Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 845 soluții astăzi
Acest site folosește cookies. Informații aici
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... Documente necesare pentru solicitarea finanþãrii de ...
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

Documente necesare pentru solicitarea finanþãrii de cãtre organizaþii neguvernamentale, care însoþesc cererea de finanþare

SUNT ZIUA! SUNT PRESEDINTELE UNUI ONG NOU INFIINTAT SI AS DORI SA MI DATI MAI MULTE DETALII DESPRE OBTINEREA UNOR Documente necesare pentru solicitarea finanţării de către organizaţii neguvernamentale, care însoţesc cererea de finanţare


a)actele de înfiinţare a solicitantului, cu toate modificările şi completările ulterioare, în copii certificate "conform cu originalul", pe fiecare pagină, de către reprezentantul legal;
b)certificat de înregistrare fiscală, în copie certificată "conform cu originalul" de către reprezentantul legal;
c)hotărârea/decizia organului de decizie a organizaţiei neguvernamentale, semnată şi ştampilată, din care să rezulte acordul cu privire la contractarea finanţării, asigurarea contribuţiei proprii necesare implementării proiectului, precum şi responsabilul de proiect, în original;
d)certificat eliberat la cerere, de către instanţa competentă, care atestă că acesta nu a fost radiat din Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor şi nu se află în procedură de dizolvare sau lichidare, nu mai vechi de 30 de zile de la data emiterii, în original sau copie legalizată;
e)certificat de atestare fiscală, emis de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, valabil la data depunerii cererii de finanţare, în original sau copie legalizată;
f)certificat fiscal emis de administraţiile locale, valabil la data depunerii cererii de finanţare, în original sau copie legalizată;
g)certificat de cazier fiscal al solicitantului, eliberat de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, valabil la data depunerii cererii de finanţare, în original sau copie legalizată;
h)formularul de raportare contabilă la încheierea ultimului exerciţiu financiar (vizat de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice) şi ultima balanţă de verificare lunară, aferentă anului în curs; pentru solicitanţii cu activitate de până la un an se solicită ultima balanţă de verificare a anului în curs transpusă în formular de bilanţ contabil, în copie certificată "conform cu originalul" de către reprezentantul legal;
Cel mai recent răspuns: Holda Finance , Consultant credite si finantari 15:27, 11 Septembrie 2010
Lista de documente postata de dvs. e clara. Care e intrebarea? Pe ce program aplicati si unde vi se solicita (sau din ce document ati extras) lista de mai sus?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Termen valabilitate cerificat fiscal LILIANASERCULA LILIANASERCULA S-AU MODIFICAT TERMENELE DE VALABILITATE LA CERIFICATELE DE ATESTARE FISACALA DE LA ADMINISTRATIA LOCALA? (vezi toată discuția)
Acte inmatriculare motocicleta Bsk9 Bsk9 Am cumparat o motocicleta de la un domn care nu o inmatriculase, el avea toate actele necesare inmatricularii pe numele lui. Nu a inmatriculat motocicleta si a ... (vezi toată discuția)
Contract vanzare cumparare masina sh - orase diferite alexandru08 alexandru08 Buna ziua Vreau sa cumpar un autoturism neinmatriculat in romania (doar cu nr rosii) de la o persoana din Cluj (eu fiind din Bucuresti). Proprietarul masinii ... (vezi toată discuția)