Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 840 soluții astăzi
Forum Activitate andra.cris

Activitate andra.cris

Am autorizația din 2009 dar nu am profesat. Mi-am schimbat domiciliul in Iași si as vrea sa imi fac PFA de traducător.
De ce acte am nevoie pentru a ma înregistra la Tribunalul din Iași ?
Mulțumesc.
Răspuns la discuția Neacordare concediu de odihna
Mulțumesc pentru consiliere.
Răspuns la discuția Neacordare concediu de odihna
plecarea in concediu pt min 10 zile se face in baza unei cereri depusa cu 14 zile înainte numai după ce angajatul si seful direct s-au asigurat de redistribuirea sarcinilor pe perioada absentei sale. inainte de a pleca angajatul este obligat sa furnizeze informații importante referitoare la atribuțiile aferente postului pe care il ocupa si sa instiinteze in legătură cu aspecte ce pot aparea. Nerespectarea= abatere disciplinară.


Numai ca in cazul meu angajatorul nu a vrut sa colaborăm in acest sens, a avut la dispoziție 4-5 luni sa găsească o persoana "pentru a redistribui sarcinile"...nici cu două zile înainte de plecare nu stiu dacă îmi validează sau nu concediul (de 2 zile!!!) pt ca se bazează încă pe același om care urmează sa plece in c de maternitate
Răspuns la discuția Neacordare concediu de odihna
Nu sunt stabilite situatiile,
In regulamentul intern se spune "salariatul este obligat sa efectueze concediul in perioada in care a fost programat cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege sau atunci când din motive obiective concediul nu poate fi efectuat." "Concediile neaprobate de șeful de departament precum si intarzierile la expirarea concediilor sunt considerate zile de absență nemotivata" .
Răspuns la discuția Neacordare concediu de odihna
S-a făcut programare , cu condiția ca activitatea sa permita. Activitatea operațională fiind manageriata de către o persoană angajată într-o altă țară ... fiind companie multinațională. Practic daca managerul din exterior nu își da acordul, concediul nu e aprobat nici de firma din Romania cu care a angajatul a semnat contractul de muncă. In cazul meu se pare ca activitatea nu permite acordarea concediului pentru ca nu exista inlocuitor deși au avut la dispoziție 5 luni pentru a găsi un om.
Am depus o cerere de concediu pentru luna aprilie in luna ianuarie.
Angajatorul a refuzat sa imi dea un raspun deoarece colega de birou trebuie sa plece in concediu de amternitate si nu se stia clar data la care aceasta va pleca. Angajatorul a gasit inlocuitor dar abia din luna mai , eu neputand sa mai iau concediu de odihna si fiind nevoita sa acopar si activitatea colegei.
In cazul in care angajatorul refuza sa acorde concediul de odihna si nu anunta in timp angajatul iar acesta are luate deja bilete de avion , e justa o reclamatie la ITM prin care sa sesizes aceste lucruri si sa cer ca suma de bani sa imi fie inapoiata de catre angajator?
A reusit careva sa recupereze vreun ban prin reclamatie la ECC sau prin platforma SOL ?
I-am reclamat si sunt curioasa daca se va rezolva ceva cu ECC.