avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 559 soluții astăzi
Forum Activitate ndrrl

Activitate ndrrl

Răspuns la discuția Gestiune magazii
Asa e si logica mea. multumesc frumos
Buna ziua. sunt incepator in "lumea" gestiunii materialelor dintr-o magazie si vroiam sa intreb ceva.
am o magazie de materie prima . eu procedam asa: venea seful de ce are nevoie, scriam pe bonul de eliberare ce i-am dat, apoi eliberam scriptic. acum vine o doamna de la urmarirea fabricatiei si imi spune ca trebuie sa eliberez scriptic iar pe baza eliberarii scriptice sa eliberez fizic.
cum e logic/legal?
sau e in functie de politica fiecarei firme
multumesc frumos
Bună seara. Am o firma care transporta marfa. Încă nu mi s-a activat casa de marcat. Pot face factura sau pot face aviz de expediție pentru prestare servicii pentru transport? Apoi pe baza avizui sau facturii sa fie încasată prestarea de servicii. Transportul se face pt persoane fizice
buna dimineata. va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi: tatal meu a lucrat in italia cu acte. are vechime si in romania si doresteca vechimea din Italia sa se adauge la vechimea din romania pentru a-si depunde actele pentru pensie. unde putem trimite pentru a primi o adeverinta cu vechimea din Italia?
va multumesc frumos
Buna ziua. vreau sa va intreb daca exista o lege care interzice tinerea fiselor de magazie fizic?
buna ziua. in 2019 s-au inregistrat pentru amortizare cheltuieli de constituire 850 lei. trebuia doar 650 lei.
ce trebuie sa facem in aceasta situatie?
Răspuns la discuția cod caen transport lemn
multumesc frumos
buna ziua. am o masina basculabila personala si un srl cu activitati mixte agricole. stiu ca s-a schimbat legea privind transportul de lemn din gater la persoane fizice. ca sa pot face acest transport (prin contract de servicii de transport) trebuie sa imi adaug un cod caen la firma?