avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 541 soluții astăzi
Forum Activitate Andr3iV

Activitate Andr3iV

Va multumesc frumos pentru raspuns. Voi contacta un avocat pentru a vedea care e cea mai buna optiune. Intre timp am reusit sa discut si cu dezvolatatorul, care a spus ca va efectua o cesiune a locului, pentru a-l trece pe numele cumparatorului. Insa mi-a dat de inteles ca imi face o favoare, asa ca nu am mare incredere ca isi va tine promisiunea.
Buna ziua,

Am achizitionat in urma cu cativa ani un apartament intr-un mic complex rezidential, si un loc de parcare subteran. La achizitia locului de parcare, am platit integral si am primit factura si contract de rezervare, cu mentiunea ca atunci cand vor fi gata toate actele, sa revin sa semnam contractul de vanzare-cumparare.

Au trecut 5 ani de la achizitie, contractul de rezervare a expirat, iar dezvoltatorul sustine ca nu poate sa intocmeasca contract de vanzare-cumparare pe locul de parcare, pentru ca ISU nu ii emite autorizatie.

Doresc sa vand apartamentul cu locul de parcare inclus, insa, avand in vedere ca nu este pe numele meu, ci pe al dezvoltatorului, ce as putea face in aceasta privinta? Fara un contract de vanzare-cumparare valid, cumparatorul ar trebui sa mearga pe incredere, bazat doar pe factura emisa in numele meu, si sa spere ca dezvoltatorul nu ii va revinde acel loc unei alte persoane.

Multumesc!
adriandimitriu a scris:

Adică magazinul știe că are coletul dvs dar nu știe unde e? V-a confirmat prezența coletului acolo? E posibil ca solicitările repetate să fie doar ca să le lase timp să-l caute. Cereți-le contravaloarea. Produsul e perisabil?


Au confirmat prezenta coletului, da; nu este perisabil. "E posibil ca solicitările repetate să fie doar ca să le lase timp să-l caute" - asa am crezut si eu, dar a trecut un an de cand au confirmat si de cand tot imi promit ca mi-l inapoiaza. M-au sunat imediat cand le-am aratat plangerea la ANPC si au zis ca rezolvam. Au trecut 3 luni de atunci si nimic. Nu pot fi contactati telefonic, doar pe mail. Acum suportul lor doar spune ca "Vom transmite solicitarea dvs mai departe" cand cer un update.
adriandimitriu a scris:

Depozitul nu vă trimite coletul fiindcă nu este al lui. Ați încercat să trimiteți un curier pentru ridicarea lui? Ați făcut returul corect între timp?

Multumesc pentru raspuns! 2 colete au fost trimise in acelasi timp, atat cel corect care era destinat acelui magazin, cat si cel gresit. Magazinul imi cere in mod repetat adresa de livrare pentru a trimite un curier, adresa pe care le-am furnizat-o corect, in mod repetat. Nu mi-au oferit niciodata posibilitatea de a trimite propriul curier catre dansii pentru a prelua coletul, mentionand ca au foarte multe depozite si nu stiu exact in care se afla.
Buna ziua,

Am trimis din greseala un alt colet retur, catre un magazin din Romania. Coletul valora aproximativ 1000 de lei. Cand am realizat greseala, am contactat imediat magazinul, care la scurt timp mi-a raspuns, in scris, ca acel colet se afla in depozitul sau.

De atunci a trecut un an de cand mi se tot promite ca mi se va inapoia, insa fara sa se faca vreun demers. Am facut plangere la ANPC in iunie 2024, in speranta ca va soma magazinul sa imi returneze bunurile. Dar nici de la ANPC nu am primit vreun raspuns pana acum, iar plangerea a ramas in acelasi stare de cand am creat-o.

Ce ma sfatuiti sa fac in continuare? Are sens sa ma judec pentru aceasta suma?

Multumesc!