Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Daca am platit unui furnizor o factura de doua ori, ce actiune ar trebui sa introducem? Furnizorul nu ne mai raspunde la telefon si nici la faxurile pe care i le-am trimis, prin care i-am cerut sa ne inapoieze banii pe care i-am platit din eroare.
Convocare la conciliere directa. Daca litigiul nu se rezolva pe cale amiabila, introduceti actiune intemeiata pe art. 1092 al. 1 C.civ. (plata nedatorata)
"Art. 1092. – Orice plata presupune o datorie; ceea ce s-a platit fara sa fie debit este supus repetitiunii."
Plata nedatorata
robertsega32
Am platit, din eroare, o factura de doua ori. Am incercat, pe cale amiabila, recuperarea platii nedatorate efectuate. Nu am reusit. Am facut si invitatie la ... (vezi toată discuția)