anul incheierii contractului de credit este altul, adresa de corespondenta nu sunt ale mele , este ca si cand pe mine m-ar chema ca pe dvs inchei un contract de credit la aceeasi Banca la care si dvs aveti un credit nu il platesc si va executa pe dvs chiar daca cu buletinul in mana le explicati ca CNP-ul nu este identic , contractul de credit nu este incheiat de dvs .
Răspuns la discuția PRESCRIPTIE SAU PERIMARE ?
Multumesc pentru raspuns , din martie 2015 s-a facut ultima plata si nu s-a facut niciun act de intrerupere , de niciun fel pana in mai 2018, , doar ca in prezent sunt executat in temeiul unui alt contract de credit care nu este al meu si asimilat mie , nu sunt parte in el , decat ca asemanare de nume si nr dosar