avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 435 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... angajare in domeniul dreptului
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

angajare in domeniul dreptului

Buna ziua tuturor.Sunt studenta la facultatea de drept in anul al II-lea(Bucuresti) si as vrea sa va intreb daca stiti vreun cabinet de avocatura unde angajeaza studenti.Mentionez ca doresc sa acumulez experienta(nu urmaresc beneficii financiare)si vreau sa invat de la cei mai buni.Cunosc engleza, franceza si spaniola la nivel avansat, precum si gramatica limbii romane .Astept un raspuns.
Va multumesc anticipat:)
Nu stiu sa existe oferte pentru practica studentilor, cel putin nu unele generale. Sfatul meu ar fi sa initiezi tu demersul, fa-ti un CV profesional si trimite-l acolo unde crezi tu ca ai vrea sa faci practica, mentionand exact pentru ce aplici. Succes!
Avand in vedere ca esti inca studenta ai putea sa incerci sa iei legatura cu profesorii tai, cu siguranta la UNIBUC printre profesori se regasesc si avocati cunoscuti, care , daca vad intr-adevar ca esti constiincioasa si de viitor , te vor lua sub aripa lor. Adreseaza-le o intrebare, n-ai nimic de pierdut.
De asemenea, vezi ca cele mai cunoscute case de avocatura au site personal, redacteaza-ti un CV si posteaza-l alaturi de o scrisoare de intentie in cadrul careia specifica negru pe alb ca esti interesata mai mult de practica decat de venituri materiale si nu se stie niciodata de catre cine poti fi contactata:) Iti doresc succes!
Nu invat la unibuc...sunt la facultate privata la zi....oricum am profesori mai buni ca la unibuc si multi dintre ei sunt judecatori....dar ideea e ca multi sunt constiinciosi si apeleaza la ei.
Daca se mai uita careva dintre dvs si cunoasteti pe cineva care ma poate ajuta, astept un raspuns aici.
Va multumesc