avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 248 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Studentii la zi beneficiaza de indemnizatie pentru ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Studentii la zi beneficiaza de indemnizatie pentru cresterea copilului?

Buna ziua,

Sunt angajata din luna mai 2010, si sunt insarcinata. Data nasterii aprox. o sa fie in sfarsitul luni- aprilie, inceputul lunii mai. Pana in data nasterii o sa am 11 luna lucrata.

Intrebarea mea este, ca in cazul meu voi avea sau nu indemnizatie de maternitate?
Se ia in considerare ca sunt si student la masterat, forma de invatamant zi, anul II.
Se poate completa perioada lucrata cu studii, ca sa am 12 luni si sa primesc indemnizatie de crestere copil.
Am citit in lege ca acorda pentru studenti CIC daca este in forma de invatamant zi la facultate.

Multumesc mult raspunsul.
Buna ziua.Este adevarat ca beneficiaza de indemnizatie numai studentele pana in 26 de ani?
adryana07:
Veti putea beneficia de indemnizatie pentru CCC daca in cele 12 luni premergatoare nasterii va gasiti in una sau mai multe din urmatoarele situatii:

- ati fost studenta la zi;
- ati fost in cele 60 de zile de la absolvire si ati fost inregistrata la Agentia de somaj;
- ati beneficiat de indemnizatie de somaj;
- ati fost salariata.


madalinaandrei:
1. Nu trebuie sa reinoiti nici un act.
2. Tineti cont, insa, ca in perioada de CCC nu puteti sa aveti nici un fel de venit profesional (salariu, venit din activitati independente etc.) pentru ca vi se suspenda indemnizatia pentru CCC.


nly:
1. Nu este adevarat.
2. OUG 111/2010 nu conditioneaza plata indemnizatiei pentru CCC de o varsta maxima a mamei la data cand solicita acest drept.
Ultima modificare: Sâmbătă, 4 Februarie 2012
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane