avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1539 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu medical - concediere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu medical - concediere

Buna ziua... as avea o intrebare... Sunt in concediu medical iar firma este in insolventa (sc leonardo srl) au dreptul sa ma dea afara inainte ca eu sa ma intorc din concediu medical?.. relatez ca inca nu am primit nici un preaviz
Cel mai recent răspuns: ContSters102066 , utilizator 21:10, 27 Aprilie 2010
da...am fost anuntata...de una dintre sefele mele directe...si din ziua urmatoare am intrat in cm. Deci nu au dreptul sa ma dea afara in timpul concediului medical?... si nu este vorba despre insolventa(asa cum se spune peste tot pe internet si la tv) daca nu isi da toti angajatii afara?... si inca o intrebare-ar trebui sa mi se spuna de ce am fost aleasa eu pt concediere(fiind una dintre cele mai vechi angajate doar k din cate am inteles este vorba ca sunt singura care nu am copii si nu am rate in banca)
Ti-am dat o adresa pe care sa te uiti. De acolo se pare ca firma este in procedura de insolventa.
deci pot fi data afara din cm?...
am citit adresa trimisa de dumneavoastra... acolo apare asa cum stiam si inainte ca leonardo este in insolventa... deci pot fi data afara din cm chiar daca sunt singura persoana din magazinul nostru care va fi data afara?... si fara sa mi se dea nici un fel de explicatie in functie de ce anume sa ales? va rog sa imi raspundeti la aceste 2 intrebari. multumesc anticipat
Da, poti fi data afara.
Art. 60. - (1) Concedierea salariaţilor nu poate fi dispusă:
a) pe durata incapacităţii temporare de muncă, stabilită prin certificat medical conform legii;
(2) Prevederile alin. (1) nu se aplică în cazul concedierii pentru motive ce intervin ca urmare a reorganizării judiciare sau a falimentului angajatorului, în condiţiile legii.