avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 408 soluții astăzi
Forum Activitate Erols

Activitate Erols

Ziua buna! In primul rand va multumesc pentru raspuns. Este vorba de un contract incheiat la un centru xerox, aveau ei un gen de tipizat, l-au completat in 5 exemplare si gata. Cele 5 exemplare au fost apoi depuse de mine la fisc pentru eliberarea acelui certificat fiscal.
Ziua buna!
Pe scurt: Am o masina pusa la vanzare, a venit un domn sa o cumpere, a revenit de cateva ori sa o vada, am facut actele de vanzare-cumparare urmand sa-mi plateasca pretul cand scot fiscalul. Am ales sa depun actele vinerea trecuta, pentru ca eliberarea certificatului fiscal sa fie tot in ziua in care d-nul trebuia sa vina sa plateasca masina( adica luni). Nu a mai venit si nici la telefon nu-mi raspunde. M-am intors la administratia fiscala de sector si mi-au zis ca nu pot anula actul decat in instanta sau sa-l caut pe domnul cu pricina si in fata unui avocat (am intrebat de ce avocat si nu notar si a zis ca si avocatii pot face asta), sa intocmim un act in care el sa declare ca nu doreste masina. Nu vreau sa fortez pe cineva sa o cumpere,dar macar sa revina totul la starea initiala,sa pot repune masina pe rol. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
A mea intrebare era una retorica, nu va obositi sa ma convingeti, domnule gigiz. Ma bucur ca a disparut postarea d-voastra, nu facea deloc cinste acestui loc. Zi frumoasa!

gigiz a scris:

Erols
este posibil sa fi navalit psd-istii si pe aici ca sunt ca furnicile. Dar nu ti-ai gasit omul in cazul de fata.
Pai cum poti aprecia o astfel de solicitare doar ca i-a aparut baiatului o lacrima rebela in coltul ochiului? daca ptr. atata lucru vrea sa dea in judecata statul roman ce ar trebui sa faca cei care chiar au fost afectati si care, unii dintre ei, au traume serioase care au ajuns la urgenta cu fracturi de membre, coaste rupte si altele?
Aveti rabdare sa vedeti cate nereusite se vor pune pe seama acestor evenimente. Multi din cei ca nu vor lua bac-ul la vara vor avea aceasta scuza sau cei care nu mai rezista la mai mult de zece beri tot de la gaze li se va trage si nu mai vorbesc de cei pe care ii schimba iubitele ca pe ciorapi. Si cei carora le fuge nevasta cu vecinul tot de la statul roman vor cere despagubiri...,
Hai domne, pai despre ce vorbim? Acesta este doar inceputul.
Ce ziceti daca toti cei care circula cu metroul vor da in judecata statul roman doar ptr. un prost a dat cu lacrimogele intr-un compartiment?
Abia acum se deschide sezonul la plangeri si reclamatii. Au gasit un bun motiv.
Dar ce este fâs ca fâsul trece. Garantat.


Domnule Victor Brosser, este pe persoana fizica apartamentul.

Domnule Adam Grecu, imi pare rau ca va dati cu parerea fara sa cunoasteti legea in vigoare. Pentru inchiriere in regim hotelier nu este nevoie de acceptul vecinilor. Procedura e simplificata de ANAF, se completeaza formularul 220 si platesti impozitul trimestrial, calculat de ei in functie de zona, de cate camere are apartamentul, de utilitatile existente...etc, Si daca tot spuneti ca rolul supravegherilor este altul, atunci sa fie altul, nu sa contorizeze persoane, Nu are acest drept...zic :) Mai ales ca nu e reala numaratoarea lor, apartamentul nu a fost ocupat cele 15 zile minim pe luna, asa cum spune legea.
V-as raspunde la toate intrebarile, dar ati pornit din start sa-mi raspundeti fara sa cititi legea. Cu tot respectul...
Va rog, ajutati-ma, daca se poate, intr-o problema delicata. Aseara, urmarind lista de intretinere afisata, am constatat ca mi-au fost trecute 5 persoane la intretinere. Precizez ca apartamentul a fost inchiriat in regim hotelier (publicat pe booking.com) si a avut in luna Martie ocupate doar 12 zile din total luna. Avem in acest sens documente de la booking.com, chitante si procese verbale de predare-primire pentru zilele rezervate. Este o activitate legala, inregistrata la ANAF, nu intra in discutie ceva ilegal. In plus, blocul este monitorizat video si as cere oricand sa-mi arate in filmarile existente nr de persoane si cate zile a fost ocupat apartamentul. Acum ceva vreme (aproximativ o luna si ceva), intr-o discutie amiabila cu dna Presedinte de bloc, mi-au fost cerute copii de pe actele de identitate ale celor care intra in apartament. Am refuzat politicos, pentru ca nu vad normal un astfel de demers din partea asociatiei. Fara sa fiu notificat in vreun fel, mi-au trecut 5 persoane la cheltuielile de intretinere si nu stiu cum ar fi mai corect sa procedez. Am trimis azi-dimineata o contestatie a sumelor din lista de intretinere (suma aferenta apartamentului meu, evident), prin posta, cu continut declarat si confirmare de primire, sa ma asigur ca ma incadrez in cele 10 zile pe care le am la dispozitie ptr contestatie. Am rugat sa mi se precizeze in scris ce reprezintă suma de XXXX lei afisata in lista precum si baza legala de calcul a acestei sume (prevederea legala / prevederea statutara / hotararea Adunarii Generale / decizia comitetului executiv). Termenul legal de raspuns ar fi de 7 zile, as mai putea sa fac ceva intre timp? Cum ma sfatuiti ca ar fi cel mai potrivit sa actionez? Multumesc anticipat pentru raspuns!
De ce se complicam ceva cand poate sa fie simplu? Sunt de parere ca este suficient sa fie trimisa prin posta (scrisoare recomandata postala cu confirmare de primire si continut declarat). E o procedura de comunicare cu ajutorul careia poate dovedi oricand ca cererea a ajuns la asociatia de proprietari, respectiv la presedinte. Daca o citeste dom`presedinte, daca o rupe, o arunca sau o mananca,... nu mai conteaza. Utilizatorul alex_bis ar avea dovada trimiterii+confirmarea de primire. Ma insel?
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Asa cum v-a scris si utilizatorul jenna mai sus, se poate prin Posta Romana cu continut declarat. Procedura simpla, sigura si eficienta.
Tot pe avocanet.ro am gasit urmatoarele: daca societatea a fost dizolvata in temeiul legii societatilor comerciale nr.31/1990, ca sanctiune pentru neindeplinirea unor obligatii (expirarea sediului social, expirare mandat administratori), firma nu mai poate desfasura activitati din momentul ramanerii definitive a hotararii de dizolvare. Daca nu s-a facut recurs in 30 de zile de la efectuarea publicitatii(tot nu am aflat ce se intelege prin "efectuarea publicitatii"), nu inseamna ca hotararea e definitiva? Si daca DUPA ramanerea definitiva se intra in lichidare,...care mai este perioada in care o societate este in dizolvare(sau dizolvata..daca inseamna altceva). Multumesc din suflet pentru raspunsul dumneavoastra!
Pe scurt: Tribunalul Bucuresti a admis cererea de dizolvare inregistrata de ONRC (sediu expirat si/sau mandat administrator expirat) si a dispus dizolvarea societatii. Stadiu procesual:Fond. Exista drept de apel în termen de 30 de zile de la efectuarea publicitatii (nu stiu ce inseamna exact 'publicitatii',dar asta apare pe portal.just la data de 07.05.2015). Nu s-a facut recurs atunci.
Va rog din suflet, daca se poate, sa ma luminati intr-o problema: societatea este deja dizolvata sau in dizolvare? Daca devine definitiva hotararea tribunalului, societatea intra in lichidare sau direct radiere? Aveam voie dupa hotararea tribunalului sa incasez bani si sa emit facturi? Multumesc anticipat!