avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 145 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Proprietate industrială şi ... brevet inregistrat in SUA
Discuție deschisă în Proprietate industrială şi intelectuală. Adică mărci, invenţii, drept de autor şi altele

brevet inregistrat in SUA

Buna ziua. Sunt programator si vreau sa creez un soft. Se poate ca softul sa utilizeze o inventie inregistrata in SUA si apoi sa pot vinde softul in SUA ? :)
Inventia inregistrata in SUA consta in utilizarea unei scheme (imagine, schita) cu ajutorul careia putem determina daca obiectul respictiv corespunde unor standarde.
Cel mai recent răspuns: edipav , utilizator 17:39, 6 Iulie 2010
Buna ziua,

pentru a va putea raspunde trebuie sa dati mai multe detalii despre inventia respectiva. in mod normal o imagine/schita, in conformitate cu legea romana, nu are cum sa fie obiectul unei inventii. Acestea pot fi obiect al protectiei prin copyright design sau marca. In conformitate cu legislatia romana, o inventie brevetabila poate sa se refere la: 1. produs sau 2. procedeu daca respectivul produs/procedeu e caracterizat de noutate, activitate inventiva si aplicabilitate industriala.

Totusi, in cazul dvs vorbim de o inventie nationala in USA iar in conformitate cu legislatia americana, exista un asa-zis design patentabil care poate fi imaginea/schita mentionata de dvs, dar un asemenea obiect de proprietate intelectuala protejeaza aspectul ornamental si nu functia tehnica.

O alta posibilitate la care ma gandesc este ca respectiva schita ar putea fi o inventie de procedeu.

Va rog sa reveniti cu mai multe detalii despre respectiva inventie, eventual sa-mi dati nr. de inregistrare sau depozit ca sa consult baza de date a US PTO sa vad ce tip de inventie este si care sunt drepturile conferite de o asemenea inventie.

Multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură