avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 693 soluții astăzi
Forum Activitate Alin Popescu

Activitate Alin Popescu

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua,

Abonamentul dumneavoastra vizează accesul la articolele premium și la alertele noastre trimise pe email. Forumul a fost întotdeauna și va rămâne gratuit. Activitatea de aici se datoreaza voluntarilor care aleg să-și dedice timp și efort pentru a-i ajuta pe alții.

O zi frumoasă.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Pe mine m-ar fi ajutat emailul in care va spune cineva de la noi sa platiti asistenta. Pentru ca ma indoiesc ca v-a spus cineva astfel de lucruri. Altfel, va asteptam oricand la noi.

Revenind la abonament, am vorbit cu colegii mei sa va returneze banii. Ar trebui sa se intample zilele urmatoare.

Imi pare rau ca aveti probleme.
O zi frumoasa.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Bună dimineața,

Ne-ar ajuta sa înțelegem ce anume nu funcționează la emailul cu subiecte din forum. Nu am mai întâlnit aceasta problema, deci ar ajuta mai multe detalii. Ce se întâmplă, mai exact, când deschideți acel email? Nu puteți sa dați click pe subiecte? Nu se vede nimic din emailul respectiv? E cumva primit în folderul spam din căsuța de email?

În privința abonamentului, deși el vizează accesul la articole și alerte legate de acestea, nu secțiunea de forum (care este gratuita și accesibila fără abonament, inclusiv alerta de forum despre care vorbiti), va dam banii înapoi fără probleme. O sa comunic eu intern cererea dumneavoastră și rezolvam în cel mai scurt timp.

M-ar ajuta sa scrieți aici răspunsul impertinent primit de la noi. Eu știu ca am colegi care nu procedează astfel cu nimeni, motiv pentru care va rog sa faceți publica conversația. Dacă ați cunoaste-o pe Adina, v-ati da seama ca e ultimul om care ar putea vorbi cuiva impertinent.

Mulțumesc.

MatacheDana a scris:

Nu se deschide cand accesez de pe mail , fie calculator , fie telefon . Am anuntat pe d-na Adina Pitoiu , careia i-am platit abonamentul si am primit raspuns coplesitor de... impertinent . Imi pare rau ca am platit .

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna dimineata,

Logica imi spune ca e ceva care ne impiedica sa vorbim despre aceleasi lucruri. Va explic inca o data cum functioneaza un site.

1. Articolele sunt publicate pe site si pot fi incadrate in 2 categorii: gratuite (cam 50% din continut, cel adresat utilizarii de catre persoane fizice), respectiv premium (cealalta jumatate, utila pentru firme si oamenii care il folosesc in scop comercial).
2. In newsletterul nostru trimis gratuit sunt incluse articole din ambele categorii. La click pe articolele gratuite, le veti putea citi, fara probleme, pe site. Ele sunt, de asemenea, arhivate in diverse sectiuni ale siteului, pentru a fi citite de oamenii care nu sunt abonati la newsletter.
3. Cred ca dumneavoastra aveti o problema legata de actualizarea cache-ului browserului dumneavoastra, din moment ce pagina nu are continut actualizat. Ca sa intelegeti ca e o problema de la dumneavoastra si nu de la noi, va las mai jos un link la copia pe care google a facut-o sectiunii despre care vorbiti. O sa vedeti ca sunt articolele acolo asa cum am spus ca sunt:
webcache.googleusercontent.c...

Altfel, imi pare rau ca aveti probleme. Dar solutia nu e sa ne acuzati pe noi ca suntem rai, ci sa rezolvati problemele in cauza. De cateva mesaje, incerc sa vad dau solutii. Va rog sa le incercati si o sa vedeti ca se rezolva problema dumneavoastra.
Cred ca e o problema legata de computerul dumneavoastra. Sectiunea e actualizata cu articolele la zi.
www.avocatnet.ro/articol_636...
www.avocatnet.ro/articole_ju...

Ati putea incerca sa goliti memoria cache a browserului. In functie de ce browser folositi, exista indicatii la o cautare simpla pe google dupa ”golire memorie cache browser” care sa va explice cum se face.

Cel mai bine ar fi sa dati click pe articolul din newsletter si sa il cititi in site fara probleme.
Bună ziua,

Ne spuneți, va rog, un exemplu de astfel de subiect? Dacă e în newsletter, are un link spre el. Ar ajuta să indicați ediția de newsletter și subiectul care spuneți ca nu se regăsește în site.

Mulțumesc.
Bună ziua,

Nu. Nu se pot accesa prin intermediul conturilor avocatnet.ro. E nevoie de un cont inteligo.ro.

Mulțumesc.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Bună ziua,

Am primit emailul dumneavoastră. Colegii mei de la suport o sa va contacteze în aceasta dimineața pentru lămurirea situației.

Zi frumoasă.
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
La mulți ani! tuturor și mulțumim pentru urări. Să ne auzim sănătoși peste alți 20 de ani. :)
Bună dimineața. O sa va contacteze astăzi colegii de la suport, sa vedem exact care e problema contului. Ați verificat și în Spam? Nu cumva aveți acolo emailul de activare?