avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 197 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... desfintare de post
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

desfintare de post

pe 7 noiembrie fac 2 ani de cand lucrez ca jurist la o firma.am fost angajata din somaj,dupa absolvirea fac.pe 1 noiembrie mi s-a comunicat ca se va desfinta postul incepand cu data de 15 pt. ca nu se justifica, dar mi se ofera un post de gestionar in cadrul aceleiasi firme pe care eu o sa-l refuz.pot intra in somaj sau nu?in astea 15 zile cate ore sunt obligata sa ma duc la serviciu?nu inteleg cum, avand si un master, vor sa-mi ofere un post pe studii medii.
Cel mai recent răspuns: adelaida_07 , utilizator 19:07, 4 Noiembrie 2007
ana-cristina a scris:

pe 7 noiembrie fac 2 ani de cand lucrez ca jurist la o firma.am fost angajata din somaj,dupa absolvirea fac.pe 1 noiembrie mi s-a comunicat ca se va desfinta postul incepand cu data de 15 pt. ca nu se justifica, dar mi se ofera un post de gestionar in cadrul aceleiasi firme pe care eu o sa-l refuz.pot intra in somaj sau nu?in astea 15 zile cate ore sunt obligata sa ma duc la serviciu?nu inteleg cum, avand si un master, vor sa-mi ofere un post pe studii medii.

Ti se poate oferi un post la care conditia angajarii sunt studii medii, nu este obligatoriu si sa-l accepti. Daca se desface CIM prin desfiintarea postului detinut beneficiezi de somaj, vechimea pe care o ai iti da acest drept.
Sunt putin surprinsa ca la o vechime de 2 ani ca jursconsult intrebi daca trebuie sa fii prezenta la locul de munca in perioada de preaviz, dar.............in fine...........conform CCM la nivel national 207-2010

ART. 74
(1) Încetarea CIM poate avea loc - în conditiile prevazute de lege - printr-unul din
urmatoarele moduri:
a) de drept;
b) ca urmare a acordului partilor, la data convenita de acestea;
c) ca urmare a vointei unilaterale a uneia dintre parti, în cazurile si conditiile