avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1435 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Serviciul de Evidenta si avizul ANFP
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Serviciul de Evidenta si avizul ANFP

Am o mare problema.Astazi am avut sedinta de Consiliu Local si a fost aprobat statul de functii cu nr.minim pe SPCLEP,adica 4.Dupa indelungi discutii si radiograme de la DEPABDEP Bucuresti s-a ajuns la concluzia ca se poate sa reorganizam serviciul ,conditia fiind ca per primarie sa nu depasim nr.de posturi.Acum,daca noi avem statul de functii vechi,unde eram doar 4 aprobat de ANFP,prefectura,Consiliu Local,trebuie sa o luam de la inceput cu aceste aprobari.Intrebarea mea este cu ce ma duc la ANFP?Cu organigrama rectificata unde suntem din nou 8 ,cum de altfel am fost si pana acum si cu mai ce?#-o
Imi pare rau ca insist dar cred ca in curand fac o depresie de cata nebunie a putut declansa o proasta interpretare a acestei OUG 63.Va multumesc anticipat!:)
In cazul acesta cine este raspunzator?
serviciul personal spune ca a sunat, si s-a raspuns sa avem rabdare...cat?
daca aveti un nr de telefon va rog !!!, sa sun personal
intrati pe siteul ANFPului si acolo aveti nr. de telefon
Daca nu ceretii colegei nr. de telefon .Dar sa aveti nr. de inregistrare al adresei dvs. ca va vor intreba.
cristina 33 a scris:

D.l Mihai,concluzia este ca ar trebui sa facem urgent o sedinta de CL si sa revocam hotararea,pentru a da alta hotarare cu amendamente?Dar pe ce motiv?


motive ar fi o gramada.... cel mai plauzibil, suna cam asa : avand in vedere faptul ca , SPCLEP este subdimensionat, si personalul deserveste un numar mai mare de cetateni decat cel prevazut de lege, precum si luand in considerare principiul autonomiei locale si atributiile CL, privind aprobarea organizarii si a statului de functii pentru aparatul de specialitate al primarului, institutiilor si serviciilor publice de interel local, bla,bla, bla, este necesara modificarea organigramei, in sensul ca, se suplimenteaza SPCLEP cu un numar de X posturi, dupa cum urmeaza :
a) 1 sef birou/serviciu
b) 2 pacatosi pe la certificate
c) 2-3 ciocli la alea de deces
Si dupa aia, scrie de unde i-ai scos, ca sa va iasa om pe om, la numarul total, conf. oug.63/2010. :)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Poate consiliul local sa ajute spclep ? alexandraalex alexandraalex Daca in urma sedintei de CL se suplimenteaza SPCLEP cu un post de conducere,desfiintat ca urmare a OUG 63/2010,acest post poate fi ocupat temporar conf.art.80 ... (vezi toată discuția)
Exista stare de incompatibilitate sau conflict de interese? Eugen Enescu Eugen Enescu Nevasta primarului este angajata primariei la SPCLEP este in stare de incompatibilitate si conflict de interese potrivit art.95 din 161/2003si art.61, alin 4, ... (vezi toată discuția)
Sef birou filozoful filozoful In biroul nostru isi desfasoara activitatea 6 persoane.Stiu ca la 5 persoane se poate desemna 1 sef de birou.Avand in vedere coordonarea si asumarea ... (vezi toată discuția)