avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 534 soluții astăzi
Forum Activitate gabrielspp

Activitate gabrielspp

Am urmatoarea speta, la o procedura online cerere de oferta am mai multi op economici care le lipsesc diferite doc.de calificare:
-un op.economic ai lipseste Formularul nr.5 - „Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri”.
-Decizie de numire din partea angajatorului pentru a desfasura
activitatea de responsabil cu asigurarea calitatii, copie certificata
de ofertant "conform cu originalul" cu stampila si semnatura
-
Le solicit clarificari sau consider oferta inacceptabila conf.HG925, art 36(b)
Va multumesc
pot achizitiona pe achizitie directa SEAP de 30.000 euro medicamente exemplu antibiotice pe codul cpv 33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic si apoi alte tipuri de antibiotice 30.000 euro pe codul 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic , mentionez ca toate sunt medicamente antibiotice dar pentru alte afectiuni.
va multumesc
Sunt autoritate contractanta.Dupa ce am achizitionat un produs din catalogul electronic SEAP de la un operator economic X,dupa o ora primesc de la un alt operator economic Y o oferta (fax) la acelasi produs cu pretul mai mic, si imi atrage atentia ca pe viitor, sa-i iau oferta in considerare, in fine.....peste o luna achizitionam produsul tot de la firma X, apoi primim o adresa de la firma Y prin care ne solicita sa-i raspundem de ce nu il iluam in considerare.Cei care au solicitat prin referat produsul mi-au spus ca este calitativ,am verificat si achizitiile pe un an in urma si am observat ca produsul a fost achizitionat numai de la aceasta firma, iar compartimentul care a solicitat produsul imi spune ca produsul este bun, ce ma sfatuiti sa fac? Daca ai raspund ca este calitate fata de al lui trebuie sa demonstrez cumva, dar din cate stiu la achizitia directa nu cred ca trebuie sa dau explicatii de ce iau de la x sau de la y.