avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 447 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... practica cabinet de avocatura
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

practica cabinet de avocatura

Am o mare rugaminte, sunt studenta in anul III la Facultatea de drept din cadrul Universitatii Bucuresti si doresc sa efectuez un stagiu de practica intr-un cabinet de avocatura. Va multumesc mult!
Buna dimineata!
Banuiesc ca te referi la practica necesara in timpul facultatii, din cate stiu eu o poti efectua si pe la Judecatorii si Primarii, nu doar pe la cabinetele de avocatura.
Fie vorba intre noi, doamnele de la Primarii si Judecatorii te primesc cu zambetul pe buze , le mai usurezi si lor munca si mai inveti una alta. Cu Cabinetele de avocatura e mai greu cu stagiul, at tb sa cunosti pe cineva care sa te primeasca. Profesorii nu pot sa va recomande unor avocati?

Daca te referi la stagiul de 2 ani de practica intr-un Cabinet de avocatura dupa terminarea facultatii, acela este alta poveste. Mai intai licenta, apoi promovarea examenului de Barou si dupa aceea se pune in discutia efectuarea stagiului cu un coordonator.

Sper ca am putut sa-ti fiu de folos.
O zi buna!
Ultima modificare: Joi, 20 Mai 2010
ContSters67773, utilizator
Multumesc mult Diana! Iti doresc numai bine!
Incearca sa-ti depui CV-ul si o scrisoare de intentie pe site-urile societatilor de avocatura - este plin "sezon" de recrutare pentru practica si colaborare, inclusiv in cadrul Facultatii de Drept au avut loc astfel de prezentari.
Succes!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Avocat maestru COSTACHE AURORA COSTACHE AURORA Buna ziua tuturor, As dori sa va cer sfatul in legatura cu urmatoarea problema: imi doresc foarte mult sa intru in avocatura si sunt dispusa sa investesc ... (vezi toată discuția)