Buna ziua,
Treaba e in felul urmator...in luna februarie am cesionat o firma A unei persoane care nu are nici o treaba(s-a facut cesiunea ca sa nu se inchida firma), firma in care eram administrator si mai aveam un stoc de marfa de 4000 de lei. In luna aprilie am deschis o firma noua B, si doresc sa achizitionez stocul respectiv de marfa dar sunt constient ca factura de achizitie nu va fi innregitrata in contabilitatea firmei A. Ce risc am eu ca administrator in firma A in cazul in care eu inregistrez factura, dar firma B nu?
Inca nu am achizitionat stocul, dar nu inteleg care e riscul meu din moment ce eu nu mai am nici o legatura cu firma A. Ok, A FOST firma mea, dar acum nu mai e...factura eu o inregitrez pe noua firma, daca el nu face la fel mai e problema mea?
Problema se pune cum veti achita acea factura: daca plata se va face in numerar sau prin transfer bancar.
Vad ca dvs admiteti ca persoana care-a preluat societatea nu e dispusa sa plateasca taxele si impozitele aferente.
Va pot spuna ca-n cazul unui control, daca societatea A n-a platit TVA aferent facturii, puteti fi obligat dvs la plata acestuia.