avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 683 soluții astăzi
Forum Activitate sod54321

Activitate sod54321

Discuție Comision banca
De curând am schimbat banca la care mi i se virează salariul de către angajator, de la BRD la BT. Am constatat ca la operațiune bancara de primire a drepturilor salariale se percepe comision din salariul meu. Doresc sa știu dacă este legal sa mi oprească aceste comisioane din salariu. Mulțumesc
Răspuns la discuția Produs cumparat online defect
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Si apropo de garantie. Nu am primit in colet nici o garantie. Cand am mers la magazinul Domo cu el, a doua zi dupa ce l-am primit de la curier, vanzatorul a vazut ca nu are garantie si mi-a dat el un exemplar pe care el l-a completat si semnat. Cred ca se intampla des sa nu existe acea garantie la produsele comandate online, pentru ca vanzatorul nu a fost prea surprins ca nu am garantia in colet.
Răspuns la discuția Produs cumparat online defect
Produsul mi-a fost adus de curier. Tocmai am primit raspuns de la DOMO la e-mailul pe care l-am trimis in seara zilei cand am primit produsul. Raspunsul este decent, cu formularul de retur atasat pentru a-l completa. Eu am trimis formularul ieri, dar l-am reatasat si astazi. Trebuie sa primesc semnatura lor ca sa pot merge cu el in magazinul din localitate. Sper sa nu intampin probleme, produsul e intact, asa cum l-am primit. Abia apucasem sa-l deschid si sa ma uit la pictogramele sistemului win8. Nu mi-ar placea sa apelez la ANPC, astept in termeneul legal rezolvarea corecta a problemei aparute.
Multumesc pentru raspunsurile dumneavoastra.
Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), online catre reclamatii@domo.ro. N-am primit inca un raspuns. A doua zi am sunat la numerele afisate de Domo pe confirmarea comenzii si o angajata mi-a spus sa merg la magazinul DOMO din localitate cu produsul (Campulung, Arges). La magazin mi-au spus ca nu au nici o competenta, ca e cumpatat online sa sun eu la service ASUS sa rezolv problema. Am sunat, angajatul ASUS mi-a recomandat sa sun la sediul central DOMO, avand in vedere ca legislatia permite returnarea produsului. Am sunat la serviciul reclamatii DOMO si dupa ce am stat la telefon aproape 30 min, timp in care un robot imi repeta ca operatorii sunt ocupati, am intrat in legatura cu o angajata DOMO care mi-a spus sa completez un formular de retragere comanda online si sa-l trimit scanat pe adresa reclamatii@domo.ro. Astept acum raspunsul care trebuie sa soseasca in maxim 2 zile lucratoare. O zi deja a trecut, n-am primit inca raspuns. Dupa toate cele intamplate, consider ca DOMO nu-si respecta clientii. Eu am platit pentru un produs nou, functionabil si acum stau in casa cu un produs defect si cu banii luati.
Intrebarea mea este, in cazul in care nu primesc raspuns la cerere, care ar fi pasii de urmat ca sa-mi recuperez banii? Ca eu alt produs de la DOMO nu mai vreau.
Am infiintat o asociatie de proprietari pe o scara din bloc. Dorim sa angajam o persoana care sa se ocupe de curatenie. Care ar fi cea mai convenabila solutie legala? Zilier nu se poate deoarece legea zilierilor a suferit modificări in 2014 si nu permite angajarea pentru curatenie. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Vrem sa infiintam o asociatie pe o scara de bloc cu 30 apartamente. Sunt propus sa indeplinesc functia de administrator, nu doresc sa fiu remunerat deoarece locatarii abia au bani sa-si plateasca utilitatile. Nu am atestat, dar il pot obtine prin cursurile de la primaria locala. O sa avem in vedere raspunsul primit de la fiecare dintre dumneavoastra. Multumesc.
Este posibil, din punct de vedere legal, voluntariatul pentru functia de administrator al unei asociatii de proprietari? Multumesc anticipat pentru raspuns.